Moikka,Oon 20vuotias nuori nainen. Oon siis kärsiny vatsakivuista varmaan jo vuoden verran. Välillä on ihan kouristanut(keliakiakin tietysti mahdollinen..) , ummetusta ollut satunnaisesti (mutta tämäkin ilmeisesti vain sattumalta osunut kohdalle..), väsymystä ja aivan vetämätön olo.. verenvuotoa välillä ulostaessa (epäilen kyllä, että voi olla myös jonkinlainen pukama).. Jokatapauksessa, tiedän että pitäisi mennä lääkäriin, mut jotenkin nyt jänskättää. Meidän suvussa äidillä ollut rintasyöpä ja ukki kuollut keuhkosyöpään joten suöpää on lähisuvussa.
Jotenkin oon nyt saanu päähäni, että mulla vois olla suolistosyöpä, kun oireetkin siihen viittaa. Mietin vaan kun oon niin nuori, että onko tää kuinka mahdollista? Vai voiko kyse olla vain jostakin keliakiasta? tai jostain allergiasta? Enkä tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta mulla on todennäköisesti myös astma (tutkimusvaiheessa vasta), kun syöpähän voi aiheuttaa etäpesäkkeitä esim. keuhkoihin??
Ja tiedän oon tyhmä, kun en mee lääkäriin..pelottaa vaan niin järkyttävän paljon.
Pelottaa mennä lääkäriin /suolistosyöpä?
CindyCrue
1
200
Vastaukset
- -ra
Tokkopa on suolistosyöpä sinun ikäiselläsi.Varmuuden saat kun käyt lääkärillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje71170- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666