Hyväuskoisina luulimme että tallelokeroon hotellissa voi luottaa. Ei voi. Huoneen tallelokerosta vietiin käteistä ja luottokortti. Respa sanoo että vain yksi avain lokeroon olemassa - ei ota vastuuta. Monta päivää ehti mennä ennen kuin huomasin kortin hävinneen. Poliisi-ilmoitus tehty ja rikosilmoitus. Poliisi sanoi ettei saa siivota. Miten naiivia. Eivät käyneet koskaan katsomassakaan. Hahhah!!
Nyt odottelen korvaako luottokunta. Viisi päivää oli varkaalla aikaa touhuta ennen kuin huomasin.
Enpä enää luota mihinkään lokeroihin. Paras kantaa korttinsa housun sisällä olevassa taskussa.
Tulee vaan mieleen miten kauan turismi kestää tätä yhä pahenevaa rikollisuutta?
Playa del Ingles, Green Park, huone 516. Sinne on jollain avaimet. Samoin tallelokeroon.
Playa del Ingles 5.12.13
5
229
Vastaukset
- Mitä kortilla vietii
Se ei ole Malagassa.
Joko kortti on löytynyt?
Mitä kortiltasi sitten on viety?
Outo asia, mikähän tässä on uskottavaa?
Tosin tiedän vastaavan tapauksen mistä vastuun otti matkatoimisto.
Kyseessä oli kokenut ja M-toimiston pitkäaikainen asiakas.
Jos olitte omatoimimatkalla matkatoimistoa ei ole.
Matkavakuutus tuskin korvaa. Asiasta ei ole edes rikoksen ulkoisia tunnusmerkkejä eli murron jälkiä..
Nykyisiin tallelokeroihin kyllä voi luotta mihin itse koodataan 4-numeroinen turvaluku, sitä on mahdoton "jäljittää" ellei anna yksinkertaista 1234 koodia.- JJJJJJJJJJJJJJJ
Sinä tässä et ole uskottava väitteinesi. Käypä lue "Kanriansaarten" alta samasta aiheesta miten luotettava ja turvallinen säilytyspaikka tallelokero on.
Greenparkissa on ollut paljon varkauksia. Tripadvisorissa moni kertoo joutuneensa varkauden uhriksi Green Parkissa. - turvallista matkaa
JJJJJJJJJJJJJJJ kirjoitti:
Sinä tässä et ole uskottava väitteinesi. Käypä lue "Kanriansaarten" alta samasta aiheesta miten luotettava ja turvallinen säilytyspaikka tallelokero on.
Greenparkissa on ollut paljon varkauksia. Tripadvisorissa moni kertoo joutuneensa varkauden uhriksi Green Parkissa.Miksi valita epäluotettava hotelli!
Olen matkustanut satoja kertoja n. 50 eri maassa,
minulta ei ole koskaan varastettu mitään eikä minua ole ryöstetty.
Tosin osa minun matkoistani on tarkoin turvakartoitettua ja olen hyvin koulutettu kyseisiin asioihin.
- käytän hyvinvalittuja majoituksia ja ravintoloita
- käytän kohtuullisesti alkoholia
- en liiku epämääräisillä paikoilla enkä aikoina
- käytän omia lisähälyyttimiä hotellihuoneissa
Mutta aniharvoin olen VIP vieraana tai että olisi turvamies mukana
Anteeksi. Tämä todella tuli väärälle "sivulle". Kirjoitin myös Kanarian sivuille.
Miksi valita epäluotettava hotelli!
---Mistäpä nuo tietäisi etukäteen. Nyt putosi Green Park kuitenkin listalta.
Otimme ns äkkilähdön.- kiinnostava-asia
Minkä toimiston matka oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754