Henkilöauton takapenkillä

Kaksi nänniä

Oli sunnutai ja olin tullut pitkän matkan junalla Etelä-Suomesta. Poikaystäväni oli minua vastassa asemalla, koska hän oli lupautunut viemään minut kotiin. Heitin laukkuni peräkonttiin ja lähdimme ajamaan kohti kotipaikkkuntaani. Yllättäen poikaystäväni kääntyi syrjäiselle mökkitielle ja parin kilometrin ajon jälkeen pysähdyimme tien varteen.

Tiesin heti, mistä oli kyse. Sen näki poikaystäväni silmistä. Menimme auton takapenkille samasta ovesta. Poikaystäväni riisui vaatteeni yltäni ja tuli päälleni. Hän riisui omat vaatteensa ja alkoi hyväillä minua, ja samalla minäkin hyväilin häntä. Olimme lähes alasti auton takapenkillä. Poikaystäväni nuoli minua ja minä häntä. Kauaakaan emme hyväilleet toisiamme, kun pääsimme tositoimiin. Kondomin laiton jälkeen hän työntyi sisääni ja ensin meno oli rauhallista. Emme olleet nähneet pitkään aikaan, joten aistini olivat erittäin terävät juuri sillä hetkellä. Aloin voihkia ja vauhti nopeutui entisestään. Huomasin kuinka poikaystäväni nautti ääntelehtimisestäni. Olin lähellä orgasmin saamista. Välillä vaihdoimme asentoa niin että minä olin päällä. Nautin joka hetkestä täysillä! Meno oli erittäin hurjaa, ja parin tulemisen jälkeen lopetimme.

Jalkani tärisivät orgasmin saamisen seurauksena. Istuimme vielä hetken sylikkäin ja suutelimme toisiamme, kunnes päätimme jatkaa matkaa. Poikaystävälläni ei ollut enää paljoa aikaa, sillä hänen täytyi palata armeijaan muutaman tunnin päästä. Hän heitti minut kotiin, ja pahoitteli, kun ei kerennyt jäädä kahville. En koskaan unohda tuota seksikertaa, ja suosittelen auton takapenkkiä, se on melko villi vaihtoehto. ;)

3

4530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankos sitä tääl

Kaikki ex tempore sekstailut on parhaita. Joskus tietty hyvä, kun pitkät esileikit ja pelit, mutta joskus vaan antaa mennä ja paikkakin kun on joku jännä, hissi, puisto, auto...siinä on jotain kiellettyä hetelmääkin...

• namimaisk

Minä taas suosittelen konepeltiä :) Siinä jotain, mitä en unohda koskaan.. tämä kyllä tapahtui ihan todellisuudessa, nam.

• Masa Melkoinen

minä nain kerran Laihialla entistä työkaveriani perseeseen ravintolan ulkoseinää
      vasten. Hänen miehensä oli matkoilla ja tuli yöllä kotiin, pääsi minun jälkeen
      liukkaille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      692
      2734
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1294
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1235
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1208
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1060
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      963
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe