14v kundit, karvoja kaikkialla?

1999

Onko täällä muita 14 vuotiaita kundja, joilla kasvaa jo karvaa rinnassa, vatsalla, vähän selässäkin. Mun luokalla oon ainoa tällainen, ja tuntuu vähän nololta.

7

324

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2002

      Joo mä oon 11v ja mullä munakarvat kasvaa ja oon ainut mun ikäsist koulus nolottaa

    • Aikansa kutakin

      Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu kun olet "vähän" erilainen kuin muut luokkasi pojat. Minulla oli sama tilanne jo muutama vuosi sitten. Sille ei nyt vain mahda mitään. Kaikki eivät kehity samassa tahdissa. Tiedän miltä tuntui kun kaverit sanoivat, että "sinä nyt oot aika karvainen, rintakarvat ja muut" Mutta helpotti muutaman vuoden kuluttua kun jo 16 vuoden iässä muutamalla muillakin näkyi olevan pakarat mustan karvan peitossa.. Nykyisin myös tulee paljon luokkiin maahanmuuttajanuoria, joiden karvoitus on runsaampaa kuin meillä alkuperäisillä kanta-asukkailla. Se taas, että 11 vuotiaalle alkaa tulemaan kyrpäkarvoitusta on
      täysin normaalijuttu. Toki osalle tulee vasta 14-15 vuotiaina ja ne häpeävät taas sitä.

      • 2002

        Ei oo....


      • 11w

        Emmä viitti tänne laittaa


      • aikapoika
        11w kirjoitti:

        Emmä viitti tänne laittaa

        Luuletko että ketään sinun kikkis kiinnostaa jossa vielä puhutaan sinun 3 milliä pitkästä munakarvasta


      • Jelppi94
        aikapoika kirjoitti:

        Luuletko että ketään sinun kikkis kiinnostaa jossa vielä puhutaan sinun 3 milliä pitkästä munakarvasta

        Älä yhtään ujostele, hienoahan se on että kasvaa mieheksi. Kaveritkin tulee perässä, sä oot ensimmäinen.

        Muistan omalta kohdalta aika tarkasti, että olin 15 kun rintakarvat alkoi kasvaa ja 16-vuotiaana olin jo karvainen koko matkan vatsalta eli rinnasta munakarvoihin asti. En siis ihan 14-vuotiaana mutta kuitenkin ensimmäinen kaveripiirissä. Enkä edes oo kovin tummatukkainen!

        Useilla kavereilla alkoi vastaavanlainen karvankasvu vasta paria vuotta myöhemmin eikä kaikilla vieläkään (19-vuotiaana) kasva rintakarvoja. Muistan että olin silloin 14-vuotiaana aika hämilläni. Onneksi ei kukaan kiusannut. Nyt kun vanhempana olen tästä kaverien kanssa jutellut, niin pari on myöntäny olleensa mulle tosi kateellinen : )

        Tsemppiä!


      • 98765
        Jelppi94 kirjoitti:

        Älä yhtään ujostele, hienoahan se on että kasvaa mieheksi. Kaveritkin tulee perässä, sä oot ensimmäinen.

        Muistan omalta kohdalta aika tarkasti, että olin 15 kun rintakarvat alkoi kasvaa ja 16-vuotiaana olin jo karvainen koko matkan vatsalta eli rinnasta munakarvoihin asti. En siis ihan 14-vuotiaana mutta kuitenkin ensimmäinen kaveripiirissä. Enkä edes oo kovin tummatukkainen!

        Useilla kavereilla alkoi vastaavanlainen karvankasvu vasta paria vuotta myöhemmin eikä kaikilla vieläkään (19-vuotiaana) kasva rintakarvoja. Muistan että olin silloin 14-vuotiaana aika hämilläni. Onneksi ei kukaan kiusannut. Nyt kun vanhempana olen tästä kaverien kanssa jutellut, niin pari on myöntäny olleensa mulle tosi kateellinen : )

        Tsemppiä!

        Mun luokalla on kahdella kundilla 14 v rintakarvoja huomattavasti. Näyttää hienolta. Mulla vasta munakarvoja ja kainaloissa ja säärissä. Navan suuntaan sentään jo nousee vähän karvoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe