paha tummuma parketissa (kissan pissa)

apuaaaa

Elikkäs, jotenkin oon vasta nyt havahtunut ton jäljen kamaluuteen ja ajattelin etsiä täältä apuja/neuvoja/tietoja asian korjaamiseksi parhaalla tavalla.

Minulla on kissa jolla on tapana välillä kusaista lattialle. Yleensä kerkeän kuivata ja pyyhkiä läntin hyvissä ajoin eikä haittaa lattioille kerkeä tulemaan. Tämän kyseisen kulman hän on ottanut ilmeisesti nyt kusipaikakseen ja tyhmänä en tajunnut siirtää kissanhiekkaastiaa ajoissa paikalle ja tuloksena on tämä:
http://i40.tinypic.com/2e1d7ig.jpg

Läikkä on kooltaan noin pituus 47cm ja leveys 16cm. Koko nurkka on kooltaan pituus 59cm ja leveys 46cm.

Onko siis mitään "kikkoja" millä tuo saataisiin vaalennettua, pitääkö koko saamarin parketti uusia vai voiko pelkän yhden nurkan uusia? Joudun tuon luultavasti korvaamaan jotenkin ja haluankin koko asian pois omaltatunnoltani, toivottavasti joku viisas osaa auttaa hädässä!

5

4776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pika-apu

Käytännössä toimivia pika-kikkoja ei ole. Vaurioituneen osan hionta ja lakkaus ehkä, jos lattia ei ole mennyt ihan pilalle.

Jos on lautaparkettia, niin helppohan siihen on jokunen lauta vaihtaa, vallankin kun vaurio on nurkassa. Edellyttäen, että löydät samanlaista parkettia..

• ap1

joo kiitos vastauksesta, niin vähän ajattelinkin että pika-apua ongelmaan ei ole :< kiva silti tietää, että on helppo vaihtaa tuosta nurkasta sitten! Onko kellään käynyt vastaavaa, osaako arvioida paljonko hintaa tulisi tuolle operaatiolle?

• fghjklö

Kannattaa myös käyttää sitä kissaa lääkärillä. Jokin voi vaivata sitä kun noin kuseskelee.

• ap2

se on aina ollu tuollanen, pissaili lattioille --> ajateltiin että se on niin arka eikä uskalla mennä laatikolle. No alko käyä laatikolla JA lattialla, --> leikattiin se ja ei auttanut. On varmaan vaan niin siisti että jos yhdetkin pissat on laatikossa niin ei voi sinne tehdä :D varmaan liian ajoissa vieroitettu emostaan...

OT :)

• Anonyymi

Kissanpissatummentumat lattialla 🙂 🙂
      Netissä oli jotta niille ei mahda mitään, parketti pitää uusia. Mutta, minäpä keksin keinon - väkevää vetyperoksidia päälle, niin kolmen yön jälkeen alkoi jo olla pois 🙂 Lakkakaan ei ilmeisesti kärsinyt, mutta sitä on helppoa vetää vähän päälle.
      Apteekissa on 30 %:sta, mutta he saavat myydä vain 10 %:ksi laimennettuna. Edes pro auctore -reseptillä ei saanut väkävämpää, olisi vaatinut poliisiviranomaisen luvan. Hampaita valkaistaan samalla systeemillä 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72