Eräs netistä ostettu musiikkitiedosto pätkäsee aina 3:18 kohdalla ja jatkuu 3:20 kohdalla. Tämä VLC playerillä sekä Juk playerillä nyt ainaskin.
Kaffeine toistaa biisin oikein.
Mistä tuota ongelmaa voisi lähteä etsimään? Tämä on siis vaivannut siitä lähtien, kun Wheezystä tuli vakaa. Ei siis ole ainut tiedosto joka pätkii.
Päätteellä cvlc sanoo: flac decoder error: got decoder error: 3
flac -t sanoo: testi.flac: ok
Wheezy FLAC ongelmat
6
146
Vastaukset
- 6+13
Debian Wheezy KDE kyseessä.
- b343EQ
Oletko kokeillut deb-multimedia.org reposta löytyvää versiota?
- 6+13
Vaihdoin Audacious soittimeen ja kaikki toimii ongelmitta.
- 6+13
Mistähän vois johtua tällainen ilmiö, että äänet pätkii aika useasti ja yleensä uudelleenkäynnistys auttaa joksikin aikaa?
Wheezyssä on ollut koko sen olemassa olon aikana mitä ihmeellisempiä audio-ongelmia. Laitoin nyt Jigdo:lla Jessien valumaan. Saa kuulla jatkuuko audio-ongelmat siinäkin. - 6+13
Pätkimättä tuntuu musiikki soivan Jessiessä. KDE on saanut huimasti nopeutta, verrattuna Wheezyn tarjoamaan 4.8.4.
- debian xcfe hyvä
Ei ole ongelmia soittaa vlc:llä 200 mp3 biisiä, jotka olen muuttanut youtube videoista ja omista cd-levyistä. Minulla on dualcore pena 3Ghz ja wheezy 32-bit xcfe:llä.
Vlc on myöskin ainoa kevyt tv:n katseluluohjelma debianiin, jos haluaa saada myös kaukosäätimen toimimaan. VLC:tä voi ohjata näppiksellä ja se taas sopii hyvin debianin ir arkkitehtuuriin, ks Lirc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891