rakentava yhteikunnallinen työ on tervettä sosiaalista toimintaa

työttömyysturva tulis palautta lain mukaiselle tasolle, 10 vuotta sitten työttömyysturvaa maksettin 4-500€/kk enemmän. Viime vuosina on tehty raakoja ihmisoikeus rikoksia olemalla maksamatta työttömyys turvaa toimeen tuotukina. Työttömyys turvan maksaminen lain mukaisesti määrältään ja ehdoitta lopettaisi ihmisoikeus rikokset. Kaikki maksetut työttömyys vanhuus ja sairaus turvat palaavat valtionvarain ministeriöön veroina. Perusturvan leikkaaminen ei ole säästämistä perusturvan palauttaminen lain mukaiselle minimi tasolle menee ostovoimana elinkeino elämään sekä synnyttää uusia työpaikkoja tavaroita ja palveluita myyville ja tuottaville yrityksille jotka ovat myös merkittävä yksityinen työnantaja. Suomessa ei ole laillista viranomaishallintoa, maailmalta huomaamme että suhteessa aikaan maiden ja kansojen tilanteet pahenevat, Somalia,Syyria, libya,Kreikka jne. Suomeen laillisen valtion aikaansaaminen edellyttää rakentavaa yhteiskunnallista työtä hyvässä hengessä, työttömyys turvan palauttaminen 1000€/kk vuokran/yhtiövastikkeen jälkeen on looginen hyvä aloitus. Viran omais hallinnosa, hallinto muodostuu, tuomareista, presidenttistä (Kuningas)ja inistereistä, Hallinolle kuluu lainvelvoitteena viranomaistoiminnan laillisuus sekä sen toiminnan johtaminen. Viranomaiset siirtävät mm verorahoja. Laillista Suomen valtiota ei rakenneta päivässä kuten maailmalta huomaamme,eli ei kannata luottaa ulkopuolisiin tahoihin. Kuka muu kuin suomalaiset ei voi korjata ongelmia ja rakentaa suomeen uuden laillisen viranomais hallinnon eli laillisen Suomen valtion.

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karenssivanhatapa

Onko oikeus myös sairaalla vajaakuntoisella tuohon raha summaan vaikka joutuisi työkkärin ulkopuolelle?

Eikö voitaisiin päättää että karensseja ei enää jaeta kellekkään? Karenssit eivät perustu ihmisen vapaaseen tahtoo vaan ovat jäänne historiasta.

• stop tukieuroille

Vai että joutoväelle pitäisi maksaa 1000e/kk plus vuokrat ja muut pelit ja pensselit. Herää hei, ei päiväunet toteudu. Tulevaisuus on aivan toinen. Kaikenlaiset tuet tulevat vähenemään verotulojen vähenemisen myötä. Jokaisen pitää vaan tulla omillaan toimeen, eikä loisia jouten. Ikäväähän tuo on, mutta toisaalta myöskin tasapuolista. Mainittua laillisuutta kohden ollaan siis menossa.

• cvnbvbncvhmbngc

Sinä voit mennä ja vaatia kirjallisesti, että sinulle ei koskaan makseta työttömyysavustusta eikä muitakaan yhteiskunnan avustuksia, vaikka vanhempasi ovat veroja maksaneetkin. Ilmaisen koulutuksesikin vaadit saada maksaa takaisin. Jos sinulla joskus on lapsia, heistä maksat sitten koulut ja muut vempeleet itse. Sen jälkeen voit tulla tänne takaisin ylvästelemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4441
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2400
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1951
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      17
      1652
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      961
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      880
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      110
      792
    Aihe