minut on adoptoitu

iina04

Olen 10 vuotta ja olen adoptoitu kiinasta olen miettinyt paljonkin biologisia juuriani, joskus olen miettinyt millaista olisi jos minut olisi adoptoitu johonkin toiseen perheeseen tai olisinjäänytkin kiinaan. Ihmettelen myös mitä varten jotkut ado-vanhemmat salaavat adoptoidulta lapseltaan syntyperänsä. Adoptio äitini ei myöskään ole mennyt naimisiin joten minulla ei ole isää ja jostai syystä kaikkien mielestä on itsestään selvyys, että on isä.
OVATKO MIETEENI TURHIA?????

1

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko iäkäs pohtija

      Sorry, että vastaan näin myöhään. Seuraan tätä palstaa. Jokainen varfmaan joskus miettii biologisia juuriaan. Minäkin ole miettinyt, mitenkä isovanhempieni vanhemmat ovat eläneet silloin 1800-luvulla. Aika vähän me ihmiset tiedämme juuristamme, vaikka olisi biologiset vanhemmat elossa. Olen kyllä sitä mieltä, että ei pitdä salata kenenkään syntymäperää ja tautoja. Varmaan vanhemmila on siihen oma selityksensä että eivät halaua kertoa lapsilleen alkuperää.

      Olet erittäin fiksu ja syvällisesti pohtiva varhaisnuori. Onneksi nykyään on mahdollista matkustella ja sinäkin voit sitten varttuneempana käydä Kiinassa ja kuka tietää vaikka voit elää siellä pitempäänkin. Uskon että jokaisella ihmisellä on Luojan tarkoittama tehtävä ja suunnitelema elämässä. Jokaisella on myös oma ainutkertainen polkunsa täällä. Oikeastaan ihmisen elämä on aikamoinen seikkailu täällä.
      Toivon että edessäsi on rikas ja jännittävä elämä. Mietteesi eivät ole ollenkaan turhia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe