Retkiseuraa krabille (Ao nang) helmikuu 2014

seuraamatkaa

Etsinnässä matkaseuraa Ao nangin lähistön nähtävyyksien läpikäymiseen.
Matkassa 30-kymppinen pariskunta. Kaikki kohteet mahdollisia kimppakyydillä.
Esityksiä otetaan vastaan.

8

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rainbowtogether

Kaipaateko naista vai miestä ? ja voiko olla esim. hetero bi ? siis meitä olisi kaksi ; )

• GroupPower

Olemme 50-kymppisiä hardcorelesboja ja olisimme kiinnostuneita viettämään ikimuistoisen loman kanssanne thaimaan kuuman auringon alla. Olemme valmiita näkemään ja kokemaan kaikkea uutta ja jännää kanssanne ;)

• Kirella

Moi! Koska olette menossa?
      Mä olen 25-vuotias nainen ja olen menossa yksin 10-12.2, en ole vielä varannut ku otan äkkilähdön, saa niin halvalla nyt :) Matkaseurani perui viime tipassa ,mut loman tarpeessa ja pakoon kylmää helmikuuta lähden sit yksin. Olen kaksi viikkoa.
      Ps: etsin seuraa aktiviteetteihin, kivoihin ravintoloihin, saarille, retkille ym. mutta en minkään tason seksiseuraa.

• seuraamatkaa

Kohta lähtö, eli olemme helmikuun alusta jo perillä. Kun olet paikalla, niin hintataso on jo selvillä ja osin olemme ehkä jo jossain käyneet. Tarkoitus olisi ainakin alkulomasta olla yötä jollain saarella (Poda?) pois mantereen hulinasta. Tarkoitus on myös etsiä luottokuski edulliseen hintaan, joka kierrättäisi eri kohteissa autollaan. esim. hot spring ja lagoonit on n 70km ao nangista.

• KrabilleM28

Olen 28-vuotias mies ja saapumassa Krabiin kahdeksi viikoksi 6.2.
      Yksin olen matkassa ja ensimmäistä kertaa Thaimassa. Nyt oli ajatuksena käydä ainakin Koh Samuilla kääntymässä muutama päivä. Hotelleja ei ole vielä tullut varailtua mihinkään eli kaikki on siltä osin vielä auki. Kaikenlaiset nähtävyydet ja kimppakyydit kyllä kiinnostaisi, saisi vähän kulupuoltakin mahdollisesti leikattua...

• 22juuliaa

Krabille, ei hotellia...oneea etsimiseen, jostain syrjäkyliltä saattaa majoituksen saada, Koh Samui ihan eri suunnalla. Kannattaa miettiä käyttääkö aikaansa pelkään matkustamiseen. Bussilla halpaa,mutta kestää ikuisuuden. lentämällä pääsee nopsasti,mutta maksaa maltaita. Itse 22vee nainen ja myös samaan aikaan samalla suunnalla,mutta en mene Samuille, vaan Phuketiin toiseksi viikoksi. Matkaseuraa myös etsiskelen.

• Koh Lanta

Moi, samoin saapumassa Krabille 6.2. Ao Nangissa ehkä pari yötä ja sitten Koh Lantalle. Saa laittaa sähköpostia [email protected]

• KrabilleM28

Oma plänä on jo aika selvä. Krabilla 6.2. aamulla, siitä suoraan bussilla Samuille (lennon olisin ottanut mutta oli 6. päivä jo täyteen buukattu, lento olisi maksanut n. 60e... mielestäni ei maltaita).
      Samuilla ensin 5 yötä Chawengilla, siitä 3yöksi Bophutiin, sieltä yhdeksi yöksi mantereen puolelle Surat Thaniin, josta lennot Kuala lumpuriin, josta Malesian halki Singaporeen, josta viimeiseksi yöksi vielä takaisin Krabille...
      Jos joku pyörii jossain ko. suunnilla niin voi laittaa viestiä [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      48
      7445
    2. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      65
      7157
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      157
      6744
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      12
      6562
    5. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      38
      6120
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      71
      5652
    7. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      13
      5636
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5425
    9. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      21
      5362
    10. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      106
      5035
    Aihe