paljonko mun pitäis saada viikkorahaa?

melko pieni mielestäni

Moi!(olen 13v poika)

Äidin luona kotihommiksi järjestän, imuroin, ja jokatoinen kerta (★) pyyhin pölyt omasta huoneestani, tyhjennän ja täytän astianpesukoneen melkein joka päivä, vien roskat silloin tällöin. Saan rahaa 3€/viikko

Isän luona samat hommat, mutta astianpesukonentta thjennän/täytän vähän harvemmin ja vien roskia useammin. Autan joskus lumi-/pihatöissä. 3-5€

Karkkeja ostan JOSKUS itse, mutta sipsejä ja limsaa saan viikonloppuisin vanhempien "kustantamana", karkkeja en. Jos käyn kavereiden kanssa hesessä/daddy'sissä yms. vanhemmat yleensä(ei aina) kustantavat sen. Jos koulussa jotkut pikkujoulut, äiti/isä antaa vähän "apurahaa".

Onko tämä mielestänne hyvä viikkoraha minulle? Ja harrastukset kustantavat vanhemmat

★olen vuoroviikoin molempien vanhempien luona

JA NE V*TUN PROVOT JOTKA HOKEVAT SITÄ, ETTÄ IKÄ KERROTAAN 0,10€ VOIVAT SUOSIOLLA PAINUA H*LVETTIIN!!! Kiitos.

7

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko pieni mielestäni

      Ainiin, ja vaatteet vanhemmat ostaa aina

      • -99 tyttö

        No itse en saa vanhemmilta viikkorahaa, viikkorahat tulevat mummilta eli 5€ viikossa. Ja kun oon aika nolife, en käy oikeen ulkona syömässä tai missään, niin rahaa säästyy aika nopeesti. Kun sisaruksia on kolme, niin ei sit hirveesti jää kotitöitä yms. Tiskikoneen tyhjennystä/täyttöä about joka toinen päivä, imurointia suht harvoin (koska menen yleensä koiran kanssa ulos kun imurointi edes mainitaan) ja sitten ompi joku toine imuroinu (oma huone on sitte toine juttu). Aina välillä kuitenkin saan satunnaista rahaa (jos olen lähdössä jonnekkin/oon tehny jotain hienoo esim. Paljon hyviä koenumeroita) ja tämä siis vanhemmilta.


    • Lune Noire

      Ottaen huomioon miten nuo vanhemmat muulloin antavat rahallista tukea, on se mielestäni aika kohtuullinen summa.

      Onha noita nuoria jotka (ainaki täällä sanovat) siitä miten saavat satasen tai enemmä kuussa ja miten vanhemmat silti ostaa kaiken omasta pussistaan siihe päälle. Tiedä sitten onko totta vai haluaako joku vain olla kadehdittavana...

      • 4,50 e/vko

        kyllä ainakin 4,50e viikos sun pitäs saaha. Ite saan 35e vkossa eikä se riitä mihinkää. Se korotetaan 40e ku täytän 9v.


    • 11vboy

      Saan 10€ kk/viikko rahaa ja olen 11v teen töitä ja en juo ES

    • kakkasatanen

      hahah ite saan satasen viikossa ja vanhemmat ostaa kakkaa

    • fdsla

      No jos perustelet hyvin lisärahasi tarpeen ja perheesi ei ole aivan tajuttoman köyhä niin luulisi kyllä että voisit tuosta saada hieman korotusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe