Hankin taulu-TV:n lisävarusteeksi mini pc:n Rikomatic MK802 IIIS (Android 4.2). WiFi -puolen ja nettiselaimen sain pelaamaan. Laitteessa on valmiina Flash Player 11.1.115.11_121005. Se ei kuitenkaan toista kunnolla videoita netistä. Areenan ja Ruudun sain pelaamaan niille tarkoitetuilla APPS:eilla, mutta Katsomo toimii toisinaan tai sitten ei. En ole myöskään keksinyt, miten Ruudun maksulliset nettisivut (Liiga) saa toimimaan.
Osaisiko joku neuvoa?
MINI PC
6
131
Vastaukset
Katsomo toimii Androidissa tällähetkellä vain m.katsomo.fi osoitteen kautta. Jos se ei toimi hyvin niin kannattaa kokeilla toista selainta kuten Chromea.
Jos yrität katsoa videoita ruutu.fi sivulta niin lähteekö ne pyörimään?- vanhus3
Kiitos vastauksesta.
m.katsomo.fi videot ei toimi myöskään Chromella kuin satunnaisesti.
ruutu.fi sivujen videot eivät lähde pyörimään. - vanhus3
vanhus3 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
m.katsomo.fi videot ei toimi myöskään Chromella kuin satunnaisesti.
ruutu.fi sivujen videot eivät lähde pyörimään.Olen ollut huomaavinani, että sellaiset katsomon videopätkät, joissa ei ole mainosta alussa, saattavat käynnistyä, muut eivät.
Sama homma on minulla välillä. Laitteen omalla vakioselaimella Katsomo toimii paremmin.
- vanhus3
No, tietää nyt tuonkin. Minulla on pöytäkone ja tökkivä, vanheneva XP -läppäri. Läppärin tilalle ei kannata hankkia ainakaan Android-tablettia. Tuleekohan lähitulevaisuudessa joku muu ratkaisu flash playerin tilalle videoiden lataamiseen netistä?
Tulee ja on osittain tullutkin eli HTML5. Android tukee jo vakiona tuota. Eriasia on kuinka nopeasti eri nettipalvelut ottaa sen käyttöön ja ottaako ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446