2006 vastaan 2013 havainto lämppäristä...

3. yaris

Edelliseen verrattuna täytyy ikäväkseni huomata ettei tämä uusi ole lainkaan yhtä lämmin talvella, tai ainakin lämpeäminen kestää pidempään. Samoin tuulilasin sulatus on huomattavasti heikompaa :(

6

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkinapakymppi

Ei ole tota edellistä ollut, mut oon huomannu myös ettei lasit tahdo sulaa kovinkaan nopiaan.

• erkkinapakymppi

Ihmettelen myös miksi lasit ovat sisäpuolelta jäässä tai huurussa jatkuvasti ja ei ole vettä lattialla... kesällä käyttöönotettu yaris.

• et sillei hei

Minulla on 2012 Yaris, ja kun lähtee ajamaan esim. -10 asteen pakkasella ilman lohkolämmitintä, niin 5 minuutin kuluttua täytyy lämpöä vähentää ettei tule liian kuuma. Lasit rapaan auki ennen lähtöä, etten niiden sulamisesta osaa sanoa mitään. Tämä on yhtä lämmin kun useimmat muutkin autot, ei juurikaan eroja.

• Citroen-Simo

Banaanilaatikosta kun askartelee sellaisen tyylikkään pahvin maskin eteen, niin lämpenee huomattavasti nopeammin.

• kokemusta on

Älkää tehkö omatekoisia maskeja. Uudessa yariksessa ei ole lämpömittarin lainkaan vain varoitusvalo. Eli kun tulee suojakelit -20c pakkasten jälkee ja esim. vaimo lähtee motarille painamaan, tuloksena vääntynyt kansi eli koneessa puurot ja vellit sekaisin.

Jälkikäteen muistellaan sitten jonkun punaisevalon tosiaan vilkahtaneen kojelaudassa.

• jarppisti

Juu näin on, mutta eipä ole ekassa Jarpassakaan lämpömittaria, Kerran valo vilkahti kun jouduin möyrimään lumessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3908
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1276
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1146
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      991
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe