Minulla on laatikollinen tytön monenlaista vaatetta kokoa S ja 150-164. En halua laittaa UFF laatikkoon, vaan lahjoittaa suomeen jollekin perheelle. Jos tiedätte jonkun tarvitsevan, ilmoitelkaa ja jättäkää viestiä [email protected]
Vaateapu perheelle
3
174
Vastaukset
- Mirella245
Aika hieno ele. Varmasti myös UFF:n laatikosta on apua. Huomasin itse että jotkut lahjoittaa myös Kiva.orgin kautta. Kuten esimerkiksi täällä http://www.kiva.org/lender/vaatekaupat . Hienoa, että ihmisillä on halu auttaa.
- sdgdfhfdghdfj
Hyvä, ettet tue UFFia. Kirjoitan kohtapuoleen omia kokemuksiani heistä, kunhan ehdin. Tässä yksi linkki: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/uff__ryysyilla_rikkauksiin_91772.html#media=91829
1980-luvun lopulla olin joutua heidän aivopesuleirilleen Norjaan. - gffdhfgjhdj
Ihme juttu, että rikollisjärjestö saa yhä toimia Suomessakin ja valtio vielä antaa miljoona-avustuksia! Kun kävin heidän tiedotustilaisuudessaan 1989, he vaativat jotain 20 000 markan maksun puolen vuoden kurssista ja ilmaistyöpestistä Angolaan. Ehdottivat, että otan opintolainani päälle lainaa vielä tätäkin varten. Sen lisäksi olisi sitten pitänyt myydä joku tietty (suuri) määrä postikortteja kadulla, missä tahansa Skandinavian maassa, jonne he olisivat sinut lähettäneet. Laitos oli kuin aivopesukeskus. Soisitn opiskelijoiden oleskelöutiloissa olevasta kolikkopuhelimesta ystävälleni (englanninkielinen), ja kerroin havainnoistani. Pikapikaa huone tyhjennettiin oppilaista - heidän ei kai pitänyt saada kuulla moista. Ilmeisesti siellä oli valvontakamerat ja mikit joka huoneessa. Suomalainen tyttö, jonka kanssa siellä olin, Niina, sanoi lähtevänsä kurssille. Vaikka olin itsekin tyhmä ja naiivi ja idealistinen, jokin vaisto pelasti minut. Todella outo paikka se koulutuskeskus Norjassa. Se oli kaukana asutuksesta. Sieltä olisi ollut pitkä matka kävellä pois.
Jonkun pitäisi laatia adressi UFF:n toiminnan kieltämiseksi Suomessa tai vähintään sen valtionavun lopettaminen välittömästi ja jo maksettujen avustusten takaisin periminen. Maassa, jossa puolta miljoonaa työtöntä kohdellaan kuin rikollisia, ei saa avustaa rikolliskoplaa. Katsokaapa tuolta viodeolta, millaisen luksuskeskuksen koplan johtajat ovat rakentaneet Meksikoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810