MAASTOPYÖRÄILY. Mun uus harrastus ?

maastopyöräilijä(kö) !?!

no moikkelis kaikille !

aattelin että alkaisin harrastamaan maastopyöräilyä.. onko sellasii harrastus mahdollisuuksia ?? että olisi vaikka joku ryhmä jonka kanssa mentäis jossain pyörillä..

siis maastopyöräily ryhmää ?

pitääkö ostaa erikseen joku kahen tonnin pyörä??
mulla on Tunturi f18 .
kelpaisko se maastopyräilyyn?? (jos joku tuntee kyseisen merkin)

PS: asustelen Riihimäen lähellä. että jos täältä päin löytys jotain maastopyöräilyseuroja..
mutta kertokaa muistakin paikkakunnista ja jutuista.

kiitos :)

2

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa
    • Pärä

Minä laiton Tunturi F18 (sillon harmajanvärinen) mutta(nykyisin musta) maastopuörän kaksivuotta sitten syksyllä.

Ja olen ollut tyytyväinen ostokseeni, ja niihin järeisiin pyöränkumeihin jotka oli alla...Pitoa riittää nappuloissa!

Tosin kumit rupeaa olemaan ja puoleksi kuluneet koska mittariin on jo kertynyt reilu 2340km.

Vanteet kylläkin ovat moneen kertaan menneet mutkalle (etuvanne meni vuosisitten niin mutkalle ettei mahtunu lainkaan pyörimään...tuli vähä hyppäytettyä mehtäpolullu polusta sivuu...ei muuta ku rengas vanne pois haarukasta ja painoin puutavasten)...Pitäisi kai hommata kunnon vanteet!

Olen ajellu melekosesti maastosa kuin tielläkin ja melkosta menuahan se maastossa tietenkin on!!!
      on hajonnu takavaihtaja ja etuhammasrattaiston suoja ja takavanteen keskiön akseli kahesti menny mutkalle....!
      F18 ihan hyvä maastopyörä näin alkajaisiksi

Käytössähän kalusto kuluu ja kärsii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13525
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8149
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      68
      4297
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      2877
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      398
      1285
    Aihe