Jos haluaa tehdä samalla aika- ja lentomatkan, kannattaa lentää SAS:n busineksessä Arlandasta. Jakkarat on taattua kasarityyiä ja daamin arvokkaasti vanhentuneet. Tulee ihan vanhat huonot ajat mieleen. NMT -puhelimet, Veikko Vennamo, Datsun 100A ja Dannyn kesäkatu.
Vastaukset 5
- Så är det!
Pääsitkö perille? Saitko ruokaa ja juomaa? Mit'ä väliä sillä on minkä ikäinen henkilö sinulle tarjottimen ojentaa kunhan palvelu on ystävällistä ja toimii. Kun kerran muistat vanhat huonot ajat, niin et taida itsekään siitä nuoremmasta päästä olevan.
- Mellansvensson
Pääsin perille. Ja sanoinpahan vaan, mitä ajattelin. Ja jos olet joskus käynyt oikeasti lentokoneissa ja etuosassa, kyllä tiedät mistä puhun. Olen alle 50v, eli aika vanha.
- Olen tekstannut
Kulahtaneet on sassin lentokoneet. Sano.
- sas1
Onko nämä retro-lennot erikseen varattavissa? Finnairillahan on tai ainakin oli myös yksi sellainen retro-kone. Pääseekö normaalihinnalla vai pitääkö maksaa extraa?
Olisi hauska kokea Atlantin ylitys 70-80-luvun tyyliin, jolloin lentämisessä oli vielä tiettyä glamouria. - Aikamatka á la SAS
Kyllä ovat. SAS.se ja sieltä vaan varaamaan. Maksaahan se hieman extraa, mutta et tule pettymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561