Moikka! Oon ettiny tietoo paljonkin berninpaimenkoirista mutta haluaisin nyt tietää vähän mitä itse teette niiden kanssa ja miten teidän koirat ovat tottuneet elämään. Elikkä millaista ruokaa syötätte ja paljon, miten pitkiä lenkkejä teette ja monesti päivässä, kuinkapitkiä aikoja tottunu olemaan yksin ja oman koiranne luonne? Oon ihan mielenkiinnosta vaan tätä rotua kohtaan ettinyt tietoa ja ei sitä tiedä vaikka jokupäivä sellainen eksyis tänne meillekkin (;
Vastaukset 1
- kijolö
Toinen berni tykkää juoksennella metsässä, toinen taas kaupungin hälinässä ihmisten keskellä rapsutettavana. Teemme siis molempia. Ovat päivät keskenään, mutta illat ja viikonloput kuuluvat perheen normaaliin elämään. Koiriemme vatsat herkkiä, joten suurimmaksi osaksi nappuloilla elelevät. Toisen luonne avoin ja reipas toisen ujo ja varauksellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561