Bluetooth adapteri ei toimi enää.

adapteri

Keipailisin nyt kipeästi apua.

Asensin lääpäriini (Lenovo Ideapad G700, Windows 8) Logitechin bluetooth adapterin: http://www.logitech.com/fi-fi/product/wireless-speaker-adapter

Eilen kaikki meni ihan hyvin, asensin laitteen ohjeiden mukaan ja kaikki toimi. Mutta sitten myöhään illalla en viitsinyt enää käyttää noita kajareita (vähän liikaa bassoa siihen aikaan illasta) vaan läppärin omia ääniä. Menin Contron panel/ Hardware and sound/ manage audio devices ja sieltä valitsin ekan välilehden (playback). Tässä välilehdessä valitsin tämän bluetooth adapterin --> properties--> genreal-välilehdessä alhaalta device usage-kohdassa "don't use this device (disable)"

Tänään kun käynnistin koneen en ole enää saanut tuota adapteria näkymään tuossa playback-välilehdessä ollenkaan. Olen poistanut adapterin käytöstä (ja poistanut asennuksen), lisännyt sen ja asentanut uudelleen, olen käynnistänyt koneen uudelleen ja olen ottanut kaikki piuhat irti ja sammuttanut laitteet ja kytkenyt uudelleen. Mutta joka kerta sama: kone löytää adapterin ja asentaa sen, jopa yhdistää siihen. (ja jopa väittää "this device is working properly") Mutta se ei ilmesty tuohon playback-välilehteen. Olen myös varmistanut että playback-välilehti näyttää myös laitteet jotka eivät ole käytössä tai yhditetty (tai miten se nyt suomeksi on, en ole ihan varma kun oma kone on enkuksi. Mutta siis olen oikealla klikannut playback välilehdessä ja valinnut sekä "Show disabled devices" että "Show disconnected devices".)

Omaa syytähän tämä on, kun menin valitsemaan "do not use this device". Mutta nyt pitäisi keksiä miten tuon saisi jotenkin "peruttua", eli miten laitteen saisi taas näkymään playback-välilehdessä.

0

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1682
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1498
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        37
        943
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        879
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        831
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        796
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        758
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        740
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        738
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        720
      Aihe