Hei. Oon lähdössä matkalle ja mulla on välilasku Moskovassa, vaihtoaikaa on vain 1 tunti ja 15 min. Millainen tuo kenttä on, löytääkö helposti uudelle portille, onko jotain tyyliin pitkiä passintarkastus jonoja välissä (Istanbulissa viimeksi ko vaihdoin, jouduin jonottaa vaik kuinka kauan passin tarkastuksessa, vaikka olin vaan vaihtamassa lentoa siellä)? Osataanko siellä auttaa ja neuvoa että ehdin varmasti uudelle lennolleni?
Moskovan lentokenttä?
7
1626
Vastaukset
- Modest
Kyllä ehdit seuraavalle lennolle - kenttä ei ole megallomaaninen.
- Moskovalainen
Moskovassa on monta kenttää! Ja kentillä monta terminaalia, esim. Sheremetyevolla A-F terminaalit. Mutta selkeät kyltit englanniksi, joten hyvin pärjää.
- 3252523525
Ei riittänyt viime viikolla 2tunnin vaihtoaika, ryssät on ryssiä vaikka voissa paistais!
- uhuh
http://www.flightstats.com/go/Airport/airportDetails.do?airportCode=SVO
https://fi.wikipedia.org/wiki/Šeremetjevon_kansainvälinen_lentoasema
- paska paikka
Luuletko että ryssät auttavat, ovat tympeitä ja tyhmiä kun saappaat.
- tripsteri.fi
Alkuperäistä kirjoittajaa tämä ei enää auta, mutta muille tiedoksi: todennäköisin vaihtokenttä kansainväliseltä lennolle toisella Moskovassa siirtyessä on Sheremetyevo, joka ei tosiaankaan ole kovin iso kenttä. Jos terminaalia ei tarvitse vaihtaa, jopa 35 minuutin vaihtoaika voi riittää (kokeiltu on), mutta siinä tarvitsee jo juosta. 50 min on jo ihan ok, turvatarkastukset ko. kentällä tuppaavat olemaan nopeita. Ehdottomasti suurin osa henkilökunnasta on mukavaa ja kielitaitoista, ei hätiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058