Uusin FIREFOX
https://download.mozilla.org/?product=firefox-26.0&os=win&lang=fi
Täällä
11
194
Vastaukset
- Firefox 26
Hyvää, voi valita joka sivulla salliiko esm. flashin käynnistyvän.
- ihmetyttää
MIksei tuo sivu aukea selaimissani? Laitatteko mikä on sen IP-numero, jos olisi blokattujen joukossa.
- ihme ja kumma
Uusin FIREFOX
https://download.mozilla.org/?product=firefox-26.0&os=win&lang=fi
En saa tuota sivua aukaistua, olen blokannut vain Alamain sivut. Onko Firefox saatavissa vain Akamain kautta??? Mikä tuon firefox-sivuston IP-osoite on?
Olisiko suoraa linkkiä ftp-palvelimille josta tuon saa ladattua?- Isoveljen verkko
Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.
- välissä!
Isoveljen verkko kirjoitti:
Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.
On erittäin outoa että blokkaamalla Akamain osoitealueet ei voi enää ladata mm. firefoxia, adobe flashia, java se:tä ym. ohjelmia, eikä mm. Sourceforge.net sivut ja open source lataukset toimi. Ihmetteleekö kukaan edes miksi tällainen naimakauppa on tehty?
- xyz
Tuossa ois FF 27.0 versioon linkki > ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/27.0b2/ jos uteliaisuus tulevaan kiinnostaa
- xyz
välissä! kirjoitti:
On erittäin outoa että blokkaamalla Akamain osoitealueet ei voi enää ladata mm. firefoxia, adobe flashia, java se:tä ym. ohjelmia, eikä mm. Sourceforge.net sivut ja open source lataukset toimi. Ihmetteleekö kukaan edes miksi tällainen naimakauppa on tehty?
Ei ihmetytä yhtääm lataa vaan sieltä niin saat lisäksi kaiken kattavat nuuskinta ym. pöpöt
- napannut F-Securen
Isoveljen verkko kirjoitti:
Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.
Myöskään Flash Player Offline-lataukset http://www.adobe.com/products/flashplayer/distribution3.html eivät onnistu jos blokkaa Akamain IP-numerot.
Ja uskomatonta, myös F-Secure on Akamain alla
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12062677
..meni usko NSA:ta vastaan pelaavaan F-Secureen.
Blokkaa Akamai blokkaa open source
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11953616
Miksi Akamai on haalinut kaikki tärkeimmät open source sivustot ja tiedostonlautaussivut taakseen mm. Firefox, sourceforge.net sekä Javan ym. ym.
- lataussivusto
Firefoxin uusimmat versiot:
http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all/- noikin linkit..
Kaikki Akamain = Echelon-verkon takana.
- Wittgenstein
On se hyvä että käytän Linuxia. Ei tarvitse miettiä onko ladattava tiedosto haittaohjelma jolle on annettu vain luotettavalta kalskahtava nimi. Selain päivittyy uuteen versioon Linuxin pakettihallintaohjelmiston kautta.
Windows-käyttäjä taas latailee sovellusohjelmien asennustiedostoja vähän sieltä sun täältä ja toivoo ettei exe-tiedosto ole - taas kerran - pelkkä haitake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683