Aika mielenkiintoinen juttu oli netti >Suomelassa. Putkiremontti on meillä viimeistään ensi kesänä edessä ja tuossa tuli taas yksi asia lisää mietittäväksi. Itse olen allerginen kaikelle mahdolliselle ja mitään voimakkaita hajusteita en pysty käyttämämään. Esim linja-autossa, kun tulee lähelle henkilö, joka on laittanut reilusti hajusteita, niin voin olla varma, että se laukaisee migreenikohtauksen. Putkiremontissa on vielä pelko, että tulee valittua väärä urakoitsija, varsinkin kun lukee näitä juttuja ja melkein kaikkia jollain tavalla haukutaan. Paikallinen urakoitsija olisi huhujen mukaan edullinen, mutta on kuuluisa, että tulee milloin muistaa ja välillä ei muistakaan tulla ja myös takuu asiat mietityttävät.
http://www.suomela.fi/kylpyhuone-wc/WC-saniteetti/ratkaisu-wc-hajuongelmaan-72089
Hajuton wc ja koti toiveissa
4
190
Vastaukset
- Toimintaa
Ota isompi vakavarainen putkiliike tekemään remonttisi, niin toimii takuutkin, äläkä itke vain hinnan perästä. Mietiskellä ja katua saat lopunikääsi jos vain hinnan perästä juokset. Isosta putkiliikkeestä saat todennäköisesti kaiken tarvitsemasi.
- saxalaist
ja tutustu geberitin alkuperäiseen! En löydä yhtään kuvaa missä halax olisi asennettuna! Siinä kun näyttäisi jotenkin käsittämättömästi tulevan pinta-asennuksena tuo poistokanavaan kytkentä!!!
- selvitysmies
Saman päätelmän tein, ja soitin Halax:n toimarille Heri Lignell ja se voidaan asentaa putken osalta seinän sisään saneeraus vaiheessa ja jos vaihtaa pelkästään wc pytyn niin putken voi vetää pinnassa ja integroida kaapelikourulla jonka voi laatoittaa tai paneloida
- Pudkari
Auts, rumahan siitä putkihässäkästä tulee, geberitin alkuperäinen on kokonaan piilossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047