Turvavyön piippari

pois päältä tuo

Miten tuon saa hiljaiseksi? On tosi ärsyttävää kun vähän siirtää autoa ilman turvavyötä, niin alkaa huutamaan tuo.

13

335

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois päältä tuo

Kyseessä Mondeo 1,6 EcoBoost Titanium vm.-12

• mek.32

olikohan niin että se reakoi vasta sitten kun nopeus kasvaa yli 20km/h näin ainakin focuksessa.

Joudut ilmeisen usein vähän siirtämään?

Ajaisit heti kerralla hyvään paikkaan niin ei tarvitsisi jatkuvasti siirrellä.

• pois päältä tuo
        mek.32 kirjoitti:

olikohan niin että se reakoi vasta sitten kun nopeus kasvaa yli 20km/h näin ainakin focuksessa.

Joudut ilmeisen usein vähän siirtämään?

Ajaisit heti kerralla hyvään paikkaan niin ei tarvitsisi jatkuvasti siirrellä.

Saako sitä piippausta kytkettyä pois päältä?

• mek.32
        pois päältä tuo kirjoitti:

Saako sitä piippausta kytkettyä pois päältä?

Tuskin ohjelmallisesti mutta siihen on kyllä "jakokuskien" konsti. Eli laitat vaan vyön kiinni ennenkuin istut autoon. Tai ostat romikselta kolariautosta vyön ja laitat siihen pelkän lukon kiinni.

• pois päältä tuo

Silloinkin kun tulen kotiin ja otan postin laatikosta oman tien risteyksestä. Siitä pihaan 200 metriä ja olisi hölmöä laittaa turvavyö sille matkalle.
      Tuo hälytin huutaa sitten siinäkin, pakkohan se on jotenkin saada hiljaiseksi.

• de1

Kysy huollosta. Minulla oli joskus Volvo, jossa ei ollut piipparia. Huoltokirjassa oli merkintä sen käytöstä poistosta

• pois päältä tuo

Pitänee sitten kysyä huollosta.

• turviseino

Paina sitä turvavyön oranssia avausvimpstaakkelia peukulla, etusormella tai vaikka nenällä. Minun Mondeossani rallatus loppuu siihen ja auto uskoo turvavyön kiinnitetyksi.

• 11+15

Tulitko katsoneeksi asiaa auton käyttöohjekirjasta? Se (varmaankin) kehottaa ottamaan yhteyttä Ford-liikkeseen kohdassa "turvavyömuistuttimen kytkeminen pois käytöstä".

Eli merkkihuollossa pystyvät kytkemään turvavyömuistuttimen pois käytöstä. Töpseli kiinni autoon ja pari klikkausta...

• Sairaus Ford

Saa sen itsekin pois ilman huoltoa,ainakin mondeossa,mutta en kerro ?

• Mikset kerro?

kun et todellisuudes tiedä tuota.

• yhdeksän krt

Onnistui kotikonsteillakin. Voikohan katsastuksdssa tulla tuosta hylky?

• TurvaEinari

Mitenkä olisi kuitenkin siedätyshoito, jossa opettelet käyttämään turvavyötä aina kun auto liikkuu. Voin kokemuksesta vakuuttaa, että se ei ole hölmöä, sairasta eikä siitä tule näppyjä.

En viitsi neuvoa, että hampaat lähtevät kyllä suusta siellä omassa risteyksessäkin ja alle 10 km/h nopeudella. Tiedäthän sinä sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      404
      1585
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      704
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      484
    Aihe