Etsinnässä matkaseuraa Ao nangin lähistön nähtävyyksien läpikäymiseen.
Matkassa 30-kymppinen pariskunta. Kaikki kohteet mahdollisia kimppakyydillä.
Esityksiä otetaan vastaan.
Retkiseuraa krabille (Ao nang) helmikuu 2014
8
545
Vastaukset
- Rainbowtogether
Kaipaateko naista vai miestä ? ja voiko olla esim. hetero bi ? siis meitä olisi kaksi ; )
- GroupPower
Olemme 50-kymppisiä hardcorelesboja ja olisimme kiinnostuneita viettämään ikimuistoisen loman kanssanne thaimaan kuuman auringon alla. Olemme valmiita näkemään ja kokemaan kaikkea uutta ja jännää kanssanne ;)
- Kirella
Moi! Koska olette menossa?
Mä olen 25-vuotias nainen ja olen menossa yksin 10-12.2, en ole vielä varannut ku otan äkkilähdön, saa niin halvalla nyt :) Matkaseurani perui viime tipassa ,mut loman tarpeessa ja pakoon kylmää helmikuuta lähden sit yksin. Olen kaksi viikkoa.
Ps: etsin seuraa aktiviteetteihin, kivoihin ravintoloihin, saarille, retkille ym. mutta en minkään tason seksiseuraa.- seuraamatkaa
Kohta lähtö, eli olemme helmikuun alusta jo perillä. Kun olet paikalla, niin hintataso on jo selvillä ja osin olemme ehkä jo jossain käyneet. Tarkoitus olisi ainakin alkulomasta olla yötä jollain saarella (Poda?) pois mantereen hulinasta. Tarkoitus on myös etsiä luottokuski edulliseen hintaan, joka kierrättäisi eri kohteissa autollaan. esim. hot spring ja lagoonit on n 70km ao nangista.
- KrabilleM28
Olen 28-vuotias mies ja saapumassa Krabiin kahdeksi viikoksi 6.2.
Yksin olen matkassa ja ensimmäistä kertaa Thaimassa. Nyt oli ajatuksena käydä ainakin Koh Samuilla kääntymässä muutama päivä. Hotelleja ei ole vielä tullut varailtua mihinkään eli kaikki on siltä osin vielä auki. Kaikenlaiset nähtävyydet ja kimppakyydit kyllä kiinnostaisi, saisi vähän kulupuoltakin mahdollisesti leikattua...- 22juuliaa
Krabille, ei hotellia...oneea etsimiseen, jostain syrjäkyliltä saattaa majoituksen saada, Koh Samui ihan eri suunnalla. Kannattaa miettiä käyttääkö aikaansa pelkään matkustamiseen. Bussilla halpaa,mutta kestää ikuisuuden. lentämällä pääsee nopsasti,mutta maksaa maltaita. Itse 22vee nainen ja myös samaan aikaan samalla suunnalla,mutta en mene Samuille, vaan Phuketiin toiseksi viikoksi. Matkaseuraa myös etsiskelen.
- Koh Lanta
Moi, samoin saapumassa Krabille 6.2. Ao Nangissa ehkä pari yötä ja sitten Koh Lantalle. Saa laittaa sähköpostia [email protected]
- KrabilleM28
Oma plänä on jo aika selvä. Krabilla 6.2. aamulla, siitä suoraan bussilla Samuille (lennon olisin ottanut mutta oli 6. päivä jo täyteen buukattu, lento olisi maksanut n. 60e... mielestäni ei maltaita).
Samuilla ensin 5 yötä Chawengilla, siitä 3yöksi Bophutiin, sieltä yhdeksi yöksi mantereen puolelle Surat Thaniin, josta lennot Kuala lumpuriin, josta Malesian halki Singaporeen, josta viimeiseksi yöksi vielä takaisin Krabille...
Jos joku pyörii jossain ko. suunnilla niin voi laittaa viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690