Hei,
Valmistun keväällä 2014. Haluaisin hakea opiskelemaan farmasiaa Helsingin yliopistossa. Osaisko joku kertoo, että onko valmennuskurssista paljon hyötyä? Kannattaisko käydä valmennuksessa, ku mull on suht hyvät yo-paperit. Viime vuonna alin hyväksytty pistemäärä oli 36,5.
Haluaisin tietää kokemuksia valmennuskurssin käyneiltä.
Pelkkä fysiologian kurssi maksaa noin 670€, eli ei mikään halpa :D
Farmasia ja valmennuskurssi?
2
2523
Vastaukset
- FarmaSeti
Hei!
itse olin viime keväällä eximian valmennuskurssilla. Kemian opetus oli ihan surkea, eli, jos olet kirjoittanut kemia ja oot saanut hyvät arvosanat nii ei kannata. Fysiologian opettaja oli aivan mahtava ja opetti todella hyvin.
Minun mielestä, jos löydät kimppa kaverin, joka on hakemassa siihen kouluun. Siitä oisi ehkä enemmän apua. - farmasisist
Valmennuskurssi on ihan turha. Jos kemia on hallussa ja jos varsinkin kirjoitat kemian nyt keväällä, ei sitä tarvitse juurikaan lukea. Keskity anatomiaan ja fysiologiaan. Kirja on ihan maalaisjärjellä luettavissa, mutta vaatii aikaa. Ja pääsykokeissa pää kylmänä, ettet mene vastailemaan liian isolla riskillä. Virheistä sakotetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839