näyttö sökönä

powershot G11

Powershot G11 kolahti sen verran täpäkästi, että näyttö hajosi. Kamera toimii muuten normaalisti, kuvaa ja zoomaa, siirtyy hyvin kuvat koneelle ym. ja etsimen avulla voi siis käyttää. Monet asetukset vaan sitten sokkona?
Googlailin netistä tietoa, löytyi varaosia myyvästä liikkeestä uusi nestekidenäyttö hintaan 57€, ohjevideoineen (jossa kylläkin oli työn alla eri kamera). Enpä siis taida uskaltaa alkaa itse räpeltämään... http://www.mytrendyphone.com/shop/external/pages/en/lcd-en.html

Osaako kukaan arvioida, paljonko tällaisen vaihto tulisi ammattiliikkeessä maksamaan kokonaisuudessaan? (=työt tarvikkeet) Pohdin siis, kannattaako korjailla.

Vähän täytyy asiaa punnita, sillä kamera on jo vanha. Kuitenkin melko vähän käytetty, sillä on toiminut lähinnä käsilaukkukamerana satunnaisesti silloin, kun ei järkkäreitä tarvikkeineen viitsi tai voi mukanaan kuljetella. Toisaalta samaisen mallin tänpäivän version (G16) hinta näyttää olevan kummankin puolen 600€ (ja sitä pienempää laitetta aina kuitenkin tarvitsee välillä)

2

155

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoltoliikkeestä riippuen tuntiveloitus on 60-80 euroa ja rahti parikymppiä ellet voi itse viedä sitä. Veikkaan kokonaiskuluiksi esim. Jas-tekniikassa150-180 euroa.

• powershot G11

ok (ei uskalla kysellä liikkeestä hinta-arvioita, kun sekin maksaa, eikä päätöstä korjauksesta ta uuden hankinnasta ole vielä tehty)
      Onko muita kellään tiedossa, kuin JAS ? (HKI)

Ja toki mielipiteitä myös, kannattaako korjauttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe