Kyytiä

Annika966

Mieheni ei suostunut viemää autoani korjattavaksi joten lähdin Nykäsen autokorjaamolle vanhan opelini kanssa. Opelissani oli jo kauvan kuulunut inisevää ääntä, joka kävi jo hiljalleen hermojen päälle. Autokorjaamolla noin 25 vuotias nuori, hyvä kroppainen mies otti minut vastaan. Hetken tutkittua hän sanoi minulle ettei korjaamisessa kestäisi kuin parikymmentä minuuttia, että jos haluaisin jäädä voisin katsella vierestä tai tehdä jotain muuta. Jäin siis katsomaa kuinka autoa korjattaisiin, koska se oli aina kiinnostanut minua sekä mies oli niin komea etten saanut silmiäni irti hänestä. Ajatukseni keskeytyivät kun päälleni alkoi ruiskahtelemaan vettä. Pärskin ja kaaduin lattialle aivan märkänä. Mies tuli nopeasti auttamaan ja pyyteli anteeksi mokaansa. Yhtäkkiä mies jäi tuijottamaan minua ja tajusin että olin jättänyt alusvaatteeni kotiin joten nännini oli kovettaneet kylmästä vedestä. Yritin peittää itseäni mutta se oli melkein mahdotonta koska isorintainen nainen kun olin. Tunsin kuinka jalkaani vasten jäykistyi elin ja mies katsoi minua yhä kiihkeämmin. Hän tarttui minuun ja nosti minut vasten autoa. Tunsin kuinka hänen kätensä sujahtivat hameeni alle käyttäen juuri oikeat kohdat mistä sai minut voihkimaan. En vastustelun kun hän otti kovat nännini suuhun ja alkoi niitä kiihkossaan imemään. Mies nosti minut korkeammalle peräkontin päälle ja työnsi päänsä minun pilluuni ja alkoi imemään. Voihkin ja voihkimaan kunnes saavutus orgasmini ja tärisen kauttaaltani sen voimakkuuden ansiosta. Hyvän olon tunteessani tarrauduin miehen kovaan etumukseen ja aloin hieromaan sitä. Mies ähisi ja laskin hänen housunsa ja otin hänen elimensä suuhun. Imiessäni ja liikutellessani hänen terskaansa ylös alas miehen kädet siirtyivät puristelemaan rintojani. Mies nosti minut autoon ja työntyi sisääni, voihkimaan henkeni edestä hänen allaan ja saavutus huippuni juuri samaan aikaan kun mies laukesi sisääni. Huohotellen lopetimme, mies nousi päältäni, korjasi autoni nopeasti ja tokaisi tule uudestaankin ajelulle. Hymähdin ja lähdin kotiin spermaa valuen edelleen pillustani.

9

8512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adam ooppeli

      No jos ooppelin omistaa, niin kyllähän noita reissuja tulee ;o)

      • janita lukkarisen asiak.

        Meikä kävi panemassa bb janitaa nurmijärvellä..ja oli hyvä tyttö. Otti vaan maksun, mut rahalle sain vastinetta.


      • h.h
        janita lukkarisen asiak. kirjoitti:

        Meikä kävi panemassa bb janitaa nurmijärvellä..ja oli hyvä tyttö. Otti vaan maksun, mut rahalle sain vastinetta.

        Janita Lukkarinen..eli se bb 2012 tyttö..joo..kyl se tämä oli ketä myös kävin..mut maksun se otti. EI antanut ilmaiseksi.


    • Nänninnypykkä

      Miten toi Janita liittyy tähän? :D Kirjaamollako sitä panette?

    • jahvettikeskipöhö

      Eikun ooppelissa, jota sen mies ei suostunut korjaamaan. Kauheen pahoja huurtumaan noi ooppelit...

    • Miesten pikaset

      Olen ujo 22v ja kokematon.Olin kesätöissä nuorena ja juhlissa viisi ukko vei mut juomaan niitten vip tilaan. Sitten jokainen puristeli rintoja ja otti hameen pois. Riisu housusa ja jokaisella oli kovana kun hierovat kullia. Siinä piti olla mahallaan ja selällän kun halusivat, Molempiin reikiin. Antovat tukun rahaa ja käskivät mennä kotiin. Kyllä oli housut märkänä kun kävelin kotiin. (ehkä joskus uudestaan kun uskallan).

    • inisevää terskaansa

      Mieheni ei suostunut viemää terskaansa korjattavaksi joten lähdin vanhan nännini kanssa. Pillustani oli jo kauvan kuulunut inisevää ääntä, joka kävi jo hiljalleen hermojen päälle. Ajatukseni keskeytyivät kun päälleni alkoi ruiskahtelemaan spermaa. Voihkin kunnes pillustani laukesi peräkontin päälle jotain muuta. Mies alkoi ruiskahtelemaan jalkaani vasten ja imemään terskaansa suuhun. Hyvän olon tunteessani otin hänen elimensä irti hänestä. Mies ähisi ja alkoi voihkimaan ja hieromaan sitä.

    • karhunpena

      mun ooppelistani alkoi kuulumaan vittumaista ininää ,mut sitte heitin akan pihalle niin ininä lakkas kuin taikaiskusta ja sitte runkkasin ja alkoi ruiskahtelemaan ja huomasin että nännini oli ihan kovana ja menin autokorjaamolle sitten tuli suunnaton hyvänolon tunne ja kuinka ollakkaan ooppelikin laukes.

    • lurpsista

      Noin kävi inunkin korjaamolla:)

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe