Turun lentokenttä terminaali! :D

gglygyig

MIten turun lentokentän terminaali jutut ovat uudistuneet? :D

8

369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosia

No pari vuotta sitten tehtiin Terminaali 2 parannustyö ja 2000 luvun alussa kunnostettiin Terminaali 1.

2000-luvun aikana on rakennettu kaksi rahtiterminaalia ja avattu kakkosterminaali.

Siinä ne tais olla.

• Pete & Jocke

Gay-baari on myös tulossa!

• huoh mitä läppää!
        Pete & Jocke kirjoitti:

Gay-baari on myös tulossa!

No sehän voisi nostaa asiakasmääriä.

Vieläkö osa manselaisia on niin väsyneitä, että he oikeasti jaksavat vanhaa Turku vs. Tampere läppää. Kyllä toimii hyvin Helsingin hajoita ja hallitse kampanja.

Huomauttaisin, että Tampereen 3.3 miljoonaa kehitysrahaa on aika pieni summa kun sitä verrataan Helsinki-Vantaan miljardeihin ja joku täällä jaksaa yhä pullistella jollekin Turulle.

On lähinnä Tampereelle häpeäksi, että vieläkin jaksatte Turkua mollata. Miten olisi Espoo tai Vantaa, ehkä Helsinki. Turku ei ollut mukana IT-huumassa ja sillä on sen verran hankaa kehyskuntiensa kanssa, että ei täällä ole jaksettu Tamperetta muistaa kuin TS:n kevennyksissä.

• huvittaa

Onko Turussa lentokenttä? Miksi?

• vastaus1

Vaikka kirjoituksesi onkin trolli niin vastaan silti. Turun talousalueen yrityksille on erittäin tärkeää mm. päästä aamulla Kööpenhaminaan, koska Helsingin kautta asioihin menee liian paljon aikaa.

Eli vastaus kysymykseen. Liike-elämä vaatii lentokentän läsnäoloa. Helsinki-Vantaa on liian kaukana.

• yeeyee

Älä naura! Sillä nyt alko tapahtumaan. Turun lentoasemalle tulee liukumäki! In your face muut lentoasemat! Turku rulaa!

• vihdoinkin

Nykyinen tilanne: https://maps.google.com/maps?q=turku airport&ll=60.510814,22.274311&spn=0.001079,0.003484&client=ubuntu&channel=fs&oe=utf-8&fb=1&hq=turku airport&cid=9401364882737648272&t=h&z=19&layer=c&cbll=60.510891,22.274398&panoid=RKNVItB1FZrCIMII38e5jw&cbp=12,310.55,,0,9.18

Tuo mieleen lähinnä Tšernobylin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe