Eli tyttäreni on 16 kk ikäinen ja on oppinut muutama viikko sitten kävelemään.
Tyttö on aina ollut luonteeltaan rauhallinen, kiltti, ei mikään "hulivili"
Tykännyt paljon kirjoista, piirtämisestä, palikoista, nuken hoitamisesta muusta..
Lisäksi on myös osannut lukuisia sanoja ja ymmärtänyt puhetta/kehoituksia hyvin.
Nyt kun oppi kävelemään niin tytön luonne on muuttunut täysin päinvastaiseksi.
Ei kiinnosta enää mitkään leikit tai kirjat. Kävelee vaan ympäriinsä ja "tuhoaa" paikkoja. Ei enää käytä osaamiaan sanoja tai kuuntele/ tottele kehoituksia.
Onko tämä vaan joku vaihe kenties kun kävely on vielä näin uusi juttu?
Onko muiden lasten käytös muuttunut kävelyn myötä?
Kävely, muuttunut käytös
Hermoheikko
3
201
Vastaukset
- ...
Lapsesi on taantunut ja tarvitsee nopeasti neurologisia tutkimuksia! Autismi-epäily on aiheellinen.
- Samanikäinen myös täällä
Josko olet ihan tosissasi kysymässä, niin ihan normaalia on, että oma tahto alkaa kasvaa :-)
- ...............
Hänestä on tullut taapero ja vauva-aika alkaa olla takanapäin. Sellaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512