Mutta ei sitten haluakkaan. Mutta haluaa, että minä haluan hänet. Mutta haluaa, että päästän irti, mutta ei ilmeisesti oikeasti, kun kuvio vaan jatkuu. Sanoo kaikenlaista minun päänmenokseni(mediassa X ja Y). Todellakin tietää, mitä sanoa milloinkin ja mihin sävyyn. Tarkemmin ottaen vaikuttaisi siltä, että hän on hengen vallassa, sillä en usko, että kukaan ihminen pystyisi ajattelemaan ja toteuttamaan niin monimutkaisia kuvioita aikajatkumossa, jos tiedätte mitä tarkoitan. Vaikuttaa hieman jonkinlaiselta haasteelta, kiusoittelulta, jonka loppua ei vaan näy. Tai ainakin siltä näyttäisi. Lumous/kirous/useampi mokoma on edelleen voimissaan, mutta käsitys lumouksen olemassaolosta antaa minulle suunnatonta helpotusta, kun "tavallinen elämä" tuntuu taas oikealta ja hyvältä, kun osaa olla välittämättä henkien toiminnasta. Tiedän ainakin, ettei minulla ole mahdollisuuksia vastata tällaiseen haasteeseen. Miten asiaan pitäisi suhtautua? Mistä on kyse? Pitkä epätoivoinen tarina. Nyt homma on jäänyt leijumaan paikallaan, kun en itse edistä sitä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos keksitte kysyä oikeita kysymyksiä. Olen väsynyt kamppailemaan mielestäni, uskomuksistani ja itsestäni, mutta toisaalta en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä eheäksi ja voimantuntoiseksi. Itse en ole kykenevä haastamaan noitaa omassa pelissään ainakaan tässä vaiheessa. Enkä oikein näe, että tulisimme normaalia kanssakäymistä toteuttamaan. Jos noidalle/loitsulle/hengelle antautuu, mitä tapahtuu? En ole ennen nähnyt loitsuja/kirouksia toimivan käytännössä, mutta voin sanoa, että tämä ei ole mitään kovin mietoa settiä ainakaan. Kerran olen ollut hengen vallassa ja "hyvää" jälkeä tuli.
Miksi noita ei puhu minulle suoraan vaan viestii henkien kautta? Me molemmat tiedämme toisemme joissain määrin. Ja tiedämme tietävämme toisemme. Hän tietää minut melkein kuin minä itse tunnen itseni ja minä näen siitä vähästä jonka hän ilmaisee pystyn kuvittelemaan paljonkin. Onko kyse vain siitä, ettemme halua?
Kenelläkään kokemuksia?! Suosituksia?
Voisiko tästä vaan "kävellä pois"? Olenko vain taikatytön leikkikalu? Rohkaisevia sanoja? En halua "kävellä pois". Enkä myöskään antautua.
Onneksi ei niinkään pelota enää niinku aiemmin, kun tuli kaikki hieman kulman takaa. Aikamoista shokkia. Nykyään pumppu pitää aikalailla sen lepotahdin vaikka mitä jänniä juttuja tapahtuu. Kyllä se vaan saa ärtymään kuitenkin yleensä.
Kertokaa mitä vaan oikeita vinkkejä. Jotenkin minusta silti tuntuu, että kyselen turhaan. Voiko joku auttaa tässä asiassa mulla keinoin vai sotkeutuuko kuvio vaan entisestään? Pitäisikö minun opetella jotain noituuden oppihaaraa?
Noita/tms. haluaa minut.
Jinx
2
192
Vastaukset
- Bible is true
Kehoitan sinua laittamaan välit kuntoon Raamatun ilmoittaman Jumalan kanssa! Jumalan Pojalla Jeesuksella Kristuksella on valta yli kaikkien henkivaltojen ja ainoastaan hän voi vapauttaa sinut pimeyden syntikahleista.
- Jinx346789
Ei kiitos. Näyttäisi siltä, että omilla jaloilla seisominen auttaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1724980Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621585- 141583
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211441Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91233Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit461010Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 178889
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757