Olen haaveillut kauan vinttikoirasta, eivätkä nuo pienempikokoiset oikeen innosta. Asun kaksiossa kerrostalon 4-kerroksessa ja olen miettinyt, soveltuisiko englanninvinttikoira kerrostaloon. Toki käy myös toiset "isommat" mutta lyhytkarvaiset vinttarit, esim galgot ja polskit, mutta ovat ns. harvinaisempia. Kertokaa, onko minulla mahdollisuuksia tähän íhanaan koiraan?
Grey kerrostaloon
5
213
Vastaukset
- Greyhoundikas
Itellä kaks greytä kerrostalossa. Hyvin tuleepi toimeen, ei hauku rappukäytävän äänille tai edes ovikellolle. Naapuritkin ihmettelevät, lähteekö koirista edes ääntä ;)
Onnellisimmillaan ovat, kun saavat paljon liikuntaa. Jos olet hankkimassa greyn, muista varata sille aikaa ja liikuntaa! Itse juoksutan koiria vapaana metikössä sekä kesäisin mökillä. Talvisin ovat hieman ns. arempia, erittäin kylmillä pakkasilla nyrpistelevät vain nenäänsä. Luulen kuitenkin tämän olevan yksilöllistä.
Myös haukkuherkkyys on yksilöllistä. Toinen koiristani oli opetettu jo pentuna, ettei haukuta turhaan. Toisen koulutin itse, tällä yksilöllä oli suht. hyvä miellyttämishalu.
Toivottavasti löydät koiran itsellesi, mahtavia elukoita! - Hoikatkoirat
Vinttarit on hyviä kerrostaloasukkaita, ovat siistejä, rauhallisia eivätkä hauku. Ja ehdottomasti sisäkoiria, lämmintä pitää olla...
Omistajan tulee olla reipashenkinen ulkoilija, ja auto olisi hyvä olla, että pääsee paikoille jossa koirat voivat vapaanakin juosta. - enkkunen
Entä käykö grey rivitaloon paikalle jossa juoksutus paikka lenkkimatkan päässä,kaupunki 2km päässä ja asutuksen keskellä oleva asuinalue.koti on 2 aikuista 2 lasta ja 73 neliöä talossa.olisiko omistajien mielessä tämä tarpeeksi mukava ja mieleinen paikka tälle ihanan hienolle rodulle?Lapset lenkkeilyttäisivät myös koiraa ja leikkisi sen kanssa ovat jo 14 ja 13.=)
- Futball
Ilman muuta hyvät olosuhteet.
- turpaduuri
Kiitos vastanneille! Olen tullut siihen tulokseen, että grey sopii kerrostaloon kunhan sille antaa liikuntaa ja aktiviteettiä. Olen ottanut jo kasvattajaan yhteyttä, ja lähiaikoina mulle on tulossa pikkuinen narttupentu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit325207Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3934482Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483799KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1322928Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112480Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181998Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511972- 1231890
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241449