Täällä

Teille

11

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Firefox 26

      Hyvää, voi valita joka sivulla salliiko esm. flashin käynnistyvän.

    • ihmetyttää

      MIksei tuo sivu aukea selaimissani? Laitatteko mikä on sen IP-numero, jos olisi blokattujen joukossa.

    • ihme ja kumma
      • Isoveljen verkko

        Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.


      • välissä!
        Isoveljen verkko kirjoitti:

        Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.

        On erittäin outoa että blokkaamalla Akamain osoitealueet ei voi enää ladata mm. firefoxia, adobe flashia, java se:tä ym. ohjelmia, eikä mm. Sourceforge.net sivut ja open source lataukset toimi. Ihmetteleekö kukaan edes miksi tällainen naimakauppa on tehty?


      • xyz

        Tuossa ois FF 27.0 versioon linkki > ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/27.0b2/ jos uteliaisuus tulevaan kiinnostaa


      • xyz
        välissä! kirjoitti:

        On erittäin outoa että blokkaamalla Akamain osoitealueet ei voi enää ladata mm. firefoxia, adobe flashia, java se:tä ym. ohjelmia, eikä mm. Sourceforge.net sivut ja open source lataukset toimi. Ihmetteleekö kukaan edes miksi tällainen naimakauppa on tehty?

        Ei ihmetytä yhtääm lataa vaan sieltä niin saat lisäksi kaiken kattavat nuuskinta ym. pöpöt


      • napannut F-Securen
        Isoveljen verkko kirjoitti:

        Eikö kaikki open source-ohjelmat ole ladattavissa vain Akamain palvelinten kautta, jotta tarvittaessa ladattvaksi voidaan laittaa isoveliversiot ohjelmista. Mikään ei ole niin vaarallista kuin Linux ja open source software. Sama juttu Firefoxin lisäosien kautta ne tulee Akamai-verkon kautta.

        Myöskään Flash Player Offline-lataukset http://www.adobe.com/products/flashplayer/distribution3.html eivät onnistu jos blokkaa Akamain IP-numerot.

        Ja uskomatonta, myös F-Secure on Akamain alla
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12062677
        ..meni usko NSA:ta vastaan pelaavaan F-Secureen.

        Blokkaa Akamai blokkaa open source
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11953616
        Miksi Akamai on haalinut kaikki tärkeimmät open source sivustot ja tiedostonlautaussivut taakseen mm. Firefox, sourceforge.net sekä Javan ym. ym.


    • lataussivusto
      • noikin linkit..

        Kaikki Akamain = Echelon-verkon takana.


    • Wittgenstein

      On se hyvä että käytän Linuxia. Ei tarvitse miettiä onko ladattava tiedosto haittaohjelma jolle on annettu vain luotettavalta kalskahtava nimi. Selain päivittyy uuteen versioon Linuxin pakettihallintaohjelmiston kautta.

      Windows-käyttäjä taas latailee sovellusohjelmien asennustiedostoja vähän sieltä sun täältä ja toivoo ettei exe-tiedosto ole - taas kerran - pelkkä haitake.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe