Grey kerrostaloon

turpaduuri

Olen haaveillut kauan vinttikoirasta, eivätkä nuo pienempikokoiset oikeen innosta. Asun kaksiossa kerrostalon 4-kerroksessa ja olen miettinyt, soveltuisiko englanninvinttikoira kerrostaloon. Toki käy myös toiset "isommat" mutta lyhytkarvaiset vinttarit, esim galgot ja polskit, mutta ovat ns. harvinaisempia. Kertokaa, onko minulla mahdollisuuksia tähän íhanaan koiraan?

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greyhoundikas

Itellä kaks greytä kerrostalossa. Hyvin tuleepi toimeen, ei hauku rappukäytävän äänille tai edes ovikellolle. Naapuritkin ihmettelevät, lähteekö koirista edes ääntä ;)

Onnellisimmillaan ovat, kun saavat paljon liikuntaa. Jos olet hankkimassa greyn, muista varata sille aikaa ja liikuntaa! Itse juoksutan koiria vapaana metikössä sekä kesäisin mökillä. Talvisin ovat hieman ns. arempia, erittäin kylmillä pakkasilla nyrpistelevät vain nenäänsä. Luulen kuitenkin tämän olevan yksilöllistä.

Myös haukkuherkkyys on yksilöllistä. Toinen koiristani oli opetettu jo pentuna, ettei haukuta turhaan. Toisen koulutin itse, tällä yksilöllä oli suht. hyvä miellyttämishalu.

Toivottavasti löydät koiran itsellesi, mahtavia elukoita!

• Hoikatkoirat

Vinttarit on hyviä kerrostaloasukkaita, ovat siistejä, rauhallisia eivätkä hauku. Ja ehdottomasti sisäkoiria, lämmintä pitää olla...
      Omistajan tulee olla reipashenkinen ulkoilija, ja auto olisi hyvä olla, että pääsee paikoille jossa koirat voivat vapaanakin juosta.

• enkkunen

Entä käykö grey rivitaloon paikalle jossa juoksutus paikka lenkkimatkan päässä,kaupunki 2km päässä ja asutuksen keskellä oleva asuinalue.koti on 2 aikuista 2 lasta ja 73 neliöä talossa.olisiko omistajien mielessä tämä tarpeeksi mukava ja mieleinen paikka tälle ihanan hienolle rodulle?Lapset lenkkeilyttäisivät myös koiraa ja leikkisi sen kanssa ovat jo 14 ja 13.=)

• Futball

Ilman muuta hyvät olosuhteet.

• turpaduuri

Kiitos vastanneille! Olen tullut siihen tulokseen, että grey sopii kerrostaloon kunhan sille antaa liikuntaa ja aktiviteettiä. Olen ottanut jo kasvattajaan yhteyttä, ja lähiaikoina mulle on tulossa pikkuinen narttupentu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      260
      2055
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1490
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      210
      1297
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1135
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      70
      1015
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      933
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      914
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      856
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      840
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      823
    Aihe