Minulla on flunssa, johon luonnollisesti on kuulunut aika paljon yskimistä, nenän tukkoisuutta yms. Tänään kuuntelin radiosta tuttua kappaletta ja aloin miettiä, että onko kyseessä huono cover versio, koska kappale oli niin epävireinen. Kohta huomasin kuitenkin, että ihmisten puheeseen on myös tullut "metallinen sävy", minun on vaikea saada puheesta selvää ja kaikkista melodioista ikään kuin puuttuu jotain ja ne kuulostavat siksi epävireisiltä.
Musiikki on iso osa elämääni. Rauhoitelkaa minua nyt ja sanokaa, että tämä johtuu vain flunssasta ja menee ohi. Voiko flunssa aiheuttaa väliaikaisia muutoksia kuuloon?
Kuulen äänet metallisina - musiikki kuulostaa epävireiseltä!
4
2838
Vastaukset
- rautakorva
Minä täällä taas kirjoittelen. Nyt on nelisen tuntia kulunut ja vaiva on hieman helpottanut. En vieläkään kuule normaalisti, mutta alan uskoa, että vaiva on väliaikainen. Ihan vaan siksi kirjoittelen, jos joku muukin joskus hätääntyy samalla tavalla.
- EiMitäänHätää
Joo itsekkin huomasin juuri että kappaaleet ja puhe kuulostavat vähnä niinkuin epä vireiseltä ja on vähän nuha ja lämpöäkin oli tänään. Toivottavasti ei kestä pitkään (oire ollut ehkä tunninverran)
- SisäkorvaHydropsi
Tee luujohtokoje
Ääniraudalla jos on eroja
Silloin koko syy sisäkorvassa
Katso webe rinne
Ääniraita googlaa
Jos on sisäkorvassq tarvii äkkiä
Jotai kortisonia jos määrätään
Ota kantaa c vitamiinia vaikka2g päivän vä - Anonyymi
Joskus kotiparturikoneella surruuttamisen jälkeen kuulen vähän aikaa kuin alhaisella bittivirralla tehty mp3, sanoisin että alle 128kbps :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446