Paras/hauskin pilapuhelu jonka olet soittanut

sonerarocls123

Elikkäs hauskin tsoukkipuhelu?

9

5139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metalismygod

      No en enää nykyään niitä hirveästi soittele, mutta joskus sillo vähä nuorempana soittelin useestikki :D Varmaa hauskin oli sitte se ku soitin olikse nyt kolmetoistvuotiaan yhelle vittumaiselle ämmälle (olin saanu sen numeron jostai kaverilta tai jostai) myymään kaalimadon itsetyydytystarvikkeita. Olin mukamas henkilökunnan jäsen (puhuin sellasella tekoheleellä nuoren naisen äänellä) ja suosittelin vahvasti sivua kaalimato.com. Meni ihan täydestä ja oletti että oikeast olen osa henkilökuntaa. Meni sitte siinä samalla kattomaan sitä sivua ja totes ettei se varmaa ikinä osta siel mitää eikä tuu tollasia ostamaan. Luuri korvaan sen jälkee :D Mietin sitte että kyllä isompana niillä tulee sitte leikittyy enemmän.

      Ei varmaan mikään ihan huippu ollut, mutta itteeni kyllä rupes naurattaa ku sen kaveriporukassa rupes valittaa siitä "naisesta joka myi vittu mulle dildoja".

    • mahtavat ajat

      Soitettii kaveri porukal jollekki suomalaiselle juoppo-julkkikselle (enmuista enää nimee) ja sanoin sille siinä et "tuu iha nätisti sielt sun talostas poliisi on ovella vaimonne käski tulla hakee sut sielt" tyyppi otti iha tosissaa huus meille et saatana te ette muhun koske ja juos puhelin käes pihalle huutaen painukaa vittuu mun tontilta sitteku se tajus et se oli pilapuhelu jätkä veti sellaset raget et ai perkele xD

    • Soitettiin joskus kavereiden kanssa numeropalveluihin myöhään illalla puheluita. ''Haluuksä turpaan?'' Sellasella tosi urpolla äänellä. Vastaukset oli hilpietä, ''No ei tällä kertaa kiitos'' ''Mitä''.

      • ex kusettaja

        Soitettiin ihmisille ja esittäydyttiin lippu.fin työn tekijöinä myytiin lippuja Helsingin mm kisoihin Yks heebo oli Nii mukana kusetuksessa ja asu vielä oulussa juuh annettii varaus "numero" jonka voi lunastaa vain hallin ovelta ja oli kuulemma tulossa otteluun sanottiin vielä lipun hinnaksi 150€ ottelu taisi olla usa-Kanada kiinnostaisi tietää miten tässä jutussa sitten kävi menikö hän sinne vai


    • sonerarocls123

      Mä työnsin Nokian kaverin pyllyyn, värinähälytys päälle ja eiku soittelemaan!

    • Kiinteistöhuolto

      Yleensä käyttyäydyn iha fiksust, mutta Totuus ja Tehtävä on eri juttu! Tehtäväks tuli siis soittaa pilapuhelu.

      Soitin naapurille ja kerroin olevani kiinteistöhuollosta ja ilmoti, että heijä talossa on kosteus vahinko, joka haurastuttaa rakenteita. Se oli ihan ihmeissään ja sitte selitin, että heidä talossa on sortumisvaara. Suosittelin heidän ottavan arvotavarat ja poistuvan rakennuksesta, jotta henkilöstöä voi tulla tekemään tarkemman arvioinnin tilanteesta.

      Kaveri porukan kans mentii sit ikkunast kattomaa, mitä tapahtuisi. Ja vähän ajan pääst ne tuli ulos laukkujen kans ja roudas TV:ki ja muuta roinaa mukanaa pihalle. Siellä ne seiso pari tuntia kimpsuje kans talvi pakkasessa! Voi viude! oli meillä hauskaa XDDD

      • Metalismygod

        Eikä XDD Päivän naurut. Voisha tuon tehtävän antaa jollekki frendille. Mutta mistäs te saitte tuon naapurin numeron?


      • Metalismygod kirjoitti:

        Eikä XDD Päivän naurut. Voisha tuon tehtävän antaa jollekki frendille. Mutta mistäs te saitte tuon naapurin numeron?

        kysykkö sää tosissaa mistä saa naapurin numeron? oletko uus avuton tai jotai


    • Pilaritonkylkivoja

      Tulleehan sitä kavereiden kanssa soitettua aina välillä!:D Hauskojahan ne on! XD Naurettavin varmaan oli kun soitettiin että vesilaitokselta päivää ja et onko paska jääny pönttöön ku paikat vähä tukos teillä. :D Ite vastaajaki siellä repes totaalisesti! XD Ja kerran esitettiin jotain perunatesti hommelia ja vastaukseksi tuli vain "MITÄ VITTUA!?!??" XD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe