Namon lähetykset valtuuston kokouksista taidettiin laittaa jäähylle mitä ilmeisimmin sen vuoksi, että oli odotettavissa, että hallinto-oikeus päättää niin kuin nyt saimme lukea. Ja kun päätös nyt sitten julkiluetaan sanasta sanaan tämän joulukuun valtuustossa on hyvä, jotta "vahinko" pysyy "pienemmässä" piirissä?
Näin se on nähtävä...
Namon sulkemisen oikea syy?
20
469
Vastaukset
- silimät kiinni
Onpas naivi käsitys kansalaisten kiinnostuksesta ja tiedonsaantimahdollisukuksista Pyhäjärven asioissa. Eiköhän joka ikinen jota vähänkin kiinnostaa tämä asia lue koko tarinan useasta, useasta lehdestäkin! Siihen mitään Namoa tarvita...
- suppusuu
Joo,kyllä tuohon namon sulkemiseen on ollu joku "sisäpiirin syy".Muualla, mm etelä-suomessa on otettu käyttöön vastaavanlainen nettilähetys,jossa kansalaiset pääsevät seuraamaan päättäjien päättömiä toilauksia.ja joskus myös asiallisia päätöksiä
- Siivetön
Valtuuston kokoukset ovat julkisia tilaisuuksia. Sinne vain kuuntelemaan, jos persuukset kestävät. - Mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä...hohhoijaa...nämä totuuden julistajat vääntyvät katsomaan kauniita ja rohkeita...
- tosteevee
joko on selvitykset tehty ja päästää nauttimaan valtuuston kokouksista kotisohvalla
Namo toimintaan.
Suomessa on edustuksellinen demokratia, onko asia erilainen nykyhallituksen aikana Pyhäjärvellä ?
Ei kaikki voi mennä paikanpäälle tai edes eihän sinne paljoa mahdukkaan.
Ei eduskuntaankaan tartte kaikkien mennä kyselytunnille, kyllä se töllöstä näkyy.
Tässä nyt nähdään se avoimuus yhteisisssä asioissa.- seko seko
Mitäs se Arto taas sekoilee. Namo toimii ja voi vallan hyvin! Namoa ei ole lakkautettu eikä tulla lakkauttamaankaan!
seko seko kirjoitti:
Mitäs se Arto taas sekoilee. Namo toimii ja voi vallan hyvin! Namoa ei ole lakkautettu eikä tulla lakkauttamaankaan!
No se on hyvä juttu.
- Oma kone
arto.lohvansuu kirjoitti:
No se on hyvä juttu.
Ei se Namo vaan näy, kokeilkoon jokainen ite jos ei usko muuten.
- 10+8=18
Mun mielestä se on yks hailee onko namoa vai ei. Se kun ei tavallise tallaajan puhe on yhtä tyhjän kanssa.
- N A M O
Nuorten Aikuisten MoniOsaaminen on ihan voimissaan. Yksi heidän toiminnoistaan, eli valtuuston kokousten kuvaus ja lähetys netin välityksellä on väliaikaisesti "telakalla"!
- Avatkaa
Höpö,höpö. omat ovat syyt, ei oikeat!!
- Kyllä soppii
Ei tarvii näkyä. Kuhan muuten toimii.
- Kuusenmäkinen
Joopa,eturivimiehet kieltivät näkymisen,kun kaupunkilaiset näkivät miten valtuutetut käyttäytyvät kokouksissa.
- poijat keksii
niin piti selvittä miten "nauhat" arkistoidaan!!?? :)) Siinä on ollu lisensiaatti vähintään miettimässä ;)))
- Uutispimento loppuu?
Onko arkistointiselvitys ja mediakoulutus valtuutetuille miten edennyt? Mikä taho näitä hoitaa? Voisiko kuntalaisia tiedottaa asian edistymisesta? Alkaako Namo-ryhmä kuvata jälleen valtuuston kokouksia tammikuun kokouksesta lähtien?
Nyt kun vaikeat asiat on käsitelty kanava vois aueta veronmaksajille joiden asioita valtuusto hoitaa. - tarkka työ
Parasta onkin selvittää oikeat arkistoinnit. KHO on antanut ratkaisun, jossa lopullinen päätös on perustunut kokouksen nauhoitukseen.. Ei kannata leikkiä tulella. On nääs aika paljo valituksia pyhäjärvelläkin vetämässä. Jos näitä palstoja on uskominen, lisää tulee niin että tekijöitä alkaa jo hengästyttää.
- e57wk4w8w
Onko arkistointiselvitys ja mediakoulutus valtuutetuille miten edennyt? Mikä taho näitä hoitaa? Voisiko kuntalaisia tiedottaa asian edistymisesta?
- KUO1
KYLLÄ TEILLÄ ON JUTUT SIELLÄ PYHÄJÄRVELLÄ.JOS EI OLE MUUTA KIINNOSTAVAA,NIIN SAA NAURAA TEIDÄN JUTUILLE.
- selvitys valmistuu
Namon lähetykset jatkuvat piakkoin, kun valtuustoaloitteen mukainen selvittelyaika (n. 5 kuukautta) tulee täyteen, ja aloitteen mukaisesti nettilähetykset alkavat viimeistään 24.2.2014 uudelleen.
- ei niin mikään!
entä jos ei ala? minneppä valitatte? ja mikäpä olisi valituksen peruste :)))))
ei aloiteta ettekä voi sille mittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501