Paras/hauskin pilapuhelu jonka olet soittanut

sonerarocls123

Elikkäs hauskin tsoukkipuhelu?

9

7047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metalismygod

      No en enää nykyään niitä hirveästi soittele, mutta joskus sillo vähä nuorempana soittelin useestikki :D Varmaa hauskin oli sitte se ku soitin olikse nyt kolmetoistvuotiaan yhelle vittumaiselle ämmälle (olin saanu sen numeron jostai kaverilta tai jostai) myymään kaalimadon itsetyydytystarvikkeita. Olin mukamas henkilökunnan jäsen (puhuin sellasella tekoheleellä nuoren naisen äänellä) ja suosittelin vahvasti sivua kaalimato.com. Meni ihan täydestä ja oletti että oikeast olen osa henkilökuntaa. Meni sitte siinä samalla kattomaan sitä sivua ja totes ettei se varmaa ikinä osta siel mitää eikä tuu tollasia ostamaan. Luuri korvaan sen jälkee :D Mietin sitte että kyllä isompana niillä tulee sitte leikittyy enemmän.

      Ei varmaan mikään ihan huippu ollut, mutta itteeni kyllä rupes naurattaa ku sen kaveriporukassa rupes valittaa siitä "naisesta joka myi vittu mulle dildoja".

    • mahtavat ajat

      Soitettii kaveri porukal jollekki suomalaiselle juoppo-julkkikselle (enmuista enää nimee) ja sanoin sille siinä et "tuu iha nätisti sielt sun talostas poliisi on ovella vaimonne käski tulla hakee sut sielt" tyyppi otti iha tosissaa huus meille et saatana te ette muhun koske ja juos puhelin käes pihalle huutaen painukaa vittuu mun tontilta sitteku se tajus et se oli pilapuhelu jätkä veti sellaset raget et ai perkele xD

    • Soitettiin joskus kavereiden kanssa numeropalveluihin myöhään illalla puheluita. ''Haluuksä turpaan?'' Sellasella tosi urpolla äänellä. Vastaukset oli hilpietä, ''No ei tällä kertaa kiitos'' ''Mitä''.

      • ex kusettaja

        Soitettiin ihmisille ja esittäydyttiin lippu.fin työn tekijöinä myytiin lippuja Helsingin mm kisoihin Yks heebo oli Nii mukana kusetuksessa ja asu vielä oulussa juuh annettii varaus "numero" jonka voi lunastaa vain hallin ovelta ja oli kuulemma tulossa otteluun sanottiin vielä lipun hinnaksi 150€ ottelu taisi olla usa-Kanada kiinnostaisi tietää miten tässä jutussa sitten kävi menikö hän sinne vai


    • sonerarocls123

      Mä työnsin Nokian kaverin pyllyyn, värinähälytys päälle ja eiku soittelemaan!

    • Kiinteistöhuolto

      Yleensä käyttyäydyn iha fiksust, mutta Totuus ja Tehtävä on eri juttu! Tehtäväks tuli siis soittaa pilapuhelu.

      Soitin naapurille ja kerroin olevani kiinteistöhuollosta ja ilmoti, että heijä talossa on kosteus vahinko, joka haurastuttaa rakenteita. Se oli ihan ihmeissään ja sitte selitin, että heidä talossa on sortumisvaara. Suosittelin heidän ottavan arvotavarat ja poistuvan rakennuksesta, jotta henkilöstöä voi tulla tekemään tarkemman arvioinnin tilanteesta.

      Kaveri porukan kans mentii sit ikkunast kattomaa, mitä tapahtuisi. Ja vähän ajan pääst ne tuli ulos laukkujen kans ja roudas TV:ki ja muuta roinaa mukanaa pihalle. Siellä ne seiso pari tuntia kimpsuje kans talvi pakkasessa! Voi viude! oli meillä hauskaa XDDD

      • Metalismygod

        Eikä XDD Päivän naurut. Voisha tuon tehtävän antaa jollekki frendille. Mutta mistäs te saitte tuon naapurin numeron?


      • Metalismygod kirjoitti:

        Eikä XDD Päivän naurut. Voisha tuon tehtävän antaa jollekki frendille. Mutta mistäs te saitte tuon naapurin numeron?

        kysykkö sää tosissaa mistä saa naapurin numeron? oletko uus avuton tai jotai


    • Pilaritonkylkivoja

      Tulleehan sitä kavereiden kanssa soitettua aina välillä!:D Hauskojahan ne on! XD Naurettavin varmaan oli kun soitettiin että vesilaitokselta päivää ja et onko paska jääny pönttöön ku paikat vähä tukos teillä. :D Ite vastaajaki siellä repes totaalisesti! XD Ja kerran esitettiin jotain perunatesti hommelia ja vastaukseksi tuli vain "MITÄ VITTUA!?!??" XD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe