Siis tämä Opera selain

Jihaa

on mahtava,nopea,huippu,turvallisin jne. varmaankin paras kaikista, enkä mainosta, tämä nyt vaan toimii IE jälkeen.. cool. :)

32

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipa

      Tosi kätevä ominaisuus, että voi kätsästi siirtyä ikkunoista toiseen.

      • :::

        Pysyhän housuissasi kuitenkin.. ei mitään uutta ja ihmeellistä, Mozillassa ja Firefoxissa, ja jopa Avantissa ja Maxtonissakin on internet sivujen välilehtitoiminto..
        Ei siis mitään sellaista viitsisi haukotusta isompaa numeroa tehdä *haukotus*


      • Nipa
        ::: kirjoitti:

        Pysyhän housuissasi kuitenkin.. ei mitään uutta ja ihmeellistä, Mozillassa ja Firefoxissa, ja jopa Avantissa ja Maxtonissakin on internet sivujen välilehtitoiminto..
        Ei siis mitään sellaista viitsisi haukotusta isompaa numeroa tehdä *haukotus*

        Mozillan vastaava toiminto on ihan surkea. Se miten välilehtitoiminto on Operassa toteutettu on erinomainen ja selkeä...ylivoimainen!


      • heh
        Nipa kirjoitti:

        Mozillan vastaava toiminto on ihan surkea. Se miten välilehtitoiminto on Operassa toteutettu on erinomainen ja selkeä...ylivoimainen!

        Tiedätkö, olet suorastaan koominen :)


      • :-:
        ::: kirjoitti:

        Pysyhän housuissasi kuitenkin.. ei mitään uutta ja ihmeellistä, Mozillassa ja Firefoxissa, ja jopa Avantissa ja Maxtonissakin on internet sivujen välilehtitoiminto..
        Ei siis mitään sellaista viitsisi haukotusta isompaa numeroa tehdä *haukotus*

        Niin, kaikki kopioitu Operasta...
        *haukotus*


      • Anonyymi

        Opera on loistava selain! Mutta sekään ei Windowsin vikoja pysty korjaamaan.


    • niinpä

      Tekemieni testien mukaan, johon osallistui 7 selainta neljällä eri nopeustestisivulla, Opera oli kaikissa testeissä kaikkein hitain. Tein testit samalta koneelta noin 15 min sisällä, aikavälillä klo .
      Nopeusero on niin huomattava että sen näkee jo silmilläkin. Esim Operan kotisivun (Suomi24.fi) avautuminen kestää peräti minuutin! Vastaavasti IE:n kotisivun avautuminen kestää n.15 sek.
      Operan uudelleenlataaminen ei ole auttanut yhtään asiaa. Hidas mikä hidas. Mainospuheet Operan puolesta on turhia, kun käytäntö osoittaa sen olevan todellinen etana.

      Firefox on paljon Operaa edellä, tosin silläkin on akilleen kantapäänsä: Plug-in ongelmat.

      • May

        Voitte pyyhkäistä sillä testillä vaikka takamustanne.Modeemi aikana surffaillessani Opera oli rahtusen nopeampi IE:tä.Kamullani joka edelleen käyttää modeemi-yhteyttä ja Ie:tä,yhteys tuntuu todella hitaalta,paljon hitaammalta kuin itselläni modeemi aikana.Mistä se johtuu,sitä en tiedä.


      • Mira

        Mulla aukee suomi.24 ihan nopeesti Operalla, jos joskus hidastaa niin silloin se hidastaa muillakin selaimilla. Olen kokeillut. Suomi.24 on usein aika tukossa...joskus minuutin pari joskus kauemmin...tää on niin suosittu paikka.

        Nopeus ei ole kaikki kaikessa...Operassa on paljon muita erinomaisia asioita. Säädöt ovat monipuoliset, ja se että saa avattua useita selainikkunoita yht'aikaa, on loistava asia. Ilman tuota toimintoa ei selaimella oikein tee mitään.

        Käytin aiemmin Mozilaa, mutta Operaa kokeiltuani se sai jäädä.


      • ...
        Mira kirjoitti:

        Mulla aukee suomi.24 ihan nopeesti Operalla, jos joskus hidastaa niin silloin se hidastaa muillakin selaimilla. Olen kokeillut. Suomi.24 on usein aika tukossa...joskus minuutin pari joskus kauemmin...tää on niin suosittu paikka.

        Nopeus ei ole kaikki kaikessa...Operassa on paljon muita erinomaisia asioita. Säädöt ovat monipuoliset, ja se että saa avattua useita selainikkunoita yht'aikaa, on loistava asia. Ilman tuota toimintoa ei selaimella oikein tee mitään.

        Käytin aiemmin Mozilaa, mutta Operaa kokeiltuani se sai jäädä.

        Miksi Opera takkuaa koko ajan, riippumatta siitä mikä on kotisivu. Ongelma ei tuntuisi johtuvan sivustosta vaan selaimesta. Varsinkin kun Firefox ja IE toimii huomattavasti Operaa nopeammin samoilla sivuilla.

        Kun Operan käynnistää, sivun avautuminen kestää tolkuttoman kauan. Palomuuristakaan se ei voi olla kiinni, koska sillä on lupa päästää Opera nettiin, ja Opera toimii kyllä muuten, vaikkakin hitaasti. Olen asettanut Operan oletusselaimeksi, evästeet on käytössä. kaikki asetukset on tarkistettu moneen kertaan, olen asentanut Operan uudelleen 2 kertaa. Olen ladannut Operan Peran omilta sivuilta. Mikään ei kuitenkaan auta. En tiedä sitten että onko Windowsissani jotain vikana. Eniten ihmetytttää se, että muut selaimet toimii aivan moitteettomasti.

        Mielelläni otan vastaan vinkkejä miten saisin Operan toimimaan nopeammin.

        Käyttis on XP ja yhteytenä on laajakaista.


      • hieman hidas
        ... kirjoitti:

        Miksi Opera takkuaa koko ajan, riippumatta siitä mikä on kotisivu. Ongelma ei tuntuisi johtuvan sivustosta vaan selaimesta. Varsinkin kun Firefox ja IE toimii huomattavasti Operaa nopeammin samoilla sivuilla.

        Kun Operan käynnistää, sivun avautuminen kestää tolkuttoman kauan. Palomuuristakaan se ei voi olla kiinni, koska sillä on lupa päästää Opera nettiin, ja Opera toimii kyllä muuten, vaikkakin hitaasti. Olen asettanut Operan oletusselaimeksi, evästeet on käytössä. kaikki asetukset on tarkistettu moneen kertaan, olen asentanut Operan uudelleen 2 kertaa. Olen ladannut Operan Peran omilta sivuilta. Mikään ei kuitenkaan auta. En tiedä sitten että onko Windowsissani jotain vikana. Eniten ihmetytttää se, että muut selaimet toimii aivan moitteettomasti.

        Mielelläni otan vastaan vinkkejä miten saisin Operan toimimaan nopeammin.

        Käyttis on XP ja yhteytenä on laajakaista.

        Myös mulla Opera hiukka hidas, mutta pidän sitä edelleen oletusselaimena kaikista muista hyvistä ominaisuuksista johtuen. IE:n aika ainakin mun koneellani on ohi. Kerran kk sen avaan ja käyn tarkistaa jahka päivityksiä tullut en muuta. FireFoxia käytän myös satunnaisesti.


      • ...
        hieman hidas kirjoitti:

        Myös mulla Opera hiukka hidas, mutta pidän sitä edelleen oletusselaimena kaikista muista hyvistä ominaisuuksista johtuen. IE:n aika ainakin mun koneellani on ohi. Kerran kk sen avaan ja käyn tarkistaa jahka päivityksiä tullut en muuta. FireFoxia käytän myös satunnaisesti.

        Windows XP ei jostain syystä tunnista Operaa olevan edes koko koneella. Asensin Operan uudestaan, sama lopputulos. Virheellinen polku, tiedostoviittaus tai jotain. Aina vain vaikeammaksi menee..


      • G..
        ... kirjoitti:

        Windows XP ei jostain syystä tunnista Operaa olevan edes koko koneella. Asensin Operan uudestaan, sama lopputulos. Virheellinen polku, tiedostoviittaus tai jotain. Aina vain vaikeammaksi menee..

        Jaa, onkohan Gatesin kätyrit laittaneet uuteen Windowsiin jonkin ominaisuuden jolla haitataan muiden firmojen selainten toimintaa.

        Ei ois mikään ihme.


      • väite

        Minäkin tein testit kolmella selaimella ja Opera oli kaikkein nopein muut olivat IE ja mozilla


      • 2000
        hieman hidas kirjoitti:

        Myös mulla Opera hiukka hidas, mutta pidän sitä edelleen oletusselaimena kaikista muista hyvistä ominaisuuksista johtuen. IE:n aika ainakin mun koneellani on ohi. Kerran kk sen avaan ja käyn tarkistaa jahka päivityksiä tullut en muuta. FireFoxia käytän myös satunnaisesti.

        Mulla W2k ja Opera nopein.


      • XP.
        2000 kirjoitti:

        Mulla W2k ja Opera nopein.

        ja Opera hitain


      • ...
        väite kirjoitti:

        Minäkin tein testit kolmella selaimella ja Opera oli kaikkein nopein muut olivat IE ja mozilla

        Suurin osa internet sivuista on vielä Opera-yhteensopimattomia. Onko sitten vika Operassa vai sivujen koodaajissa, siitä en jaksa ruveta väittelemään, mutta ehkä juuri siksi Opera tökkii pahimmin..


      • Win2000
        XP. kirjoitti:

        ja Opera hitain

        Ehkä hiukan hitaampi, mutta kokonaisuus on muita selaimia huomattavasti parempi.


      • ...
        Win2000 kirjoitti:

        Ehkä hiukan hitaampi, mutta kokonaisuus on muita selaimia huomattavasti parempi.

        Ei minusta juuri mitenkään.. Makuasia.
        Myös Rirefoxissa ja Mozillassa on välilehti, skinit, hiirieleet yms toiminnot, ja jopa Avantissa ja Maxthonissa.joten ei Operassa ole mitään inmeellistä ja ennekuulumatonyta siinäkään mielessä. Lisäksi Firefox on tiedostokooltaan huomattavasti Operaa pienempi, ei mikään vähpätöinen seikka sekään.

        Firefoxissa on huomattavsti helpompi laittaa (IE tyyliin) web-osoitteita tai evästeitä banniin (hosts) ja muutenkin muokata selaimen tietoturva omianisuuksia. Operassa ei ole kuin "Hyväksy kaikki evästeet", "Hylkää kaikki evästeet", Hyväksy vain palvelimeen itseensä asetetut evästeet", toimi kuten palvelunhallinnassa on määritelty" tai "Kysy kun eväste vastaanotetaan". Lisäksi vielä se että Spywareblaster, IE-Spyad eikä Spywareguard toimi Operassa, on sekin huono juttu.

        Jopa IE:ssäkin on helpompaa tietoturva asetusten yksityiskohtainen määrittely. Toisekseen, siitä huolimatta että olen määritellyt "Käytä evästeitä salasanasuojattujen sivujen jäljitykseen", en pääse Operalla esim Luukku.com sähköpostilleni, ellei ole myös kolmansien osapuolten evästeet käytössä.
        Sehän tarkoittaa silloin sitä että Opera ottaa vastaan joka ainoan evästeen. Ei hyvä juttu.

        Hitauskin haittaa, ja vielä lisäksi se että suurin osa nettisivuista takkuaa jotenkin Operan kanssa. Siihen en ota kantaa onko Operan vai sivustojen koodaajissa vika, mutta taitaa Opera olla kuitenkin sen verran uusi tuote, että internet sivut ei ymmärrä sitä täysin..tai sitten Opera ei ymmärrä web-sivuja.

        Kyllä nää selain-asia taitaa olla enemmän tai vähemmän makuasioita. "Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, joku naapurintytöstä ja joku jopa naapurin koirasta"..


      • Inssi
        ... kirjoitti:

        Suurin osa internet sivuista on vielä Opera-yhteensopimattomia. Onko sitten vika Operassa vai sivujen koodaajissa, siitä en jaksa ruveta väittelemään, mutta ehkä juuri siksi Opera tökkii pahimmin..

        "..siitä en jaksa ruveta väittelemään.."

        Ja kuitenkin olet kirjoittanut ainakin 50 Operaa väheksyvää viestiä viimeaikoina.

        Tässä yksi ketju:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=653&posting=22000000004565125

        Koeta nyt hyvä ihminen tajuta että jos oikeasti olet saanut sellaisia tuloksia että "Opera tökkii" niin vika on SINUN koneella koskapa se kaikilla muilla pelaa oikein mainiosti.


      • ...
        Inssi kirjoitti:

        "..siitä en jaksa ruveta väittelemään.."

        Ja kuitenkin olet kirjoittanut ainakin 50 Operaa väheksyvää viestiä viimeaikoina.

        Tässä yksi ketju:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=653&posting=22000000004565125

        Koeta nyt hyvä ihminen tajuta että jos oikeasti olet saanut sellaisia tuloksia että "Opera tökkii" niin vika on SINUN koneella koskapa se kaikilla muilla pelaa oikein mainiosti.

        monta kertaa, ja jopa Windowsinkin peräti kahteen otteeseen. Olen yrittänyt eri asetuksilla, mutta ilman mainittavaa tulosta. En saa Operaa toimimaan yhtään nopeammin, vaikka miten yrittäisin. Käyttis on Wimdows XP, ja yhteys laajakaista. Internet liittymän nopeudesta sen ainakaan ei pitäisi kiikastaa.

        Pidän epätodennäköisenä että itse raudassa olisi vikaa, koska kone toimii muuten moitteettomasti , ja muut selaimet toimivat suht ripeästi, eikä mitään virheilmoituksia tule. Todennäköisimpänä pidän kuitenkin sitä että Opera tökkii useimmilla internet sivuilla siksi että ne eivät ole Opera yhteensopivia, ts koodattu kielellä jota Opera ei täysin ymmärrä. Vai onko jossain kohtaa Operan asetuksissa rasti väärässä kohdassa, ja mikä?

        Sitkeyteni johtuu siitä että todella haluaisin käyttää Operaa kaikkein mieluimmin, jos vain saisin sen toimimaan. Vinkkejä ja neuvoja olen tässä kysellyt moneen otteeseen mutta eipä ole löytynyt. Olen aika neuvoton Operan temppuilun kanssa..

        Voisko joku auttaa, tai jos jollain olisi jotain tietoa siitä miten Operan saisi toimimaan nopeammin? Miten eväste asetukset pitää olla että Operalla pääsen lukemaan Luukku.com sähköpostejani, ilman että pitäisi sallia myös kolmannen osapuolen svästeet? Miten Operalla saa internet sivuja tai evästeitä banniin (hosts), vai saako ollenkaan?

        Viruksia ei pitäisi olla koneella, tarkistettu monta kertaaa koneessani olevalla, automaattisesti päivittyvällä F-Securella, ja Pandan online virusskannerilla. Vakoilu ja muita haittaohjelmia ei ainakaan Ad-Aware ja Spybot löydä. Koneella on myös Spywareblaster. (Vaikka se ei Operaa täysin tuekaan) Windowsin tärkeät päivitykset(SP1) on myös koneella. Johtuisiko Operan hitaus niistä? En kuitenkaan kovin mielelläni liikkuisi netissä päivittämättömällä koneella.

        Pidän epätodennäköisenä myös sitä että koneestani puuttuisi joku tärkeä tiedosto, mitä Opera tarvitsisi toimiakseen kunnolla, koska Windoesin uudelleenasennuskaan ei ole ratkaissut ongelmaa.

        Alkaa olla omat neuvot aika vähissä..

        Millä ihmeen ilveellä noi muut käyttäjät saa Operan toimimaan kunnolla? Vinkkejä please..

        T:Neuvoton


      • Inssi
        ... kirjoitti:

        monta kertaa, ja jopa Windowsinkin peräti kahteen otteeseen. Olen yrittänyt eri asetuksilla, mutta ilman mainittavaa tulosta. En saa Operaa toimimaan yhtään nopeammin, vaikka miten yrittäisin. Käyttis on Wimdows XP, ja yhteys laajakaista. Internet liittymän nopeudesta sen ainakaan ei pitäisi kiikastaa.

        Pidän epätodennäköisenä että itse raudassa olisi vikaa, koska kone toimii muuten moitteettomasti , ja muut selaimet toimivat suht ripeästi, eikä mitään virheilmoituksia tule. Todennäköisimpänä pidän kuitenkin sitä että Opera tökkii useimmilla internet sivuilla siksi että ne eivät ole Opera yhteensopivia, ts koodattu kielellä jota Opera ei täysin ymmärrä. Vai onko jossain kohtaa Operan asetuksissa rasti väärässä kohdassa, ja mikä?

        Sitkeyteni johtuu siitä että todella haluaisin käyttää Operaa kaikkein mieluimmin, jos vain saisin sen toimimaan. Vinkkejä ja neuvoja olen tässä kysellyt moneen otteeseen mutta eipä ole löytynyt. Olen aika neuvoton Operan temppuilun kanssa..

        Voisko joku auttaa, tai jos jollain olisi jotain tietoa siitä miten Operan saisi toimimaan nopeammin? Miten eväste asetukset pitää olla että Operalla pääsen lukemaan Luukku.com sähköpostejani, ilman että pitäisi sallia myös kolmannen osapuolen svästeet? Miten Operalla saa internet sivuja tai evästeitä banniin (hosts), vai saako ollenkaan?

        Viruksia ei pitäisi olla koneella, tarkistettu monta kertaaa koneessani olevalla, automaattisesti päivittyvällä F-Securella, ja Pandan online virusskannerilla. Vakoilu ja muita haittaohjelmia ei ainakaan Ad-Aware ja Spybot löydä. Koneella on myös Spywareblaster. (Vaikka se ei Operaa täysin tuekaan) Windowsin tärkeät päivitykset(SP1) on myös koneella. Johtuisiko Operan hitaus niistä? En kuitenkaan kovin mielelläni liikkuisi netissä päivittämättömällä koneella.

        Pidän epätodennäköisenä myös sitä että koneestani puuttuisi joku tärkeä tiedosto, mitä Opera tarvitsisi toimiakseen kunnolla, koska Windoesin uudelleenasennuskaan ei ole ratkaissut ongelmaa.

        Alkaa olla omat neuvot aika vähissä..

        Millä ihmeen ilveellä noi muut käyttäjät saa Operan toimimaan kunnolla? Vinkkejä please..

        T:Neuvoton

        Jotainhan sinun asennuksessa täytyy olla erilaista kuin muilla koska kokemus on eri. Tuollakin, vaikka artikkelin tarkoituksena on kehua Firefoxia, Opera on kuitenkin karvan verran nopeampi. IE tippuu kyydistä selvästi.

        http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1646984,00.asp

        Yksi vaikuttava tekijä voisi olla cache. Onko kaikki caching sallittu, RAMia riittävästi ja cache-tiedosto yhtänopealla levyllä kuin muilla browsereilla?


      • ...
        Inssi kirjoitti:

        Jotainhan sinun asennuksessa täytyy olla erilaista kuin muilla koska kokemus on eri. Tuollakin, vaikka artikkelin tarkoituksena on kehua Firefoxia, Opera on kuitenkin karvan verran nopeampi. IE tippuu kyydistä selvästi.

        http://www.extremetech.com/article2/0,1558,1646984,00.asp

        Yksi vaikuttava tekijä voisi olla cache. Onko kaikki caching sallittu, RAMia riittävästi ja cache-tiedosto yhtänopealla levyllä kuin muilla browsereilla?

        "Yksi vaikuttava tekijä voisi olla cache. Onko kaikki caching sallittu, RAMia riittävästi ja cache-tiedosto yhtänopealla levyllä kuin muilla browsereilla"

        Kerropa miten cachen/välimuistin koko määriellään Operassa? Cache on käytössä kaikilla selaimilla. Selainten cachen koko on uskoaksen perusoletus.

        Tarkoitatko koneen RAMia? Se on 224 Mt. RAmia on yleensä joku 60-70% vapaana, Virtuaalimuistia 80-90% vapaana, Load (muistin varaus) on n 26-36%, ja CPU käyttö hmm..normaalia, riippuen kuormituksesta tietenkin. Kone käynnistyy nopeasti, käy ihan hyvin, ei mitenkään ylikuumana, ei kaatuile eikä hyydy.

        Olen karsinut kaikki ylimääräiset, modeemia, näytönohjainta, ja F-Securen virustorjuntaa lukuunottamatta pois käynnistymästä Windowsin käynnistyksen yhteydessä, sekä palvalujenhallinnasta karsinut pois joittenkin ylimäärästen toimintojen käynnistymisen ja toiminnan, joita en tarvitse, tai jotka ovat turvallisuusriskejä, esim jaettu internet-yhteys/lähiverkko, palvelin-toiminto, etäkäyttö, NetBios, vertaisverkot jne.

        Operan cache on samalla levyllä muiden ohjelmien kanssa(C-levyllä, en löytänyt Operan cachea manuaalisesti etsimällä Operan omista tiedostoista, mutta kai se jossain päin C-asemaa on, Löytäisiköhän ETSI toiminto?

        D-asema ja A-asema ovat oletusarvoisessa käytössä.

        Vai voisiko ongelma johtua F-Securen palomuurista?
        Olen antanut palomuurille luvan päästää Opera nettiin, mutta jos Operan portit ei toimi aivan oikein?

        jk. tietysti..hmm.., onko mahdollista että
        Operalla ei olisi peruoletuksena lainkaan välimuistia, tai että se olisi hyvin pieni? Osaisitko kertoa miten Operan cachen kokoa voi suurentaa, jos voi?


      • Inssi
        ... kirjoitti:

        "Yksi vaikuttava tekijä voisi olla cache. Onko kaikki caching sallittu, RAMia riittävästi ja cache-tiedosto yhtänopealla levyllä kuin muilla browsereilla"

        Kerropa miten cachen/välimuistin koko määriellään Operassa? Cache on käytössä kaikilla selaimilla. Selainten cachen koko on uskoaksen perusoletus.

        Tarkoitatko koneen RAMia? Se on 224 Mt. RAmia on yleensä joku 60-70% vapaana, Virtuaalimuistia 80-90% vapaana, Load (muistin varaus) on n 26-36%, ja CPU käyttö hmm..normaalia, riippuen kuormituksesta tietenkin. Kone käynnistyy nopeasti, käy ihan hyvin, ei mitenkään ylikuumana, ei kaatuile eikä hyydy.

        Olen karsinut kaikki ylimääräiset, modeemia, näytönohjainta, ja F-Securen virustorjuntaa lukuunottamatta pois käynnistymästä Windowsin käynnistyksen yhteydessä, sekä palvalujenhallinnasta karsinut pois joittenkin ylimäärästen toimintojen käynnistymisen ja toiminnan, joita en tarvitse, tai jotka ovat turvallisuusriskejä, esim jaettu internet-yhteys/lähiverkko, palvelin-toiminto, etäkäyttö, NetBios, vertaisverkot jne.

        Operan cache on samalla levyllä muiden ohjelmien kanssa(C-levyllä, en löytänyt Operan cachea manuaalisesti etsimällä Operan omista tiedostoista, mutta kai se jossain päin C-asemaa on, Löytäisiköhän ETSI toiminto?

        D-asema ja A-asema ovat oletusarvoisessa käytössä.

        Vai voisiko ongelma johtua F-Securen palomuurista?
        Olen antanut palomuurille luvan päästää Opera nettiin, mutta jos Operan portit ei toimi aivan oikein?

        jk. tietysti..hmm.., onko mahdollista että
        Operalla ei olisi peruoletuksena lainkaan välimuistia, tai että se olisi hyvin pieni? Osaisitko kertoa miten Operan cachen kokoa voi suurentaa, jos voi?

        "..miten Operan cachen kokoa voi suurentaa.."

        Paina Alt-P ja valitse Networkin alla History and cache.

        Levy-cache polku näkyy kun valitset menusta Help / About Opera.

        Oletko ajanut levyn eheytystä milloin viimeksi? Teoreettinen mahdollisuus on että Operan cache-file on kovin repaleisella osalla jo olisi sen takia hitaampi. Kokeile myös tyhjentää cache välillä.

        http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/fi/guides/functionguide_trimxp/c01.asp


      • Anonyymi
        G.. kirjoitti:

        Jaa, onkohan Gatesin kätyrit laittaneet uuteen Windowsiin jonkin ominaisuuden jolla haitataan muiden firmojen selainten toimintaa.

        Ei ois mikään ihme.

        Windows ei vaan toimi! Kadottaa web-kameraa ja tahmaa netin kanssa
        Web kamerat on W10 ja 11 pitkäaikainen ongelma, jopa Surffacekoneissa pahoja ongelmia.


    • get

      Voit siirtyä vaikka kesken vastauksen kirjoittelun nettiin hakemaan tietoa ja siitä takaisin vastaamaan..ja toistaa sen useita kertoja..

      Siis Opera on parasta myös kaikkien muiden ominaisuuksensa kanssa mitä selaimista löytyy tällä hetkellä. Jos tulee parempia vaihtoehtoja niin siiryn sitten niihin.

      Että Näin tällä hetkellä! Ja taitaa olla eteenpäinkin!!

    • Anonyymi

      Opera selaimessa olut jo vuosia ongelmana se että tietsikan Opera asetuksen> Privacy Settingissä> Kamera asetuksissa ei pysty vaihtamaan kameraa
      Kun esim. haluat vaihtaa FaceTime HD kameran esim CamTwist tai Epoc Cam kameraan niin asetukset eivät pysy päällä. Opera kadottaa myös aina välillä jonkin installoimasi kameran.
      Asiaa kysytty jo vuonna 2021 Operan kehittäjiltä - Ei ratkaisua !?!

      • Anonyymi

        Operassa ei ole mitään ongelmaa, Hyvin pelittää!
        Kameran ongelmat ja katoamisen on windowsin perus huttua.


      • Anonyymi

        Taas joku pellehermannivapunen syyttää selainta windowsin ongelmista. HYI!


    • Anonyymi

      Siis tämä Opera selain on mahtava, nopea, huippu, turvallisin jne. varmaankin paras kaikista, enkä mainosta, tämä nyt vaan toimii.

    • Anonyymi

      Opera on loistava selain

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe