Maailmallahan on kaikenlaista. Seassa selvästi rahastajia, joita kannattaa varoa. Kokemuksesta tiedän, että kun tinni on uusi asia ja ahdistava, kiinnostuu kaikenlaisista hoidoista. Suomessa taitaa edelleen olla kovin vähän hoitoa, edelleenkään. Minulle oli aikoinaan 10 vuoden kamppailun ja monien lääkärikäyntien jälkeen TRT itsehoitona se juttu. Opiskelin Jartseboffin & Hazellin kirjan ulkoa ja uskomatonta itsellenikin opin sisäistämään TRT:n.
Vuosiin ei tinni ole häirinnyt, vaikka kyllä se siellä on, arjen tiedostuksen toisella puolella.
Tämä näyttää uudelta jutulta: Acoustic CR Neuromodulation
Tuubista löytyi: http://www.youtube.com/watch?v=fIAjJogJ0cs
Uusia hoitomuotoja tinniin varmaan kaikki etsivät
3
242
Vastaukset
- palaeo
Korjaus: TRT:n kehittäjä on Jastreboff.
Niin on aikaa kulunut, että en enää muistanut tyypin nimeä oikein. 2000-luvun alussa nimensä oli tärkeä ja luin hänestä paljon muutakin. Hän kun toi minulle toivon ja oikasti toimivan hoidon kolmen kympin kirjan avulla. Paljonkohan olin käyttänyt hoitojen etsimisen vuosien varrella. Satoja euroja: yleislääkäreitä, korvalääkäreitä, tinnitusklinikkaa useita käyntejä, apupunktiota, hierontoja, unitabuja, masennuslääkkeitä, muita tabuja, äänimaskereita, jenkeistäkin tilattuna name it.... - tinnittäjä
Tälläisen löysin uusiin tinnitushoitoihin liittyen:
http://www.mutebutton.ie/
http://www.tinnitustalk.com/forums/research-news.4/
Tuolta löytyy uusimpia tutkimustuloksia tinnituksen hoidossa
Milloinkohan tänne Suomeen saadaan myös jotain edistystä tinnituksen hoidon suhteen, tuntuu että täällä lääkärit eivät tiedä mitään näistä uusista kokeista? Magneettistimulaatiosta ja vagushermostimulaatiostakin on puhuttu mutta tuntuu ettei täällä edes tutkita näitä hoitoja kunnolla...- mh123
Kyllä tinnitus.fi saa vagushermoa stimuloivia laitteita ostettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289