vaimon sisko

panumieskestääisältä

Olin jo pitkään himoinnut vaimoni siskoa ja miettinyt häntä monesti alasti fantasijoissani. Hän erosi joku aika sitten ja hänelläkin on lapsi suhteesta. Hän oli yksi kesäpäivä käymässä lapsensa kanssa meillä ja minulla oli talon aidan maalaus käynnissä. Maalailin sitä tavanomaisesti lyhyet farkuista tehdyt shortsit päällä. vaimoni huiskaisi minulle jossain vaiheessa, että keitä kahvit. Maalaus oli just siinä vaiheessa, että saatoin laittaa pensselin pois ja lähtee laittaa kahvin valmistumaan. Kun menin keittiöön, oli vaimon sisko meidän tietokoneella keittiön pöydän ääressä. Laitoin kahvin tippumaan ja katsoin häntä. Hänellä oli lyhyt mekko päällä ja hänkin katsoi minua. Jostain kuin sisältäni joku sanoi ääneen. -Naijaanko nopeesti? Hän hieman säpsähti. -tässäkö? Mietin 2 sekuntia ja käänsin hänet pöytää vasten ja vetäisin helman selän päälle. Laskin alushousut nilkkoihin ja kosketin hänen jalkoväliään. Sylkäisin käteeni ja kostutin hänen emättimen ja vetäisin housuni nilkkoihin. -tässä ja nopeesti. Työnsin terskani hänen emättimeen ja aloin villisti naida häntä takaa päin meidän keittiönpöytää vasten. Meni varmaan 2 min kun tulin häneen. Murahdin muutaman kerran ja vetäisin kalun hänen sisältään. Köpötin vessaan housut nilkoissa ja pesin kaluni. Vetäisin housut jalkaan ja menin keittiöön. Hän piti kättään alapäässään ja meni vessaan. Silloin vaimoni tuli kotiin lasten kanssa. Onneksi lapset pitivät sen verran toimintaa päällä, että varmaan punainen naamani ei herättänyt epäiliksiä vaimossani. Siskokin tuli kohta pois vessasta ja rupesi selittämään tarinoitaan normaalisti, sanoi ottaneensa terveyssiteen, kun alkoi just ne. Sen jälkeen katseemme ovat kohdanneet pitkiksi ajoiksi vaimon siskon kanssa.

4

11512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin tosi juttu .

      Oookkos saanut koskaan ihan oikeasti "emätintä" ??

    • sexy69

      Tää on surkein tarina ikinä jonka olen lukenut.

    • Sylkäisinvetäisin

      Olin jo pitkään miettinyt lähtee lyhyt mekko päällä keittiöön. Sylkäisin keittiöön jossain vaiheessa. Naijaanko 2 sekuntia emättimeen? Työnsin pensselin hänen emättimeen ja aloin villisti laittaa kahvin valmistumaan. Vetäisin emättimen jalkaan ja menin keittiöön. Hän piti kaluni nilkoissa varmaan 2 min. Silloin vaimoni tuli kotiin. Punainen terskani ei herättänyt epäiliksiä vaimossani. Onneksi lapset sanoi ottaneensa terveyssiteen. Sylkäisin alasti emättimeen ja pesin vaimoni terveyssiteen. Sylkäisin ja vetäisin muutaman kerran käteeni.

    • mulkkumies

      päivän naurut tuli tuosta ylläolevasta. kiitos.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe