Uuden Focuksen kojelauta

tottuuko?

Mietinnässä käytetty uusikoppainen Focus. Koeajon jälkeen jäi mietityttämään kuitenkin todella massiivinen, sekava kojelauta. Oletteko omistajat tottuneet siihen ajan myötä? Onko osoittautunut kuitenkin hyväksi sen jälkeen kun on päässyt sinuinksi auton kanssa.

Saako tuota 1.0 versiota muuten automaatilla? Aika paljon sai kepittää taajama-ajossa.

9

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • focus 2011

      Osta vaan. Suosittelen.Kyllä tottuu.

    • Äijämeininki

      Älä osta. Ford ruostuu kuulemma.

    • Kolmisylinterisen ääni on huijaava ja vääntöä on paljon jo alakierroksilla.
      Tulee ajettua tosi pienillä kierroksilla ja siksi joutuu kepittämään paljon, mutta siihen tottuu kyllä ja myöhemmin huomaa että kierrosalue on kuitenkin pitkä ja oppii vaihtamaan useampia vaihteita kerralla, esimerkiksi neloselta suoraan kutoselle.
      Aluksi ohjaamo tuntui ahtaalta, mutta nyt se tuntuu juuri sopivalta.
      Kaikki on käden ulottuvilla sopivasti ja käsille saa mukavasti tukea ettei väsy turhaan pidemmillä matkoilla.

    • 1.0l EcoBoostia ei saa automaatilla.
      Kannattaa ostaa suosittelen lämpimästi.
      Auto on hyvä ajaa ja moottori on erinomainen.
      Olen ajellut tällä miniboosti focuksella vuoden verran.

    • saa!!!!

      powershift automaatilla ainakin fiestaan!

    • Focus 1.0ecoboosti

      Kojelautaa tai keskikonsolia autolehdetkin aina morkkaavat...kai niiden pitää jotain negatiivistäkin keksiä Focuksesta!!!

      Mielestäni se on hyvän mallinen ja nappeihin tottuu nopeasti! Samoin ratin napit löytyy nopeasti, kunhan niihin tottuu!! Näyttö saisi olla isompi...

      vähän ajettuna ostettu 1.0 farkku on ollut todella hyvä ja hiljaisempi sisälle mitä vanha! Mittarissa on 48000km ja normi huolloilla ollaan menty..

      • Focus 1.8 Trend -00

        Ja mitähän mahtaa olla kulutus tuolle Focuksen 1.0 Ecoboostille, taitaa viedä saman kuin 1.6 litrainen edellis sukupolven bensakone?


      • - 2 litrtaa
        Focus 1.8 Trend -00 kirjoitti:

        Ja mitähän mahtaa olla kulutus tuolle Focuksen 1.0 Ecoboostille, taitaa viedä saman kuin 1.6 litrainen edellis sukupolven bensakone?

        Meillä oli aikaisemmin 2007 1.6 litrainen ja vaidettiin se toissa keväänä 1.0 ecoboostiin. Kulutus vaimon ajossa laski yli kaksi litraa satasella (kaupunki- ja moottoritieajoa). Ollaan todella tytyväisiä.


    • ei saa atuomaattia

      Enpä ole havainnut koelaudan massiivisuutta ja sekaisuutta... Johtuisiko siitä että pihassa on ollu ennenkin Fordeja...

      Autohan kulkee kakkosella 90km/h, joten ei sitä tarvi taajamassa kauheesti kepittää, jos ei halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe