Keipailisin nyt kipeästi apua.
Asensin lääpäriini (Lenovo Ideapad G700, Windows 8) Logitechin bluetooth adapterin: http://www.logitech.com/fi-fi/product/wireless-speaker-adapter
Eilen kaikki meni ihan hyvin, asensin laitteen ohjeiden mukaan ja kaikki toimi. Mutta sitten myöhään illalla en viitsinyt enää käyttää noita kajareita (vähän liikaa bassoa siihen aikaan illasta) vaan läppärin omia ääniä. Menin Contron panel/ Hardware and sound/ manage audio devices ja sieltä valitsin ekan välilehden (playback). Tässä välilehdessä valitsin tämän bluetooth adapterin --> properties--> genreal-välilehdessä alhaalta device usage-kohdassa "don't use this device (disable)"
Tänään kun käynnistin koneen en ole enää saanut tuota adapteria näkymään tuossa playback-välilehdessä ollenkaan. Olen poistanut adapterin käytöstä (ja poistanut asennuksen), lisännyt sen ja asentanut uudelleen, olen käynnistänyt koneen uudelleen ja olen ottanut kaikki piuhat irti ja sammuttanut laitteet ja kytkenyt uudelleen. Mutta joka kerta sama: kone löytää adapterin ja asentaa sen, jopa yhdistää siihen. (ja jopa väittää "this device is working properly") Mutta se ei ilmesty tuohon playback-välilehteen. Olen myös varmistanut että playback-välilehti näyttää myös laitteet jotka eivät ole käytössä tai yhditetty (tai miten se nyt suomeksi on, en ole ihan varma kun oma kone on enkuksi. Mutta siis olen oikealla klikannut playback välilehdessä ja valinnut sekä "Show disabled devices" että "Show disconnected devices".)
Omaa syytähän tämä on, kun menin valitsemaan "do not use this device". Mutta nyt pitäisi keksiä miten tuon saisi jotenkin "peruttua", eli miten laitteen saisi taas näkymään playback-välilehdessä.
Bluetooth adapteri ei toimi enää.
adapteri
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795