Toimiiko Skyrim näissä 500-600 € tarjouskoneissa, joissa on näytönohjaimena esim.
AMD Radeon HD 7310
NVIDIA GeForce GT 620
Skyrimin vaatimukset
2
184
Vastaukset
- vcjnt
Skyrim ei juurikaan vaadi tietokoneelta, koska asetuksia voi veivata moneen suuntaan. Hyvin pyörii.
- hfhf
Pelinäytönohjain on Asus Radeon HD 7770 DirectCu 1 GB GDDR5, HDMI / DVI 2XmDP tehtaan OC -Turbo boostilla ja normaalia paremmalla Heat-Pipe Direct jäähdytyksellä.
Prosessori on tehokas Intelin Core2-series ja käy 3,333 GHz (3333 MHz) nopeudella. Kaksikanavaiset (4096M) RAM muistit, Seagate 320GB kovalevy, muistikortinlukijat, polttava DVD-asema, paljon USB-portteja jne. tuommosta olisin hankkimassa osaisko kukaan sanoa pyörittääkö miten hyvin ultra asetuksilla tai toimiiko ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099