Olen haaveillut kauan vinttikoirasta, eivätkä nuo pienempikokoiset oikeen innosta. Asun kaksiossa kerrostalon 4-kerroksessa ja olen miettinyt, soveltuisiko englanninvinttikoira kerrostaloon. Toki käy myös toiset "isommat" mutta lyhytkarvaiset vinttarit, esim galgot ja polskit, mutta ovat ns. harvinaisempia. Kertokaa, onko minulla mahdollisuuksia tähän íhanaan koiraan?
Grey kerrostaloon
5
190
Vastaukset
- Greyhoundikas
Itellä kaks greytä kerrostalossa. Hyvin tuleepi toimeen, ei hauku rappukäytävän äänille tai edes ovikellolle. Naapuritkin ihmettelevät, lähteekö koirista edes ääntä ;)
Onnellisimmillaan ovat, kun saavat paljon liikuntaa. Jos olet hankkimassa greyn, muista varata sille aikaa ja liikuntaa! Itse juoksutan koiria vapaana metikössä sekä kesäisin mökillä. Talvisin ovat hieman ns. arempia, erittäin kylmillä pakkasilla nyrpistelevät vain nenäänsä. Luulen kuitenkin tämän olevan yksilöllistä.
Myös haukkuherkkyys on yksilöllistä. Toinen koiristani oli opetettu jo pentuna, ettei haukuta turhaan. Toisen koulutin itse, tällä yksilöllä oli suht. hyvä miellyttämishalu.
Toivottavasti löydät koiran itsellesi, mahtavia elukoita! - Hoikatkoirat
Vinttarit on hyviä kerrostaloasukkaita, ovat siistejä, rauhallisia eivätkä hauku. Ja ehdottomasti sisäkoiria, lämmintä pitää olla...
Omistajan tulee olla reipashenkinen ulkoilija, ja auto olisi hyvä olla, että pääsee paikoille jossa koirat voivat vapaanakin juosta. - enkkunen
Entä käykö grey rivitaloon paikalle jossa juoksutus paikka lenkkimatkan päässä,kaupunki 2km päässä ja asutuksen keskellä oleva asuinalue.koti on 2 aikuista 2 lasta ja 73 neliöä talossa.olisiko omistajien mielessä tämä tarpeeksi mukava ja mieleinen paikka tälle ihanan hienolle rodulle?Lapset lenkkeilyttäisivät myös koiraa ja leikkisi sen kanssa ovat jo 14 ja 13.=)
- Futball
Ilman muuta hyvät olosuhteet.
- turpaduuri
Kiitos vastanneille! Olen tullut siihen tulokseen, että grey sopii kerrostaloon kunhan sille antaa liikuntaa ja aktiviteettiä. Olen ottanut jo kasvattajaan yhteyttä, ja lähiaikoina mulle on tulossa pikkuinen narttupentu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023