Henkilöauton takapenkillä

Kaksi nänniä

Oli sunnutai ja olin tullut pitkän matkan junalla Etelä-Suomesta. Poikaystäväni oli minua vastassa asemalla, koska hän oli lupautunut viemään minut kotiin. Heitin laukkuni peräkonttiin ja lähdimme ajamaan kohti kotipaikkkuntaani. Yllättäen poikaystäväni kääntyi syrjäiselle mökkitielle ja parin kilometrin ajon jälkeen pysähdyimme tien varteen.

Tiesin heti, mistä oli kyse. Sen näki poikaystäväni silmistä. Menimme auton takapenkille samasta ovesta. Poikaystäväni riisui vaatteeni yltäni ja tuli päälleni. Hän riisui omat vaatteensa ja alkoi hyväillä minua, ja samalla minäkin hyväilin häntä. Olimme lähes alasti auton takapenkillä. Poikaystäväni nuoli minua ja minä häntä. Kauaakaan emme hyväilleet toisiamme, kun pääsimme tositoimiin. Kondomin laiton jälkeen hän työntyi sisääni ja ensin meno oli rauhallista. Emme olleet nähneet pitkään aikaan, joten aistini olivat erittäin terävät juuri sillä hetkellä. Aloin voihkia ja vauhti nopeutui entisestään. Huomasin kuinka poikaystäväni nautti ääntelehtimisestäni. Olin lähellä orgasmin saamista. Välillä vaihdoimme asentoa niin että minä olin päällä. Nautin joka hetkestä täysillä! Meno oli erittäin hurjaa, ja parin tulemisen jälkeen lopetimme.

Jalkani tärisivät orgasmin saamisen seurauksena. Istuimme vielä hetken sylikkäin ja suutelimme toisiamme, kunnes päätimme jatkaa matkaa. Poikaystävälläni ei ollut enää paljoa aikaa, sillä hänen täytyi palata armeijaan muutaman tunnin päästä. Hän heitti minut kotiin, ja pahoitteli, kun ei kerennyt jäädä kahville. En koskaan unohda tuota seksikertaa, ja suosittelen auton takapenkkiä, se on melko villi vaihtoehto. ;)

3

4332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankos sitä tääl

Kaikki ex tempore sekstailut on parhaita. Joskus tietty hyvä, kun pitkät esileikit ja pelit, mutta joskus vaan antaa mennä ja paikkakin kun on joku jännä, hissi, puisto, auto...siinä on jotain kiellettyä hetelmääkin...

• namimaisk

Minä taas suosittelen konepeltiä :) Siinä jotain, mitä en unohda koskaan.. tämä kyllä tapahtui ihan todellisuudessa, nam.

• Masa Melkoinen

minä nain kerran Laihialla entistä työkaveriani perseeseen ravintolan ulkoseinää
      vasten. Hänen miehensä oli matkoilla ja tuli yöllä kotiin, pääsi minun jälkeen
      liukkaille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      124
      4902
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      195
      4693
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      11
      2348
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      121
      1997
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1741
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      37
      1518
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1338
    8. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      378
      1235
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      84
      1209
    10. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74