Egyptiläisiä tapoja.

28x...

Kaikki matkailijat pyrkivät tutustumaan kohdemaan ihmisiin, tapoihin ja kulttuuriin.
26-28-04.2012 keskusteltiin laajasti ehkä jopa lakiesitykseen saakka että mies saa yhtyä kuolleeseen vaimoonsa 6 h ajan tämän kuoltua. No yhtä kaikki.
Asia on kuitenkin halal islamissa ja asiasta on fatwa.
Nekrofilia tuskin on kovin laajaa, en tiedä; mutta sallittua se siellä toki on.

12

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Kukaan Egyptifani ei ole minulle vastannut joten joudun puhelemaan yksikseni mikä varmaankin on tässä iässä jo täysin sallittuakin.
      Niin tuo kuuden tunnin ajanjakson ovat pojat siellä Egyptissä hyvin tarkasti tihranneet varmasti käytännön kokeitakin tehden. Lukutaito on näet vähäinen.
      Se todellakin on aika milloin lihasjännitys vastaa elävän normitilaa hieman säilytystilan lämmöstä riippuen. Sen jälkeen seuraa 12 tunnin lihaskovettumatila milloin ei esim. raajoja voida liikutella. Sen jälkeen rigor mortis laukeaa.
      Mutta on kiva että on olemassa valtio joka ottaa huomioon nämä surutyöhön liittyvät tärkeät seikat.

    • mirmak63

      voi ei taasko sinä, suurine tietämyksenesi :( vä häviä, katoa

      • 28x...

        Voi hyvä mirmak63: eivät tosiasiat miksikään muutu jos niistä vaietaan. Tiedän että nämä ovat tuskallisia tiedonmurusia maata rakastaville faneille. Olen nyt kuitenkin päättänyt niistä kertoa koska näistä vastaavista asioista yleensä vaietaan. Oletko koskaan nähnyt esim. tv- uutisissa vastaavia tietoja?
        Koko maailmamme on aivan erilainen kuin mitä vaikenemiskulttuurimme antaa ymmärtää. Olisihan se hauskaa elellä ruusunpunaisissa unelmissa mutta minusta ei ole siihen.


      • Ei kai ?
        28x... kirjoitti:

        Voi hyvä mirmak63: eivät tosiasiat miksikään muutu jos niistä vaietaan. Tiedän että nämä ovat tuskallisia tiedonmurusia maata rakastaville faneille. Olen nyt kuitenkin päättänyt niistä kertoa koska näistä vastaavista asioista yleensä vaietaan. Oletko koskaan nähnyt esim. tv- uutisissa vastaavia tietoja?
        Koko maailmamme on aivan erilainen kuin mitä vaikenemiskulttuurimme antaa ymmärtää. Olisihan se hauskaa elellä ruusunpunaisissa unelmissa mutta minusta ei ole siihen.

        Onko tämä vitsi ????


      • 28x...
        Ei kai ? kirjoitti:

        Onko tämä vitsi ????

        Kunpa olisikin. Tämä on aivan julkista tietoa sekä kaikkien löydettävissä esim. netistä muutaman minuutin sisällä. Korostan että tämä tapa ei ole ainoastaan Egyptiläisten vaan monien islamilaisvaltioiden miehillä on sama etu kuolleeseen vaimoonsa.
        Ja silloin kun asia on halal ja fatwa niin se on kirjoitettu myös pyhiin kirjoihin eli se on kiistämätön laki.


    • 28x...

      Joo, kaikkea kivaa löytyy muslimeista kun hiemankin kaivelee. Kirjoittelen tuossa taas mielenkiintoisista asioista kun katson hetken olevan sopivan.

      • Eikö sulla ole tekemistä

        Kyllä kaikkea outoa löytyy myös kristityistä, hinduista ja ateisteistakin kun kaivelee.
        Mikä tarve sinulla on etsiä outouksia juuri muslimeista?


      • 28x...
        Eikö sulla ole tekemistä kirjoitti:

        Kyllä kaikkea outoa löytyy myös kristityistä, hinduista ja ateisteistakin kun kaivelee.
        Mikä tarve sinulla on etsiä outouksia juuri muslimeista?

        Muslimit ovat julistaneet meille pyhän sodan joka ei ole loppuva ennenkuin kaikki vääräuskoiset on tapettu. Tämä sota on täyttä totta ja kirjoitukseni ovat osa puolustustaisteluamme.


      • 28x, rauhoitu jo!
        28x... kirjoitti:

        Muslimit ovat julistaneet meille pyhän sodan joka ei ole loppuva ennenkuin kaikki vääräuskoiset on tapettu. Tämä sota on täyttä totta ja kirjoitukseni ovat osa puolustustaisteluamme.

        Useimmat muslimit eivät ajattele noin.
        Älä yleistä äläkä lietso vihaa kansanryhmää kohtaan. Siinä teet itse todella suuren virheen, josta joudut vastuuseen ja saat suuren rangaistuksen ja tulet katumaan.
        Oletko kenties kristitty?
        Missä lähimmäisenrakkautesi?
        Taatusti kaikki kristitytkään eivät ajattele kuten sinä, miksi lukematon määrä muslimejakaan olisi klooneja?
        Jokainen ihminen on erilainen, olipa sitten hindu, muslimi tai mikä tahansa.
        Ymmärrystä sinulle toivon, ja yritä löytää muuta elämänsisältöä kuin tällainen älyttömyys.


    • 28x...

      Pyhän sodan eli Jihadin julistus on täyttä totta samoin kuin kuolleeseen vaimoon yhtyminen. Ne ovat tosiasioita jotka nyt ovat kaikkien Goglattavissa jos niihin muutaman minuutin aikaa käyttää.
      Kannan vastuuni kaikesta tekemisestäni koska kukaan muukaan sitä ei tee.
      Vaikea syyttää kiihoituksesta kansanryhmää kohtaan sellaista joka vain julkituo painettuja uutisia mailman arvostetuimmista lehdistä.
      Ymmärrystä minulle on valitettavasti kertynyt vuosien saatossa jo liikaakin, monta kymmentä vuotta sitten olin vain nuori vihainen mies joka ei tiennyt mille olisi vihainen. Nyt jo luulen tietäväni. Täydellistä valaistumista vielä odottelen...
      Käytä Sinäkin enemmän aikaasi että saisimme sen invaluiskan rakennettua vaikkapa vain Kheopsille. Minun torumisessasi aikasi kuluu tasan hukkaan.

      • 28, rauhoitu jo!

        Ymmärrän, että joidenkin ihmisten ymmärryskyky on rajallinen.
        Mietin vaan, miksi olet niin vihainen ja kaivelet ikäviä asioita maailmasta?
        Jospa suurta valmistumista odotellessasi keskittyisit positiivisten ja iloisten juttujen etsimiseen - kyllä niitäkin maailmassa löytyy!
        Ensimmäisenä voisit kokeilla pitää pitkän tauon tänne kirjoittamisessa...lähde vaikka patikoimaan niin kenties saat ajatuksesi kirkkaammiksi?


    • voivoivoi

      Ei kristittyjenkään historia aivan puhdas ole. On ajettu omaa uskoa miekoin, muslimeita on ollut orjina todella runsaassa mittakaavassa. Nykypäivänä katolilaisen kirkon ja muidenkin kristittyjen uskonmuotojen pedofiliatapaukset ym. Ota malka ensin omasta silmästä ennen kuin kaivelet tikulla muita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe