T miinus enää muutama päivä

Viikoksi lämpimään

Uskomatonta, ihanaa .. nyt se vihdoinkin rupeaa olemaan totta :D
Tiistaina on lähtö, aurinko paistaa, mellakat taantuneet , bahtin kurssi kiipeää :DD

Ai niin, ja vastaaminenkin onnistuu
http://m.suomi24.fi/debate/5460

Krabiryhmä ruletttaa :D !

14

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppi26

      Oikeestiko ihmiset matkustaa viikoksi Thaimaahan? Lento maksaa suurimman osan kustannuksista kestää niin kauan aikaero...miksi ihmeessä kannattaa mennä viikoksi?

      • Viikoksi lämpimään

        Elementary my dear .. hyvä että tuon verran sain vapaata työpaikaltani.

        Itseasiassa lähden tässä mielessä lähes pikkuisen huonolla omallatunnolla, mutta kuitenkin toivekkaana siitä että kaikki menee työpaikalla hyvin eivätkä työkaverit joudu kohtuutomasti kärsimään.

        Kuitenkin kyllä minulle jo viikonkin ( tai pidennetyn viikonlopun) loma riittää työputken ja kaamoksen katkaisemiseen ja strsessistä elpymiseen.

        Kannattaa ja kannatttaa .. kaiken tuon edellä kerrotun seurauksena minulla toisaalta on varaa matkustella miettimättä lentojen hintoja, tms.


      • pian 5 viikkoa

        Peppi26 Taitaa matkustaa peräti kahdeksi viikoksi ? Jokainen matkustaa rahkeittensa mukaan.


      • pääleviii

        Jotlkut kuulemma menee viikoksi Leville...ihanko oikeasti. Ajomatka kestää ikuisuuden, bensa maksaa maltaita, Levillä on kallista...ja on siellä kylmääkin. Miksi kannattaa mennä viikoksi Leville?


    • Peppi26

      Saan siis olla onnellinen, kun on 2,5kk:n kesäloma, joululomaa 2,5 viikkoa jne. Tosin otan itse muutaman päivän virkavapaata joululoman jatkoksi ja saan pitkän Thaimaan matkan. Meidän työpaikalla virkavapaa on vain ilmoitusluontoinen asia. Sijainen palkataan tilalle ja siinä se. Ei huonoa omaatuntoa kenelläkään. Mutta ymmärrän toki, ettei näin voi olla kaikilla. Se on se, minkä työn valitsee .

      Toivotan hyvää viikoa!

      • onpa lomat

        Onpa pitkät lomat kaksi ja puoli kuukautta kesälomaa ja 2 ½ viikkoa talvella. Tuskin edes valtiolla.


      • hellou
        onpa lomat kirjoitti:

        Onpa pitkät lomat kaksi ja puoli kuukautta kesälomaa ja 2 ½ viikkoa talvella. Tuskin edes valtiolla.

        Opettajillahan on moiset lomat...tosin nyt on sääntö ettei oikein virkavapaita opettajille myönnetä...parin päivän sijainen on kallista kunnille...

        Hienoa että edes viikoksi pääsee Taikkuun, on nääs ihmisiä ketkä ei sinne edes viikoksikaan voi mennä...Itsellä parin kuukauden päästä lähtö :)

        Hyvää ja aurinkoista lomaa kaikille Thaimaahan menijöille, olit siellä sitten viikon, kaksi tai kuukausia :)


    • Peppi26

      Me onnelliset opettajat :)

      • Peppi26

        ...niin ja eihän tuossa toki kaikki talvilomat olleet joululomassa, onhan vielä viikon syysloma sekä viikon talviloma. Ja työpäiväkin äärimmäisen harvoin 8-16, yleensä muutama tunti. Ja kaiken lisäksi työ mitä mukavinta. Mut tää ei nyt liity enää Thaimaahan.


      • kdjlkjfsklfjdlskl
        Peppi26 kirjoitti:

        ...niin ja eihän tuossa toki kaikki talvilomat olleet joululomassa, onhan vielä viikon syysloma sekä viikon talviloma. Ja työpäiväkin äärimmäisen harvoin 8-16, yleensä muutama tunti. Ja kaiken lisäksi työ mitä mukavinta. Mut tää ei nyt liity enää Thaimaahan.

        Jotenkin olettaisi ettei suomalainen opettaja kysele typeriä ja "ylläty" siitä että kaikilla ei ole yhtä pitkiä lomia.


    • --------------

      En tiedä mistä ryhmästä tässä puhutaan mutta itsekin suunnistan Krabille tiistaina :D

      • Viikoksi lämpimään

        Tein chekinin netissä aamuyöstä melkein heti sen jälkeen kun se oli auennut. Hyvät paikat saimme :D


    • Toinen ope

      Ei kai kukaan siitä olekaan yllättynyt, ettei yhtä pitkiä lomia ole, vaan siitä, että kannattaa maksaa semmoisia summia viikosta, kun mennen tullen menee yksi päviä lentoon ja vielä aikaerosta selviämiseen, niin jäähän siinä jokunen päivä lomanviettoa...Opettajilla ei ainakaan palkat ole semmoisia, että kannattaisi moista, mutta jollain näyttää olevan.

    • Viikoksikin voisin

      Kyllä se on viikko perillä, lento ei vähennä lomaaikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe