Retkiseuraa krabille (Ao nang) helmikuu 2014

seuraamatkaa

Etsinnässä matkaseuraa Ao nangin lähistön nähtävyyksien läpikäymiseen.
Matkassa 30-kymppinen pariskunta. Kaikki kohteet mahdollisia kimppakyydillä.
Esityksiä otetaan vastaan.

8

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rainbowtogether

      Kaipaateko naista vai miestä ? ja voiko olla esim. hetero bi ? siis meitä olisi kaksi ; )

    • GroupPower

      Olemme 50-kymppisiä hardcorelesboja ja olisimme kiinnostuneita viettämään ikimuistoisen loman kanssanne thaimaan kuuman auringon alla. Olemme valmiita näkemään ja kokemaan kaikkea uutta ja jännää kanssanne ;)

    • Kirella

      Moi! Koska olette menossa?
      Mä olen 25-vuotias nainen ja olen menossa yksin 10-12.2, en ole vielä varannut ku otan äkkilähdön, saa niin halvalla nyt :) Matkaseurani perui viime tipassa ,mut loman tarpeessa ja pakoon kylmää helmikuuta lähden sit yksin. Olen kaksi viikkoa.
      Ps: etsin seuraa aktiviteetteihin, kivoihin ravintoloihin, saarille, retkille ym. mutta en minkään tason seksiseuraa.

      • seuraamatkaa

        Kohta lähtö, eli olemme helmikuun alusta jo perillä. Kun olet paikalla, niin hintataso on jo selvillä ja osin olemme ehkä jo jossain käyneet. Tarkoitus olisi ainakin alkulomasta olla yötä jollain saarella (Poda?) pois mantereen hulinasta. Tarkoitus on myös etsiä luottokuski edulliseen hintaan, joka kierrättäisi eri kohteissa autollaan. esim. hot spring ja lagoonit on n 70km ao nangista.


    • KrabilleM28

      Olen 28-vuotias mies ja saapumassa Krabiin kahdeksi viikoksi 6.2.
      Yksin olen matkassa ja ensimmäistä kertaa Thaimassa. Nyt oli ajatuksena käydä ainakin Koh Samuilla kääntymässä muutama päivä. Hotelleja ei ole vielä tullut varailtua mihinkään eli kaikki on siltä osin vielä auki. Kaikenlaiset nähtävyydet ja kimppakyydit kyllä kiinnostaisi, saisi vähän kulupuoltakin mahdollisesti leikattua...

      • 22juuliaa

        Krabille, ei hotellia...oneea etsimiseen, jostain syrjäkyliltä saattaa majoituksen saada, Koh Samui ihan eri suunnalla. Kannattaa miettiä käyttääkö aikaansa pelkään matkustamiseen. Bussilla halpaa,mutta kestää ikuisuuden. lentämällä pääsee nopsasti,mutta maksaa maltaita. Itse 22vee nainen ja myös samaan aikaan samalla suunnalla,mutta en mene Samuille, vaan Phuketiin toiseksi viikoksi. Matkaseuraa myös etsiskelen.


      • Koh Lanta

        Moi, samoin saapumassa Krabille 6.2. Ao Nangissa ehkä pari yötä ja sitten Koh Lantalle. Saa laittaa sähköpostia [email protected]


    • KrabilleM28

      Oma plänä on jo aika selvä. Krabilla 6.2. aamulla, siitä suoraan bussilla Samuille (lennon olisin ottanut mutta oli 6. päivä jo täyteen buukattu, lento olisi maksanut n. 60e... mielestäni ei maltaita).
      Samuilla ensin 5 yötä Chawengilla, siitä 3yöksi Bophutiin, sieltä yhdeksi yöksi mantereen puolelle Surat Thaniin, josta lennot Kuala lumpuriin, josta Malesian halki Singaporeen, josta viimeiseksi yöksi vielä takaisin Krabille...
      Jos joku pyörii jossain ko. suunnilla niin voi laittaa viestiä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe