Eräs netistä ostettu musiikkitiedosto pätkäsee aina 3:18 kohdalla ja jatkuu 3:20 kohdalla. Tämä VLC playerillä sekä Juk playerillä nyt ainaskin.
Kaffeine toistaa biisin oikein.
Mistä tuota ongelmaa voisi lähteä etsimään? Tämä on siis vaivannut siitä lähtien, kun Wheezystä tuli vakaa. Ei siis ole ainut tiedosto joka pätkii.
Päätteellä cvlc sanoo: flac decoder error: got decoder error: 3
flac -t sanoo: testi.flac: ok
Wheezy FLAC ongelmat
6
120
Vastaukset
- 6+13
Debian Wheezy KDE kyseessä.
- b343EQ
Oletko kokeillut deb-multimedia.org reposta löytyvää versiota?
- 6+13
Vaihdoin Audacious soittimeen ja kaikki toimii ongelmitta.
- 6+13
Mistähän vois johtua tällainen ilmiö, että äänet pätkii aika useasti ja yleensä uudelleenkäynnistys auttaa joksikin aikaa?
Wheezyssä on ollut koko sen olemassa olon aikana mitä ihmeellisempiä audio-ongelmia. Laitoin nyt Jigdo:lla Jessien valumaan. Saa kuulla jatkuuko audio-ongelmat siinäkin. - 6+13
Pätkimättä tuntuu musiikki soivan Jessiessä. KDE on saanut huimasti nopeutta, verrattuna Wheezyn tarjoamaan 4.8.4.
- debian xcfe hyvä
Ei ole ongelmia soittaa vlc:llä 200 mp3 biisiä, jotka olen muuttanut youtube videoista ja omista cd-levyistä. Minulla on dualcore pena 3Ghz ja wheezy 32-bit xcfe:llä.
Vlc on myöskin ainoa kevyt tv:n katseluluohjelma debianiin, jos haluaa saada myös kaukosäätimen toimimaan. VLC:tä voi ohjata näppiksellä ja se taas sopii hyvin debianin ir arkkitehtuuriin, ks Lirc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239