Moi,
onko kellään kokemuksia Dubain lentokentän tax freen tarjonnasta kameroiden osalta? Meikäläisellä on välilasku kyseisessä paikassa vuoden vaihteen aikoihin, ja olen miettinyt joskohan sieltä saisi edulliesti digikameran. Dubain kenttää kun väitetään yhdeksi halvimmista tax free alueista.
Dubain taxfree / digikamerat
3
641
Vastaukset
- Air Finlandilla
Molemmilla taitaa olla Terminaali 2
joka aika pieni. Samaa kokoa kuin
Helsinki-Vantaan yksi yksittäinen
tax free.
Hinnat toki halpoja mutta käytännössä
aikaa ei ole kuin puoli tuntia kun jo
pitää palata koneeseen.- Pellervo
Juu, aika ei ole pitkä mutta toisaalta jos tietää jo etukäteen mitän on menossa hakemaan niin eipä sitä aikaa paljoa tarvitakkaan. Osaatko sanoa valikoimista tuolla kakkos-terminaalissa, onko siellä edes kameroita?
- kakkosessa
Pellervo kirjoitti:
Juu, aika ei ole pitkä mutta toisaalta jos tietää jo etukäteen mitän on menossa hakemaan niin eipä sitä aikaa paljoa tarvitakkaan. Osaatko sanoa valikoimista tuolla kakkos-terminaalissa, onko siellä edes kameroita?
Ei siellä mitkään valtavat valikoimat ole.
Digikameroita ehkä 10 erilaista, kännyköitä
10 erilaista, kelloja on enemmän ja kosmetiikkaa
ja viinaa.
Myymälän koko samaa luokkaa kuin
Finnairin myymälä Helsinki-Vantaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059