Turvavyön piippari

pois päältä tuo

Miten tuon saa hiljaiseksi? On tosi ärsyttävää kun vähän siirtää autoa ilman turvavyötä, niin alkaa huutamaan tuo.

13

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois päältä tuo

      Kyseessä Mondeo 1,6 EcoBoost Titanium vm.-12

      • mek.32

        olikohan niin että se reakoi vasta sitten kun nopeus kasvaa yli 20km/h näin ainakin focuksessa.

        Joudut ilmeisen usein vähän siirtämään?

        Ajaisit heti kerralla hyvään paikkaan niin ei tarvitsisi jatkuvasti siirrellä.


      • pois päältä tuo
        mek.32 kirjoitti:

        olikohan niin että se reakoi vasta sitten kun nopeus kasvaa yli 20km/h näin ainakin focuksessa.

        Joudut ilmeisen usein vähän siirtämään?

        Ajaisit heti kerralla hyvään paikkaan niin ei tarvitsisi jatkuvasti siirrellä.

        Saako sitä piippausta kytkettyä pois päältä?


      • mek.32
        pois päältä tuo kirjoitti:

        Saako sitä piippausta kytkettyä pois päältä?

        Tuskin ohjelmallisesti mutta siihen on kyllä "jakokuskien" konsti. Eli laitat vaan vyön kiinni ennenkuin istut autoon. Tai ostat romikselta kolariautosta vyön ja laitat siihen pelkän lukon kiinni.


    • pois päältä tuo

      Silloinkin kun tulen kotiin ja otan postin laatikosta oman tien risteyksestä. Siitä pihaan 200 metriä ja olisi hölmöä laittaa turvavyö sille matkalle.
      Tuo hälytin huutaa sitten siinäkin, pakkohan se on jotenkin saada hiljaiseksi.

    • de1

      Kysy huollosta. Minulla oli joskus Volvo, jossa ei ollut piipparia. Huoltokirjassa oli merkintä sen käytöstä poistosta

      • pois päältä tuo

        Pitänee sitten kysyä huollosta.


    • turviseino

      Paina sitä turvavyön oranssia avausvimpstaakkelia peukulla, etusormella tai vaikka nenällä. Minun Mondeossani rallatus loppuu siihen ja auto uskoo turvavyön kiinnitetyksi.

    • 11+15

      Tulitko katsoneeksi asiaa auton käyttöohjekirjasta? Se (varmaankin) kehottaa ottamaan yhteyttä Ford-liikkeseen kohdassa "turvavyömuistuttimen kytkeminen pois käytöstä".

      Eli merkkihuollossa pystyvät kytkemään turvavyömuistuttimen pois käytöstä. Töpseli kiinni autoon ja pari klikkausta...

    • Sairaus Ford

      Saa sen itsekin pois ilman huoltoa,ainakin mondeossa,mutta en kerro ?

    • Mikset kerro?

      kun et todellisuudes tiedä tuota.

    • yhdeksän krt

      Onnistui kotikonsteillakin. Voikohan katsastuksdssa tulla tuosta hylky?

    • TurvaEinari

      Mitenkä olisi kuitenkin siedätyshoito, jossa opettelet käyttämään turvavyötä aina kun auto liikkuu. Voin kokemuksesta vakuuttaa, että se ei ole hölmöä, sairasta eikä siitä tule näppyjä.

      En viitsi neuvoa, että hampaat lähtevät kyllä suusta siellä omassa risteyksessäkin ja alle 10 km/h nopeudella. Tiedäthän sinä sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe