EN NYT OIKEIN TIENNYT MILLE PALSTALLE KIRJOITTAIS, MUTTA ONKO KENELLÄÄN KOKEMUSTA NIKKELÖINNISTÄ, MISTÄHÄN MAHTAIS SAADA TARVIKKEITA?
NIKKELÖINTI
10
2438
Vastaukset
- ammuskelija.
Älä viitsi huutaa...paha lukea isoa tekstiä.
http://timo.santerihapponen.net/- KIILTO
joo tuo on luettu moneen kertaan, mutta mistä lähtis tarvikkeita metsästään?
- KVG.
KIILTO kirjoitti:
joo tuo on luettu moneen kertaan, mutta mistä lähtis tarvikkeita metsästään?
KATO V***U GOOKLESTA !
- KIILTO
kukkuu, onko tietoo ? ?
- S.A. 45
Midwayltä näyttäisi tarvikkeita löytyvän, tiedä sitten miten onnistuu
itsetehtynä jos ei ole kokemusta. Itse niklautin m.1873 revolverin
aseliikkeen kautta, ammattimaisessa niklaamossa pari vuotta sitten.
Tulos oli hieno, pelikirkas pinta, mutta se vaatii myös pinnan hiomisen
ja kiillottamisen ensin peilikirkkaaksi.Hintaa tuli n.300-400 euroa. - eiavuton
Mistä näitä uusavuttomia aina sikiää? Jos ei osaa itse etsiä tarvikkeita, nin kuinka osaa edes tehdä mitään.
Oletkos yhtään itse miettinyt mistä kannattaisi kysellä? - Anonyymi
eiavuton kirjoitti:
Mistä näitä uusavuttomia aina sikiää? Jos ei osaa itse etsiä tarvikkeita, nin kuinka osaa edes tehdä mitään.
Oletkos yhtään itse miettinyt mistä kannattaisi kysellä?Jotkut kulkee läpi elämänsä ihmetellen ja kysellen..jos ei tiedä mitä tarvikkeita etsii ei varmaan osaa etsiä mitään mistään. Tekeminen on sitten taasen jo toinen juttu
- Anonyymi
Arvo Piiroinen Salossa tekee myös yksityisille. Itsellä on vanha Miroku siellä paraikaa.. tulosta odotellaan.. Hinta oli 150€ 👍🏼
- Anonyymi
Kikkelöiminen on kans juttu mitä voi tehdä
- Anonyymi
Nikkelöiminen onnistuu kun hankkii patruunoita joiden luodissa on nikkelivaippa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372