Hei olen 40 työtön mies turusta, Hakusessa olisi kiva nainen jonka kanssa käydä vaikka ruissalossa kävelemässä tai impivaaran uimahallilla kuntoilemassa/uimassa.
Itse ostin työttömien virikerannekkeen millä pääsee esim. tuonne impivaaran kuntosalille/uimaan vaan yksin kun on niin kurja kuntoilla.
En siis ole hakemassa sen kummempaa kuin mukavaa kuntoilu/ulkoilu seuraa, Iälläsi tai ulkonäölläsi ei siis ole mitään merkitystä kunhan vain olet uutta ystävää vailla jota alkoi liikunta kiinostamaan * lähtökuopissa ollaan viellä 2 viikkoa nyt kuntoilua alla *
Liikunta seuraa turku
Löytyisiköhän ??
3
248
Vastaukset
- N41
Laita sähköpostiosoite, niin vastaan.
Toisaalta mietityttää se, että miksi ei mies kelpaa seuraksesi, ilman viittauksia tai vittuilua seksuaalisesta suuntautumisestasi?!- Markku Virtanen.
Heips N41 nähdään huomenna sunnuntaina 29.12 impivaaran kuntosalilla klo 14.30-15.30 välisenä aikana.
Minut tunnistat : lyhyet hiukset 180/80 mustat pyöräilyhousut ja valkoinen t-paita.
ps. tule rohkeasti juttelemaan tai laita omat tuntomerkkisi niin minä tulen juttelemaan.
- N41
Hitto, missasin, mutta toisaalta kukkakepit ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392