Edelliseen verrattuna täytyy ikäväkseni huomata ettei tämä uusi ole lainkaan yhtä lämmin talvella, tai ainakin lämpeäminen kestää pidempään. Samoin tuulilasin sulatus on huomattavasti heikompaa :(
2006 vastaan 2013 havainto lämppäristä...
6
214
Vastaukset
- erkkinapakymppi
Ei ole tota edellistä ollut, mut oon huomannu myös ettei lasit tahdo sulaa kovinkaan nopiaan.
- erkkinapakymppi
Ihmettelen myös miksi lasit ovat sisäpuolelta jäässä tai huurussa jatkuvasti ja ei ole vettä lattialla... kesällä käyttöönotettu yaris.
- et sillei hei
Minulla on 2012 Yaris, ja kun lähtee ajamaan esim. -10 asteen pakkasella ilman lohkolämmitintä, niin 5 minuutin kuluttua täytyy lämpöä vähentää ettei tule liian kuuma. Lasit rapaan auki ennen lähtöä, etten niiden sulamisesta osaa sanoa mitään. Tämä on yhtä lämmin kun useimmat muutkin autot, ei juurikaan eroja.
- Citroen-Simo
Banaanilaatikosta kun askartelee sellaisen tyylikkään pahvin maskin eteen, niin lämpenee huomattavasti nopeammin.
- kokemusta on
Älkää tehkö omatekoisia maskeja. Uudessa yariksessa ei ole lämpömittarin lainkaan vain varoitusvalo. Eli kun tulee suojakelit -20c pakkasten jälkee ja esim. vaimo lähtee motarille painamaan, tuloksena vääntynyt kansi eli koneessa puurot ja vellit sekaisin.
Jälkikäteen muistellaan sitten jonkun punaisevalon tosiaan vilkahtaneen kojelaudassa.
- jarppisti
Juu näin on, mutta eipä ole ekassa Jarpassakaan lämpömittaria, Kerran valo vilkahti kun jouduin möyrimään lumessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014