Isoveljeni on nörtti!

Minävaan

Veljeni ei tee muuta kun on vaan koneella. Koulussa kun näen hänet, hän vaan pelaa puhelimellaan ja kaverit katsovat vieressä. Veljeni ei anna muiden pelata ja jos sitä kysyy, hän mättää turpaan ja kovaa! Eikä hän häpeä yhtään jos hän mättää turpaan kaverin tai sukulaisten nähden. ( siis veljeni ei anna muiden pelata koneella koska hän on siinä kokoajan itse). Veljeni on 15v ja hänestä kai on noloa pukeutua siististi. Hän on melkein aina hikinen ja likainen eikä käy kun vaan kerran viikossa suihkussa. Hän on kauhea luuviulu ja laiha. (Syö paljon herkkuja). Näköjään koneet aiheuttavat ihmisille aika pahaa jälkeä. Mitä mun pitäis tehdä että veljeni olisi kivempi eikä turpaan mättäävä häpeämätön ruipelo nörtti?

9

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I see whatudidtheere

      Hehe vihanen pikkusisko provoamassa.

    • ★Barbaari★

      Miten luuviulu pystyy mättäämään toisia turpaan?

    • lolled

      Älä valita noin paljon. Ei ole sinun asiasi

    • Ytgchjjfjhh

      Siis ""Hän on kauhea luuviulu ja laiha. (Syö paljon herkkuja)"" ???
      Eli sen pitäis olla kauhee läski sit jos syö herkkuja paljo?

    • Blood-Staz

      Kuten tuolla jo joku mainitsi, miten ruipelo voi mättää jotakuta turpaan?

      Ja herranen aika...
      "Näköjään koneet aiheuttavat ihmisille aika pahaa jälkeä."
      Ja taas mennään tollast sanomaa...
      Toi voitas korvata aika monel asial
      "Näköjään työnteko aiheuttaa ihmisille aika pahaa jälkeä"
      "Näköjään harrastukset aiheuttavat ihmisille aika pahaa jälkeä"
      "Näköjään ystävät aiheuttavat ihmisille aika pahaa jälkeä"
      "Näköjään ruoka aiheuttaa ihmisille aika pahaa jälkeä"

      Kaikki nämä voisivat pitää paikkansa, mutta ei kovin usein. Sama koskee tuota konehommaa. Se voi tehdä pahaa jälkeä, mutta silloin vika on ihmisessä eikä koneessa. Vähän sama ku joukkomurhia ja muita sellasia laitetaan tappopelien syyksi. Uutisissa siitä että tappaja pelasi paljon CoD, BF tai GTA...

      Herranen aika, moisilla peleillä on sellane suosio että niitä pelaa lähes jokaikine :l Meil olis joukkomurhia aina muutama viikos jos se peli oikeasti aiheuttas jotai. (tai muutama päivässä). Ihmisen päässä se vika on, ei sen pelin sisällössä. Jos pelejä syytetään tappamisista, niin yhtälailla voisimme syyttää aseita tappamisista, ihmisten sijasta.

    • RIOT

      Sweet! I've just received my free Riot Points!

      >> RiotPointCodes.oRg

      • Thereisneverenough

        Sweet! i've just recived my first free buttsecks.

        >> Suprise Buttsecks


      • EAT SHIT!

        Sweet! I've just received my free prostitute!

        >>ProstituteCodes.ORg


    • Make ja Viljami

      Aika ebiness

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe