Missä Tallinnassa on lentosatama? Miten sinne pääsee? Kiinnostaisi sen takia koska siellä on Titanic -näyttely.
Lentosatama
2
370
Vastaukset
- miten vain
Luokkaa 15 min kävely vanhasta kaupungista, Paksun Margareetan kohdalta.
Kun menee Kohvik Moonin ohitse rantaan niin Kalatorin kohdalla menee kiva
kävelyraitti, jota pitkin on kiva tepastella. Lennusadamia ei voi olla huomaamatta.
Ja muutenkin pääsee:
http://www.lennusadam.eu/fi/lennusadam-fin/osoite - Lady Duff Gordon
Lennusadam on noin 1,5 km laivasatamasta länteen.
Jos on päiväristeilyllä niin kannattaa mieluummin säästää aikaa ja jalkojaan ja ottaa taksi, maksaa noin 6 euroa laivasatamasta. Taksit saa Tallinnassa itse hinnoitella itsensä mutta hinnan voi tarkastaa taksin takaikkunassa näkyvästä tarrasta, ja sen voi tietysti myös kysyä etukäteen. Ei tietysti ole paha matka kävelläkään mutta itse valitsimme taksin ensin satamasta lennusadamaan ja sieltä näyttelyn jälkeen vanhaankaupunkiin. Käveltyä tuli silti enemmän kuin tarpeeksi yhdelle päivälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978