Namon sulkemisen oikea syy?

totuus, pravda

Namon lähetykset valtuuston kokouksista taidettiin laittaa jäähylle mitä ilmeisimmin sen vuoksi, että oli odotettavissa, että hallinto-oikeus päättää niin kuin nyt saimme lukea. Ja kun päätös nyt sitten julkiluetaan sanasta sanaan tämän joulukuun valtuustossa on hyvä, jotta "vahinko" pysyy "pienemmässä" piirissä?

Näin se on nähtävä...

20

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silimät kiinni

      Onpas naivi käsitys kansalaisten kiinnostuksesta ja tiedonsaantimahdollisukuksista Pyhäjärven asioissa. Eiköhän joka ikinen jota vähänkin kiinnostaa tämä asia lue koko tarinan useasta, useasta lehdestäkin! Siihen mitään Namoa tarvita...

    • suppusuu

      Joo,kyllä tuohon namon sulkemiseen on ollu joku "sisäpiirin syy".Muualla, mm etelä-suomessa on otettu käyttöön vastaavanlainen nettilähetys,jossa kansalaiset pääsevät seuraamaan päättäjien päättömiä toilauksia.ja joskus myös asiallisia päätöksiä

    • Siivetön

      Valtuuston kokoukset ovat julkisia tilaisuuksia. Sinne vain kuuntelemaan, jos persuukset kestävät. - Mutta siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä...hohhoijaa...nämä totuuden julistajat vääntyvät katsomaan kauniita ja rohkeita...

    • tosteevee

      joko on selvitykset tehty ja päästää nauttimaan valtuuston kokouksista kotisohvalla

    • Namo toimintaan.
      Suomessa on edustuksellinen demokratia, onko asia erilainen nykyhallituksen aikana Pyhäjärvellä ?


      Ei kaikki voi mennä paikanpäälle tai edes eihän sinne paljoa mahdukkaan.

      Ei eduskuntaankaan tartte kaikkien mennä kyselytunnille, kyllä se töllöstä näkyy.

      Tässä nyt nähdään se avoimuus yhteisisssä asioissa.

      • seko seko

        Mitäs se Arto taas sekoilee. Namo toimii ja voi vallan hyvin! Namoa ei ole lakkautettu eikä tulla lakkauttamaankaan!


      • seko seko kirjoitti:

        Mitäs se Arto taas sekoilee. Namo toimii ja voi vallan hyvin! Namoa ei ole lakkautettu eikä tulla lakkauttamaankaan!

        No se on hyvä juttu.


      • Oma kone
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No se on hyvä juttu.

        Ei se Namo vaan näy, kokeilkoon jokainen ite jos ei usko muuten.


    • 10+8=18

      Mun mielestä se on yks hailee onko namoa vai ei. Se kun ei tavallise tallaajan puhe on yhtä tyhjän kanssa.

    • N A M O

      Nuorten Aikuisten MoniOsaaminen on ihan voimissaan. Yksi heidän toiminnoistaan, eli valtuuston kokousten kuvaus ja lähetys netin välityksellä on väliaikaisesti "telakalla"!

    • Avatkaa

      Höpö,höpö. omat ovat syyt, ei oikeat!!

    • Kyllä soppii

      Ei tarvii näkyä. Kuhan muuten toimii.

    • Kuusenmäkinen

      Joopa,eturivimiehet kieltivät näkymisen,kun kaupunkilaiset näkivät miten valtuutetut käyttäytyvät kokouksissa.

    • poijat keksii

      niin piti selvittä miten "nauhat" arkistoidaan!!?? :)) Siinä on ollu lisensiaatti vähintään miettimässä ;)))

    • Uutispimento loppuu?

      Onko arkistointiselvitys ja mediakoulutus valtuutetuille miten edennyt? Mikä taho näitä hoitaa? Voisiko kuntalaisia tiedottaa asian edistymisesta? Alkaako Namo-ryhmä kuvata jälleen valtuuston kokouksia tammikuun kokouksesta lähtien?

      Nyt kun vaikeat asiat on käsitelty kanava vois aueta veronmaksajille joiden asioita valtuusto hoitaa.

    • tarkka työ

      Parasta onkin selvittää oikeat arkistoinnit. KHO on antanut ratkaisun, jossa lopullinen päätös on perustunut kokouksen nauhoitukseen.. Ei kannata leikkiä tulella. On nääs aika paljo valituksia pyhäjärvelläkin vetämässä. Jos näitä palstoja on uskominen, lisää tulee niin että tekijöitä alkaa jo hengästyttää.

    • e57wk4w8w

      Onko arkistointiselvitys ja mediakoulutus valtuutetuille miten edennyt? Mikä taho näitä hoitaa? Voisiko kuntalaisia tiedottaa asian edistymisesta?

    • KUO1

      KYLLÄ TEILLÄ ON JUTUT SIELLÄ PYHÄJÄRVELLÄ.JOS EI OLE MUUTA KIINNOSTAVAA,NIIN SAA NAURAA TEIDÄN JUTUILLE.

    • selvitys valmistuu

      Namon lähetykset jatkuvat piakkoin, kun valtuustoaloitteen mukainen selvittelyaika (n. 5 kuukautta) tulee täyteen, ja aloitteen mukaisesti nettilähetykset alkavat viimeistään 24.2.2014 uudelleen.

    • ei niin mikään!

      entä jos ei ala? minneppä valitatte? ja mikäpä olisi valituksen peruste :)))))


      ei aloiteta ettekä voi sille mittää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe