Minusta on harmi, että tämä palsta lopetetaan. Ymmärrän kyllä, että kirkolle tämä on ehkä ollut hankala foorumi, kun sen opit ja jopa koko kristinusko on välillä kyseenalaistettu - myös vihamieliseen tai katkeraan sävyyn. Pääosin on kuitenkin ollut hienoa saada tutustua erilaisiin tapoihin ajatella. Itse olen ainakin oppinut paljon tämän palstan kautta. Kirkon työntekijät ovat mielestäni osanneet hienosti suhtautua erilaisiin aloituksiin, kiitos siitä heille!
Mikä palsta on se, jonne ihmiset täältä siirtyvät? Onko siitä jo ollut puhetta?
Palstan lopetus harmittaa
7
129
Vastaukset
- *Faith*
Asiasta ollut kyllä puhettu jonkin verran. Itse aion kokeilla Suomi24:n "Luterilaisuus"- ja "Yleistä kristinuskosta" -palstoja. Lisäksi Suomi24:ssä on mm. "Yleistä uskonnoista"-palsta. Joitakin Suomi24:n ulkopuolisia foorumeitakin on mainittu. Eniten kannatusta on saanut "Yleistä kristinuskosta" -palsta.
- hela jengi
" Itse aion kokeilla Suomi24:n "Luterilaisuus"
Ai toinenkin lutherin palsta on olemassa. no eikun sinne sitten.
- Lukija
Sille, joka haluaa keskustella uskonnoista, vaihtoehtoja kyllä löytyy, mm uskonnot ja uskomukset. Pappeja ei tarvita keskusteluun koska hehän pitävät aina työnantajansa puolta jopa totuuden kustannuksella.
- näkijä..................
Lukija, aullehan tuo lopetus on huono asia, et voi enää trollata useilla nikeilläsi, Lukija, Ev.lut, hengenmies, kristitty45, diak, vapaaehtoinen, vivamossa, ex sitä ja tätä jne............
Mikset siis ole käyttänyt noita mainitsemiasi kanavia ?
Haluat vaan trollata kaikkea, kaikkia, koska olet mielestäsi täydellinen ? - Portinvartia
näkijä.................. kirjoitti:
Lukija, aullehan tuo lopetus on huono asia, et voi enää trollata useilla nikeilläsi, Lukija, Ev.lut, hengenmies, kristitty45, diak, vapaaehtoinen, vivamossa, ex sitä ja tätä jne............
Mikset siis ole käyttänyt noita mainitsemiasi kanavia ?
Haluat vaan trollata kaikkea, kaikkia, koska olet mielestäsi täydellinen ?näkijä..................
Nouse sieltä alemmuuden tunteen kuopastasi ja nauti että saat kommentteja. Jokainen kommentoi niillä kyvyillä jotka on saanut. Ei sitä millään voi ... että jokainen on omien kykyjensä HERRA. Jokainen on oma Jumalansa, näin palstan sanamuotoja noudattaen
Ota vuoteesi ja käy.
- Rehellinen -
Palsta paljasti kirkon mädänneisyyden. Kirkko pitäisi lakkauttaa.
- tv121
Minusta tällä palstalla oli varsin paljon sellaista keskustelua joka paljasti erilaisuutemme Raamatun opetukseen. Varmaankaan keskustelut ei antaneet koko kuvaa suomalaisesta sivistyksestä. Pidin kummallisena sitä että asiat korreloituivat yksittäisten ihmisten mielipiteisiin joko kannatetaan tai vastustetaan jotenkin kuppikuntaisesti jolloin yksilön oma kanta jäi vajaaksi.
Kannattaisin tulevaisuudessa myös keskustelu palstaa johon täytyisi kirjautua lisäisikö se sitten suvaitsevuutta keskustelijoiden kesken ettei asia pääsisi unohtumaan mistä keskustellaan. Ei sillä kyllä itsekkin tarvitsen vähän rajoja mitä suollan eetteriin.
Toivon teille kaikille antoisaa elämää ja pärjäilkää sekä pitäkää itsestänne huolta.
Hymyillään kun tavataan olkoon motto "rakkaudella pääsee pitkälle jopa kotiin asti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892