Henkilöauton takapenkillä

Kaksi nänniä

Oli sunnutai ja olin tullut pitkän matkan junalla Etelä-Suomesta. Poikaystäväni oli minua vastassa asemalla, koska hän oli lupautunut viemään minut kotiin. Heitin laukkuni peräkonttiin ja lähdimme ajamaan kohti kotipaikkkuntaani. Yllättäen poikaystäväni kääntyi syrjäiselle mökkitielle ja parin kilometrin ajon jälkeen pysähdyimme tien varteen.

Tiesin heti, mistä oli kyse. Sen näki poikaystäväni silmistä. Menimme auton takapenkille samasta ovesta. Poikaystäväni riisui vaatteeni yltäni ja tuli päälleni. Hän riisui omat vaatteensa ja alkoi hyväillä minua, ja samalla minäkin hyväilin häntä. Olimme lähes alasti auton takapenkillä. Poikaystäväni nuoli minua ja minä häntä. Kauaakaan emme hyväilleet toisiamme, kun pääsimme tositoimiin. Kondomin laiton jälkeen hän työntyi sisääni ja ensin meno oli rauhallista. Emme olleet nähneet pitkään aikaan, joten aistini olivat erittäin terävät juuri sillä hetkellä. Aloin voihkia ja vauhti nopeutui entisestään. Huomasin kuinka poikaystäväni nautti ääntelehtimisestäni. Olin lähellä orgasmin saamista. Välillä vaihdoimme asentoa niin että minä olin päällä. Nautin joka hetkestä täysillä! Meno oli erittäin hurjaa, ja parin tulemisen jälkeen lopetimme.

Jalkani tärisivät orgasmin saamisen seurauksena. Istuimme vielä hetken sylikkäin ja suutelimme toisiamme, kunnes päätimme jatkaa matkaa. Poikaystävälläni ei ollut enää paljoa aikaa, sillä hänen täytyi palata armeijaan muutaman tunnin päästä. Hän heitti minut kotiin, ja pahoitteli, kun ei kerennyt jäädä kahville. En koskaan unohda tuota seksikertaa, ja suosittelen auton takapenkkiä, se on melko villi vaihtoehto. ;)

3

3898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankos sitä tääl

      Kaikki ex tempore sekstailut on parhaita. Joskus tietty hyvä, kun pitkät esileikit ja pelit, mutta joskus vaan antaa mennä ja paikkakin kun on joku jännä, hissi, puisto, auto...siinä on jotain kiellettyä hetelmääkin...

    • namimaisk

      Minä taas suosittelen konepeltiä :) Siinä jotain, mitä en unohda koskaan.. tämä kyllä tapahtui ihan todellisuudessa, nam.

    • Masa Melkoinen

      minä nain kerran Laihialla entistä työkaveriani perseeseen ravintolan ulkoseinää
      vasten. Hänen miehensä oli matkoilla ja tuli yöllä kotiin, pääsi minun jälkeen
      liukkaille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe