Yritin etsiä jo täältä tietoa mut en löytänyt. Eli mitä hemmettiä, miksi paypal ns. jäädyttää maksujani? Ei kaikkia,mutta muutaman.: Maksujen kohdalla lukee että Temporary Hold ja rahat on veloitettu tililtäni mutta eivät ole päässeet myyjälle asti,eli missä ne on? Ja miten saan ne takaisin?
Olen jo kahdesti pistänyt viestiä tuonne mut en ole saanut vastausta,ihme touhua....
Paypal
13
272
Vastaukset 13
- u67u76u67u
Tuossa on jotain tosta temporarystä.
https://www.paypal.com/us/webapps/helpcenter/topic/?topicID=47300049 - 007½
Vielä lisäyksenä edelliseen, että PayPal ei ole mikään huijausfirma, eikä sinun kannata olla huolissasi rahoistasi. Päin vastoin. PayPalillä on jokin syy epäillä, että kaikki ei sujuisi kannaltasi myönteisesti, ja siitä syystä se viivyttää rahojen toimittamista vastaanottajalle. Mahdollisia syitä mainitaan edellisen vastaajan antamassa linkissä.
Ennemmin tai myöhemmin joko saat rahasi takaisin tai saat tilaamasi tavarat.- Ihmetteleväinen
Kiitos vastauksesta :)
Joo siis en mä uskonutkaan että paypal veisi rahoja välistä,mutta lähinnä mietin tuota että kun ne on jäädyttänyt ilmeisesti tuon maksun, niin mistä tiedän että onko maksu mennyt myyjälle vai ei..? Siinä kuitenkin lukee completed vaikka se olikin tuolla temporary holdissa.. Ääh hankalaa!
Ja mietin sitä kun tein 9.11 yhden maksun ja ne rahat ei koskaan päätyneet myyjälle vaan olivat myös tuolla temporary holdissa ja tänäkään päivänä ne ei ole palautuneet tililleni...? - digi-info
Ihmetteleväinen kirjoitti:
Kiitos vastauksesta :)
Joo siis en mä uskonutkaan että paypal veisi rahoja välistä,mutta lähinnä mietin tuota että kun ne on jäädyttänyt ilmeisesti tuon maksun, niin mistä tiedän että onko maksu mennyt myyjälle vai ei..? Siinä kuitenkin lukee completed vaikka se olikin tuolla temporary holdissa.. Ääh hankalaa!
Ja mietin sitä kun tein 9.11 yhden maksun ja ne rahat ei koskaan päätyneet myyjälle vaan olivat myös tuolla temporary holdissa ja tänäkään päivänä ne ei ole palautuneet tililleni...?NSA epäili sinua 9.11. iskun rahoittamisesta ja määräs paypalin jäädyttämään siirtosi =) Oisko vaan todellisuudessa niin ettei vastaanottaja ole täyttänyt jotain turvamääritystä tai on epäilty jostain tai liiketoimintakiellossa? Kertois enempi kun tietäs mitä ja minne oot yrittäny maksaa .. Ootko täysi ikäinen ja mitä siirtorajoituksia olet ehkä asettanut tai jättänyt asettamatta .... Paypalia en ole käyttänyt. Ostin pankkisiirrolla wondersharen videokonventterin viimeksi ja piti olla selvä 3 päivässä mutta meni yli viikko ennenkuin sain lisenssikoodini ja latauslinkin. Kuka tietää, järjen käyttö ei ole kielletty minne kannattaa mitään rahaa lähetellä. Maailma on villii ja arvaamaton netissä ja paikan päällä ...
- palaneen käryä
Joku huijaus tuohon PayPaliin sisältyy kun yritin eräästä verkkokaupassa maksaa Visalla niin eikös tuo PayPal tunkenut väliin ja olisi pitänyt antaa sille jokin käyttäjätunnus ja salasana jotta tuo Visa-maksu olisi onnistunut.
Senverran haistoin palaneen käryä, että asiointi siinä verkkokaupassa loppui välittömästi ja etsi sellaisen, jossa pystyin Visalla maksamaan suoraan ilman tuota PayPalin väliintuloa.- digi-info
Minä en taas antas visa tunnusta minnekään missään tapauksessa. Pankit ei enää vastaa väärinkäytöstä eikä pysty torppaamaan typeryyttä välistä. Kannattaa varmistua asioiden aitoudesta, Paypal sivun voi aina tuupata feikkinäkin väliin eikä sillä ole välttämättä tekemistä aidon paypalin kanssa. Tulihan minullekin jonkun youtube videon jälkeen aina nordean sivulle kirjautumis ikkuna johonkin nordea.com palvelimeen kunnes tyhjensin välimuistin Olkaa tarkkana, nordeasta ei tuu tollasta ikkunaa koskaan, vaan tunnus annetaan sivun kirjautumiskohtaan.
Selaimiin voi upottaa aina jotain mikä voi näyttää aidoltakin, mutta kokemuksesta tietää mikä kuuluu asiaan. - !!!
digi-info kirjoitti:
Minä en taas antas visa tunnusta minnekään missään tapauksessa. Pankit ei enää vastaa väärinkäytöstä eikä pysty torppaamaan typeryyttä välistä. Kannattaa varmistua asioiden aitoudesta, Paypal sivun voi aina tuupata feikkinäkin väliin eikä sillä ole välttämättä tekemistä aidon paypalin kanssa. Tulihan minullekin jonkun youtube videon jälkeen aina nordean sivulle kirjautumis ikkuna johonkin nordea.com palvelimeen kunnes tyhjensin välimuistin Olkaa tarkkana, nordeasta ei tuu tollasta ikkunaa koskaan, vaan tunnus annetaan sivun kirjautumiskohtaan.
Selaimiin voi upottaa aina jotain mikä voi näyttää aidoltakin, mutta kokemuksesta tietää mikä kuuluu asiaan.Tuo " youtuben jälkeen! oli mielenmiintoinen huomio. Minulle on tullut vastaavanlainen, mutta se oli joku koneen tehoista varoittava viesti, mutta oli tietenkin joku haittaohjeman asennusyritys!
Tuosta voi tehdä sellaisen johtopäätöksen, että jotkut youtube-videot sisältävät itsessään jonkun sorttisen haittaohjelman! - dgfhfgjdghj
!!! kirjoitti:
Tuo " youtuben jälkeen! oli mielenmiintoinen huomio. Minulle on tullut vastaavanlainen, mutta se oli joku koneen tehoista varoittava viesti, mutta oli tietenkin joku haittaohjeman asennusyritys!
Tuosta voi tehdä sellaisen johtopäätöksen, että jotkut youtube-videot sisältävät itsessään jonkun sorttisen haittaohjelman!Katseltuani U-tubesta videoita, joita hallitsevat takapirut eivät halua ihmisten katsovan, en seujraavan kerran koneen käynnistettyäni enää päässyt U-tubeen ollenkaan, tuli vain sivu täynnä koodia. System restore'n jälkeen on taas toiminut.
- ihmetteleväinen
hmm mielenkiintoinen pointti toi että siinä on saattanu olla joku koodattu sivu välissä. Poistin nyt selaushistorian ja koitan viel kerran laittaa viestiä sinne, omituista kyllä että ne ei oo vastanneet niihin yhteydenottopyyntöihini..
- ihmetteleväinen
Hei jos joku voisi viel valottaa mulle tota temporary holdia niin olisin kiitollinen, ihan kaikkea en vissiin osannu suomentaa tuolta ku jäi vähän kysymyksiä.. eli miten kauan paypal voi pitää tuossa temporary holdissa, ja minne ne rahat tosiaan sitte sen jälkeen menee? eli ostajalle vai mulle takaisin?
- 007½
Vastausta kysymykseesi ei löydy; ainoastaan tavaran myyjän rahojen väliaikaisesta jäädyttämisestä on kestomaininta, 21 päivää. Lähetin PayPalille palautetta, jossa mainitsin tästä puutteesta, ehkä asia korjataan. Siitä ei taida ehtiä sinulle olla hyötyä.
En kuitenkaan olisi huolissani rahoista. Jos et saa tavaraa, saat rahasi takaisin ennemmin tai myöhemmin. - ffgfhfgjhdfgj
Tämän tarkoituksena on kai suojella sinua. Kun saat tavarasi ja ilmoitat siitä myyjälle, tai jos on kyseessä Ebay, klikkaat tavaran vastaanotetuksi, myyjä saa rahansa. Jos paketti taas ei saavu, raha palautuu sinulle, kun ilmoitat Paypalille, ettet ole saanut ostamaasi tavaraa. Jotkut käyttävät tätä väärin; maksavat Paypalilla, saavat tavaransa ja väittävät, etteivät ole saaneet. Tämän takia on kurjaa, ettei Suomen posti (ai niin, eihän se enää Suomen ole) enää tarjoa vakuutusta moniin maihin. Mitä teet myyjänä, kun asiakkaasi on epärehellinen. Paypal näyttää toimivan periaatyteella, että ostaja on todennäköisesti rehellinen, myyjä välttämättä ei.
Olen käyttänyt Paypalia monta vuotta, niin myyjänä kuin ostajana. Aika vähän on ongelmia ollut, vaikka kallista se kyllä on. Olen yrittänyt opetella systeemiä nimeltä bitcoin; se voisi olla pelastus monella tapaa, mutta en ole vielä sitä kunnolla oppinut. - Anonyymi00014UUSI
Paypal saattoi joskus toimia, ei enää. Onnenkauppaa, saako omat rahat siirrettyä vai viekö paypal välistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681327KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221232- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R691051Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84749Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28687Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43636- 63636
- 38619