EN NYT OIKEIN TIENNYT MILLE PALSTALLE KIRJOITTAIS, MUTTA ONKO KENELLÄÄN KOKEMUSTA NIKKELÖINNISTÄ, MISTÄHÄN MAHTAIS SAADA TARVIKKEITA?
NIKKELÖINTI
10
2191
Vastaukset
- ammuskelija.
Älä viitsi huutaa...paha lukea isoa tekstiä.
http://timo.santerihapponen.net/- KIILTO
joo tuo on luettu moneen kertaan, mutta mistä lähtis tarvikkeita metsästään?
- KVG.
KIILTO kirjoitti:
joo tuo on luettu moneen kertaan, mutta mistä lähtis tarvikkeita metsästään?
KATO V***U GOOKLESTA !
- KIILTO
kukkuu, onko tietoo ? ?
- S.A. 45
Midwayltä näyttäisi tarvikkeita löytyvän, tiedä sitten miten onnistuu
itsetehtynä jos ei ole kokemusta. Itse niklautin m.1873 revolverin
aseliikkeen kautta, ammattimaisessa niklaamossa pari vuotta sitten.
Tulos oli hieno, pelikirkas pinta, mutta se vaatii myös pinnan hiomisen
ja kiillottamisen ensin peilikirkkaaksi.Hintaa tuli n.300-400 euroa. - eiavuton
Mistä näitä uusavuttomia aina sikiää? Jos ei osaa itse etsiä tarvikkeita, nin kuinka osaa edes tehdä mitään.
Oletkos yhtään itse miettinyt mistä kannattaisi kysellä? - Anonyymi
eiavuton kirjoitti:
Mistä näitä uusavuttomia aina sikiää? Jos ei osaa itse etsiä tarvikkeita, nin kuinka osaa edes tehdä mitään.
Oletkos yhtään itse miettinyt mistä kannattaisi kysellä?Jotkut kulkee läpi elämänsä ihmetellen ja kysellen..jos ei tiedä mitä tarvikkeita etsii ei varmaan osaa etsiä mitään mistään. Tekeminen on sitten taasen jo toinen juttu
- Anonyymi
Arvo Piiroinen Salossa tekee myös yksityisille. Itsellä on vanha Miroku siellä paraikaa.. tulosta odotellaan.. Hinta oli 150€ 👍🏼
- Anonyymi
Kikkelöiminen on kans juttu mitä voi tehdä
- Anonyymi
Nikkelöiminen onnistuu kun hankkii patruunoita joiden luodissa on nikkelivaippa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242137Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972097Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod82036MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5841836Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071793Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S171657Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433