paljonko mun pitäis saada viikkorahaa?

melko pieni mielestäni

Moi!(olen 13v poika)

Äidin luona kotihommiksi järjestän, imuroin, ja jokatoinen kerta (★) pyyhin pölyt omasta huoneestani, tyhjennän ja täytän astianpesukoneen melkein joka päivä, vien roskat silloin tällöin. Saan rahaa 3€/viikko

Isän luona samat hommat, mutta astianpesukonentta thjennän/täytän vähän harvemmin ja vien roskia useammin. Autan joskus lumi-/pihatöissä. 3-5€

Karkkeja ostan JOSKUS itse, mutta sipsejä ja limsaa saan viikonloppuisin vanhempien "kustantamana", karkkeja en. Jos käyn kavereiden kanssa hesessä/daddy'sissä yms. vanhemmat yleensä(ei aina) kustantavat sen. Jos koulussa jotkut pikkujoulut, äiti/isä antaa vähän "apurahaa".

Onko tämä mielestänne hyvä viikkoraha minulle? Ja harrastukset kustantavat vanhemmat

★olen vuoroviikoin molempien vanhempien luona

JA NE V*TUN PROVOT JOTKA HOKEVAT SITÄ, ETTÄ IKÄ KERROTAAN 0,10€ VOIVAT SUOSIOLLA PAINUA H*LVETTIIN!!! Kiitos.

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko pieni mielestäni

Ainiin, ja vaatteet vanhemmat ostaa aina

• -99 tyttö

No itse en saa vanhemmilta viikkorahaa, viikkorahat tulevat mummilta eli 5€ viikossa. Ja kun oon aika nolife, en käy oikeen ulkona syömässä tai missään, niin rahaa säästyy aika nopeesti. Kun sisaruksia on kolme, niin ei sit hirveesti jää kotitöitä yms. Tiskikoneen tyhjennystä/täyttöä about joka toinen päivä, imurointia suht harvoin (koska menen yleensä koiran kanssa ulos kun imurointi edes mainitaan) ja sitten ompi joku toine imuroinu (oma huone on sitte toine juttu). Aina välillä kuitenkin saan satunnaista rahaa (jos olen lähdössä jonnekkin/oon tehny jotain hienoo esim. Paljon hyviä koenumeroita) ja tämä siis vanhemmilta.

• Lune Noire

Ottaen huomioon miten nuo vanhemmat muulloin antavat rahallista tukea, on se mielestäni aika kohtuullinen summa.

Onha noita nuoria jotka (ainaki täällä sanovat) siitä miten saavat satasen tai enemmä kuussa ja miten vanhemmat silti ostaa kaiken omasta pussistaan siihe päälle. Tiedä sitten onko totta vai haluaako joku vain olla kadehdittavana...

• 4,50 e/vko

kyllä ainakin 4,50e viikos sun pitäs saaha. Ite saan 35e vkossa eikä se riitä mihinkää. Se korotetaan 40e ku täytän 9v.

• 11vboy

Saan 10€ kk/viikko rahaa ja olen 11v teen töitä ja en juo ES

• kakkasatanen

hahah ite saan satasen viikossa ja vanhemmat ostaa kakkaa

• fdsla

No jos perustelet hyvin lisärahasi tarpeen ja perheesi ei ole aivan tajuttoman köyhä niin luulisi kyllä että voisit tuosta saada hieman korotusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7562
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2680
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      271
      2318
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      567
      2065
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      57
      1126
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1087
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1075
    Aihe