Olen miettinyt tabletin ostamista. Mitä suosittelisitte? Haluaisin että tabletissa on sim-kortti paikka. Näytön koolla ei ole oikeastaan väliä.
Mikä tabletti olisi hyvä?
17
355
Vastaukset
Mikä olisi max hinta tabletin ostoon? Ettemme vain ehdottele liian kalliita vaihtoehtoja.
- jose10
Noin 500€ on ehdoton maximi
- jose10
Olen miettinyt tätä uudemman mallista Asus Nexus 7 4g ja Samsung Galaxy tab 3 10.1
- parhaista parhain
Jos rahaa on niin Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition on paras vaihtoehto. iPad Air ei pärjää.
Noin kuukauden kokemuksella voin sanoa että tuo Nexus 7 2013 malli on erittäin hyvä tabletti! Se on toiminut minulla mainiosti ja käyttöliittymä ei ole jumitellut tai hidastellut.
Nexus mallien tavoin siinä on "puhdas Android" eli laitteen valmistajan omia turhia ohjelmia ja käyttöliittymää ei tule mukana ja myöskin päivitykset tulee 18 kk ajan kohtuu nopeasti.- jose10
Onko sinulla 32GB 4G malli, vai 16tai32 Wifi?
16 Gt wifi malli mutta siinä on sama suoritin ja muut kuin noissa muissa malleissa. Toki muisti on pienempi ja 4G rauta puuttuu.
- Jose10esoJ
Onko todella kannattava ostos 379€ hintaan tuo nexus 7 4G? Miinuksia ja plussia?
Oo kannattava ostos ja tässä minun plussat ja miinukset sen wifi versiosta
Nopea
Puhdas Android nopeat päivitykset
Muokattavuus
Laadukkaat materiaalit
Tarkka ja herkkä näyttö
Näytön kirkkaus riittävän hyvä
Akunkesto ( Kestää normaalikäytöllä 1-3 päivää)
Kohtuu hyvä äänentoisto
Ilmoitusvalo uusille viesteille
- Ei värinää ( Esim kun kirjoittaa)
- Kamera on huono ( Tosin ei suuri ongelma kun en kuvaa tabletilla yhtään)
- Ei muistikorttipaikkaa ( Itselleni ei ongelma)
- 4G mallin hinta 100 euroa kalliimpi ( Osittain ymmärrettävissä)- jose10esoj
Kuvat ovat valossakin rakeisia? Entä videokuvaus? Värinää ei missää tilanteessa? Voiko laitetta käyttää puhelimena? :D
Ovat ainakin osittain rakeisia ja videokuvausta en ole vielä sen tarkemmin testannut.
Värinää ei ole laitteessa ja puhelimena sitä ei voi käyttää. ( Paitsi esim Hangoutsin tai Skypen kautta).- joseosej
Tutullani on sgtab2 ja hänellä on numeroluettelo ja voi soittaa :o hämmästynyt olen kun ei tuossa kyseistä toimintoa ole
Kaikissa tableteissa ei välttämättä ole tällaista mahdollisuutta.
- kiinnostunut
Kumpi tehokkaampi valinta? Hinta-laatu suhteeltaan parempi? Arvioisin että käyttäisin nettiä suht paljon, käytössä olisi mm. Youtube, selain, joitakin sovelluksia ja pelejä. Miten kyseinen laite jaksaa pyörittää esim. Gta III ? Toimiikohan sulavasti? Saako kyseiseen tablettiin näppäimistöä? hiirtä?
Nexus 7 2013.
Se on nopea ja netinselailu on myös rivakkaa kuten videoiden katselu.
Tuon pelin pyörittämisestä en osaa sanoa koska en ole ostanut sitä.
Ainakin näppäimistön saa
http://www.amazon.com/Minisuit-Bluetooth-Nexus-FHD-Rubberized/dp/B00EDTTIXE- Hmm...
Käykö esim. logitechin näppäimistö tai hiiri? langaton tietty.
Riippuu mikä malli. Näppäimistö ja hiiren yhteensopivuutta ei oikein voi tietää muuten kuin joko testaamalla tai etsimällä Googlen kautta (Nexus 7 2013 haluttu näppäimistö) englanniksi.
Myöskin valmistajan sivuilla voi olla mainintaa ynteensopivuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203063- 161922
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3511787- 311377
- 301320
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671142- 641019
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 53939