Vaateapu perheelle

erjamumma1

Minulla on laatikollinen tytön monenlaista vaatetta kokoa S ja 150-164. En halua laittaa UFF laatikkoon, vaan lahjoittaa suomeen jollekin perheelle. Jos tiedätte jonkun tarvitsevan, ilmoitelkaa ja jättäkää viestiä [email protected]

3

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirella245

      Aika hieno ele. Varmasti myös UFF:n laatikosta on apua. Huomasin itse että jotkut lahjoittaa myös Kiva.orgin kautta. Kuten esimerkiksi täällä http://www.kiva.org/lender/vaatekaupat . Hienoa, että ihmisillä on halu auttaa.

    • sdgdfhfdghdfj
    • gffdhfgjhdj

      Ihme juttu, että rikollisjärjestö saa yhä toimia Suomessakin ja valtio vielä antaa miljoona-avustuksia! Kun kävin heidän tiedotustilaisuudessaan 1989, he vaativat jotain 20 000 markan maksun puolen vuoden kurssista ja ilmaistyöpestistä Angolaan. Ehdottivat, että otan opintolainani päälle lainaa vielä tätäkin varten. Sen lisäksi olisi sitten pitänyt myydä joku tietty (suuri) määrä postikortteja kadulla, missä tahansa Skandinavian maassa, jonne he olisivat sinut lähettäneet. Laitos oli kuin aivopesukeskus. Soisitn opiskelijoiden oleskelöutiloissa olevasta kolikkopuhelimesta ystävälleni (englanninkielinen), ja kerroin havainnoistani. Pikapikaa huone tyhjennettiin oppilaista - heidän ei kai pitänyt saada kuulla moista. Ilmeisesti siellä oli valvontakamerat ja mikit joka huoneessa. Suomalainen tyttö, jonka kanssa siellä olin, Niina, sanoi lähtevänsä kurssille. Vaikka olin itsekin tyhmä ja naiivi ja idealistinen, jokin vaisto pelasti minut. Todella outo paikka se koulutuskeskus Norjassa. Se oli kaukana asutuksesta. Sieltä olisi ollut pitkä matka kävellä pois.

      Jonkun pitäisi laatia adressi UFF:n toiminnan kieltämiseksi Suomessa tai vähintään sen valtionavun lopettaminen välittömästi ja jo maksettujen avustusten takaisin periminen. Maassa, jossa puolta miljoonaa työtöntä kohdellaan kuin rikollisia, ei saa avustaa rikolliskoplaa. Katsokaapa tuolta viodeolta, millaisen luksuskeskuksen koplan johtajat ovat rakentaneet Meksikoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe