Grey kerrostaloon

turpaduuri

Olen haaveillut kauan vinttikoirasta, eivätkä nuo pienempikokoiset oikeen innosta. Asun kaksiossa kerrostalon 4-kerroksessa ja olen miettinyt, soveltuisiko englanninvinttikoira kerrostaloon. Toki käy myös toiset "isommat" mutta lyhytkarvaiset vinttarit, esim galgot ja polskit, mutta ovat ns. harvinaisempia. Kertokaa, onko minulla mahdollisuuksia tähän íhanaan koiraan?

5

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greyhoundikas

      Itellä kaks greytä kerrostalossa. Hyvin tuleepi toimeen, ei hauku rappukäytävän äänille tai edes ovikellolle. Naapuritkin ihmettelevät, lähteekö koirista edes ääntä ;)

      Onnellisimmillaan ovat, kun saavat paljon liikuntaa. Jos olet hankkimassa greyn, muista varata sille aikaa ja liikuntaa! Itse juoksutan koiria vapaana metikössä sekä kesäisin mökillä. Talvisin ovat hieman ns. arempia, erittäin kylmillä pakkasilla nyrpistelevät vain nenäänsä. Luulen kuitenkin tämän olevan yksilöllistä.

      Myös haukkuherkkyys on yksilöllistä. Toinen koiristani oli opetettu jo pentuna, ettei haukuta turhaan. Toisen koulutin itse, tällä yksilöllä oli suht. hyvä miellyttämishalu.

      Toivottavasti löydät koiran itsellesi, mahtavia elukoita!

    • Hoikatkoirat

      Vinttarit on hyviä kerrostaloasukkaita, ovat siistejä, rauhallisia eivätkä hauku. Ja ehdottomasti sisäkoiria, lämmintä pitää olla...
      Omistajan tulee olla reipashenkinen ulkoilija, ja auto olisi hyvä olla, että pääsee paikoille jossa koirat voivat vapaanakin juosta.

    • enkkunen

      Entä käykö grey rivitaloon paikalle jossa juoksutus paikka lenkkimatkan päässä,kaupunki 2km päässä ja asutuksen keskellä oleva asuinalue.koti on 2 aikuista 2 lasta ja 73 neliöä talossa.olisiko omistajien mielessä tämä tarpeeksi mukava ja mieleinen paikka tälle ihanan hienolle rodulle?Lapset lenkkeilyttäisivät myös koiraa ja leikkisi sen kanssa ovat jo 14 ja 13.=)

      • Futball

        Ilman muuta hyvät olosuhteet.


    • turpaduuri

      Kiitos vastanneille! Olen tullut siihen tulokseen, että grey sopii kerrostaloon kunhan sille antaa liikuntaa ja aktiviteettiä. Olen ottanut jo kasvattajaan yhteyttä, ja lähiaikoina mulle on tulossa pikkuinen narttupentu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe