Unelma.

longlywriter

Siis tätähän ei ole sattunut, mutta on kiva unelmoida...
Olen yövuorossa tehtaalla ja täällä on hiljaista. On alkamassa seisokki ja prosessia ollaan ajamassa alas. Olen valvomossa yksin ja valvon monitoreja. Tiedän jo, että kriittisin vaihe alasajosta on jo ohi ja lähden saapastelemaan ympäri tehdassaleja. Työnjohtajani poistui jo tunteja sitten ja tiedän aika tarkkaan ketä täällä enää on jäljellä. Käyn tarkistamassa pari muuta valvomoa, mutta niissä ei odotetusti ole ketään. Menen takaisin omaan valvomoon ja avaan oman tietokoneeni. Menen shattiin ja etsin tutun nimimerkin. Muutaman viestin näpyteltyäni viesti-ikkunaan tulee viesti: Oletko jo yksin? Sormeni alkavat hikoilla. Vastaan oitis: Kyllä. Vastaus viipyy ja ihmettelen ja melkein petyn. Kohta viesti-ikkunaan tulee tekstiä: Selvä, minä tulen käymään. Laitan ok ja suljen koneen. Rupean siivoamaan eväiden jämiä ja laitan kahvin kiehumaan. Oloni on epärealistinen, en voi oikein pysyä paikallaan. Aika tuntuu matelevan, eihän sieltä kävele noin pitkän aikaa, eikö hän tule? Päässäni risteilee kysymyksiä ja oloni on jopa epämukava. Ryhdistäydyn ja otan kupin kahvia. Kohta valvomon ovi avautuu ja sisään astuu nainen, jolla on päällään valkoinen takki ja jalassaan farkut. Minun täytyy nieleskellä ja koota itseäni, etten vaan sekoaisi. Hän hymyilee minulle ja pyytää kahvia. Ojennan käsi täristen kuppeja ja ne putoaa lattialle. Hän nauraa, mutta niin ystävällisesti ja vilpittömästi, että saan itsekurini takaisin.

2

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • longlywriter

      Hän juo rauhassa kahvia kupistaan ja tuntuu, kuin hän räpäyttäisi silmiään minuutteja. Minä katselen hänen silmiään, huuliaan, kaulaa, rintoja, uumaa ja vyötäröä. Kuulen köhäisyn ja havahdun katselustani. " pidätkö näkemästäsi?" hän kysyy. " kyllä ja miksikäs en, olet kaunis nainen Jaana" sanon, mutta huomaan ääneni värisevän. Hän nauraa taas, mutta vakavoituu heti ja nousee pöydästä. Hän laittaa tyhjän pahvimukin pöydälle ja kiertää taakseni. "Haluatko aikuista naista saada, poika?" Hän kysyy, äänellä joka nostaa selkäpissääni ja jalkovälissä sellaisen väristyksen että joudun nieleskelemään taas ennenkuin vastaan. "ky-kyllä, haluan sinut." Nainen hieroo harteitani ja istuu syliini. Hän työntää mahtavat rintansa ihan naamaani kiinni ja heiluttaa niitä. " voisin antaa sinulle tissiäkin" nainen irvistää ja kiskaisee minua paidan kauluksesta pystyyn. " nyt loppu löpinät, vedä minulta housut pois! Nainen komentaa ja rupean aukomaan tärisevin käsin hänen farkkujaan. Saan farkut pois ja hän potkaisee ne tuolille myttyyn, hänellä on vaaleat alushousut, jossa pitsin ja koristeiden alta näkyy odottavan jotain tummaa. Katson häntä varmaan surkean ujona, mutta hän vaan nyökkää vakavana. Lasken alushousut alas ja näen hyvin ajellun naisen alapään. Hän menee pöydän viereen ja nostaa toisen jalan pöydälle ja sanoo. " nyt nuolet ensin minua" Menen kontalleni lattialle ja työnnän pääni naisen jalkoväliin. Vagina tuntuu lämpimälle ja maku on hieman emäksinen. Leikittelen kielellä hänen häpyhuulia ja ne alkavat turpoamaan. Suuhuni työntyy uusi maku ja löydän kielelläni jotain kovempaa vaosta. Leikitelen kielen kärjellä kovaa nystyrää ja välillä imaisen kokonaan häpyhuulet suuhuni. Pääni yläpuolelta kuuluu voihkaisuja ja yninää. "noin, noin vielä vähän , aah" nainen ynisee. "nyt nouse!" Nainen sanoo ja minä tottelen. Hän on riisunut myös yläruumiinsa paljaaksi ja halaa minua. Hän suutelee minua ja työtää kielensä suuhuni ja puraisee kepeästi huultani. Hän ottaa housuni pois ja riisuu paitani, heittäen ne sivuun. Hän ottaa kaluni käteensä ja vetää esinahkan taakse. "sinulle ei tarvia mitään suuseksiä tehdä, olet valmis poika" Hän menee pöydälle selälleen ja levittää jalkansa. Otan kaluni ja työnnän sen emättimen suulle. Nainen voihkaisee hiljaa ja sanoo "Laita se pohjaan ja ota minut nyt" Minua ei tarvitse neuvoa, kun aloitan pumppaamisen. Ensin työntelen vauhikkaasti, mutta sitten minun on jarrutettava vauhtia, muuten tulen liian ajoissa...jatkuu huomenna..;o)

    • longlywriter

      Nainen huomaa tilanteen ja nousee ylöspäin pöydältä. Antaa rintansa suuhuni ja työntää niskastani naamaani vasten rintaa. Pakotus jalkojen välissä on kauhistuttava. Hän kiepsauttaa minut vuorostaan pöydälle selälleen ja nousee polvilleen päälleni, hän sujauttaa kaluni näppärästi siäänsä ja aloittaa rauhallisen ratsastuksen. Ihailin isoja rintoja, jotka pomppivat ratsastuksen tahtiin. Nainen hymyili ja huohotti samalla. Hänen silmänsä menivät kiinni ja samalla tunsin kuin jokin olisi puristanut kaluani sisältäpäin. Nainen hidasti vauhtiaan ja hänen hymy laantui, suu suipistui suppuun ja yninä voimistui ratsastuksen tahtiin. Vauhti hiipui ja kaluni vietti naisen sisällä pitempiä hetkiä, kunnes kuristus kaluni ympäriltä loppui ja nainen voihki ääneen. Hän avasi silmänsä ja niissä oli toinen loisto ja raukeus kuin aikaisemmin. Hän kumartui ylleni, käänsi hiuksensa sivuun ja suuteli suulle. Nainen nousi päältäni ja nousin itsekin ylös. Nainen meni pöydälle makuulle vatsalleen ja sanoi, " nai minua takaapäin." Menin hänen taakseen ja ihailin hänen lantion muotojaan ja pakaroita. Yritin löytää reittiä hänen sisäänsä, mutta pöytä piti häntä liikaa vaakatasossa, hän peruuti hieman ja piti enää käsillään pöydänlaidasta ja painoi selkänsä kyömyyn. hän otti toisella kädellä kaluni ja ohjasi sitä oikeaan paikkaan. Tunsin sen menevän sisään ja työnsin lantioni ihan pakaroihin kiinni. Nainen huokaisi. Aloin liikuttaa melaani hänen sisällään ja lantioni läiskytti hänen pakaroitaan. Sivusilmällä huomasin kokovartalopeilistä asentomme ja kuinka naisen ihanat rinnat heiluivat työnnällysteni tahtiin. Nainen inisi ja ynisi ja pyyti naimaan takaa. Olin ihan valmista vaille ja murahtelin kun tulin. Huomaamattani puristin hänen pakatoitaan, niin että kun avasin silmät ja irroitin otteeni, niihin jäi kynnen jäljet. Vajosin hänen selkänsä päälle ja suutelin yläselkään ja niskaan. Puhdistin itseni wc;ssä ja palasin huoneeseen, kun hän napitti housujaan ja oikoi paitaansa. Hän laittoi takkinsa päälle ja kuikasi korvaani. Tällä ei sitten kehuilla. Hän suukotti vielä minua ja lähti pois. Istuin tuoliini ja hymyilin. Tunti vielä ja sitten kotiin, mutta tuleeko uni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe