Moi! oon 21 vuotias mies ja haluaisin tilata playstation 4 konsolin. Mutta olen katsonut monta sivustoa mutta niistä kaikista loppu osaatteko auttaa. Kiitos jo etukäteen.
Playstation 4
tsebe24
1
145
Vastaukset
- Gmrpr
Tori.fi yms sivustoilla liikkuu konsoleita, mutta hinta kipuaa helposti kuuteensataan euroon. Konsolit ovat aika pitkälti loppu kaikkialta ja lisää tulee todennäköisesti vasta ensi vuonna. Huhujen mukaan olisi kuitenkin tulossa lastillinen vielä ennen joulua, mutta mitään varmaa ei ole. Kannattaa pitää silmällä verkkokauppoja ja käydä kyselemässä paikallisita supermarketeista. vpd.fi on kauppa, jota kannattaa pitää silmällä. Heillä oli julkaisussa tarjolla iso erä konsoleita, vielä marraskuun puolessavälin sai tilattua julkaisuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922