Minkälaista takaiskunvaimenninta mk3?

Fordnisti

Juu... tääkin päivä piti nähdä kun nivomatti korkkas öljyt pihalle takavaimentimesta. Mallina trend mondeo -02 varustettuina nivomateilla.
Minkälaista jousisarjaa iskunvaimmenninta olette asennelleet mondeoihinne. Tuon huomasin että motonetin zx-iskarit jäykemmät jouset ei oo hyvä yhdistelmä joten jompikumpi noista menee vaihtoon? Auton ajettavuus on HIRVEÄ jos vähänkin vauhtia yli 50km/h

Minkäpälaista settiä olette alle tuunanneet ja mielipiteenne siitä että onnistuiko?

7

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mondeonisti

      Vaihdatin iskarit Fordin liikkeessä. Merkkiä en muista varmaksi, mutta oisko ollut Kybe tms. vähän tunnetumpi kuitenkin. Auto oli tasapainoisen näköinen ilman mitään kuormaa takana, mutta kuorman kanssa perä jäi selvästi painuksiin, ja ajettavuus oli sellaista keula kohti taivasta menoa. Vaihdoin Motonetin jäykemmät iskarit sitten. Alkuun perä tuntui hieman pintakovalle, mutta nyt ei huomaa mitään. Mielestäni hyvä. Eli veikkaisin, että nuo motonetin zx:t ei ole parhaasta päästä.

    • maunoo

      ei iskarit ole jäykät kuin pakkasella, jäykkyys tulee jousesta kyl tommoseen rimpulaan riittää motonetin iskarit, jos ei ole jouset poikki.

      • mondeonisti

        Sori, tarkoitin motonetin jousia, en iskareita. Kumma kun kukaan ei huomannut aiemmin virhettä...


    • motonet on kuraa

      Vaihdoin Sachsin vaimentimet. Maksaahan ne mutta on hyvät!!

      • mondieu

        Laitatin 06 trend farkkuuni ei-merkkiliikkeessä uudet jäykemmät jouset ja iskarit. En valitettavasti selvittänyt mitä laittoivat mutta ihan hyvä tuli. Hinta noin puolet merkkihajottamon hinnasta, joka pelkille iskareille noin 1200e.


      • jii peeveli

        Ei nuo Sachsin vaimentimet ole kovin laadukkaita. Omassa autossani ne piti vaihtaa uusiin vuoden vanhoina (takuuna), kun eivät menneet katsastuksesta läpi. Uudetkaan eivät kestäneet kuin kolme kuukautta, kun ilmeisesti asennusvirheen takia yläpään kiinnitys irtosi, ja koko jousijalka roikkui tukivarren varassa.


    • Toimii!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe