Noita/tms. haluaa minut.

Jinx

Mutta ei sitten haluakkaan. Mutta haluaa, että minä haluan hänet. Mutta haluaa, että päästän irti, mutta ei ilmeisesti oikeasti, kun kuvio vaan jatkuu. Sanoo kaikenlaista minun päänmenokseni(mediassa X ja Y). Todellakin tietää, mitä sanoa milloinkin ja mihin sävyyn. Tarkemmin ottaen vaikuttaisi siltä, että hän on hengen vallassa, sillä en usko, että kukaan ihminen pystyisi ajattelemaan ja toteuttamaan niin monimutkaisia kuvioita aikajatkumossa, jos tiedätte mitä tarkoitan. Vaikuttaa hieman jonkinlaiselta haasteelta, kiusoittelulta, jonka loppua ei vaan näy. Tai ainakin siltä näyttäisi. Lumous/kirous/useampi mokoma on edelleen voimissaan, mutta käsitys lumouksen olemassaolosta antaa minulle suunnatonta helpotusta, kun "tavallinen elämä" tuntuu taas oikealta ja hyvältä, kun osaa olla välittämättä henkien toiminnasta. Tiedän ainakin, ettei minulla ole mahdollisuuksia vastata tällaiseen haasteeseen. Miten asiaan pitäisi suhtautua? Mistä on kyse? Pitkä epätoivoinen tarina. Nyt homma on jäänyt leijumaan paikallaan, kun en itse edistä sitä. Voin kertoa yksityiskohtia, jos keksitte kysyä oikeita kysymyksiä. Olen väsynyt kamppailemaan mielestäni, uskomuksistani ja itsestäni, mutta toisaalta en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä eheäksi ja voimantuntoiseksi. Itse en ole kykenevä haastamaan noitaa omassa pelissään ainakaan tässä vaiheessa. Enkä oikein näe, että tulisimme normaalia kanssakäymistä toteuttamaan. Jos noidalle/loitsulle/hengelle antautuu, mitä tapahtuu? En ole ennen nähnyt loitsuja/kirouksia toimivan käytännössä, mutta voin sanoa, että tämä ei ole mitään kovin mietoa settiä ainakaan. Kerran olen ollut hengen vallassa ja "hyvää" jälkeä tuli.

Miksi noita ei puhu minulle suoraan vaan viestii henkien kautta? Me molemmat tiedämme toisemme joissain määrin. Ja tiedämme tietävämme toisemme. Hän tietää minut melkein kuin minä itse tunnen itseni ja minä näen siitä vähästä jonka hän ilmaisee pystyn kuvittelemaan paljonkin. Onko kyse vain siitä, ettemme halua?

Kenelläkään kokemuksia?! Suosituksia?
Voisiko tästä vaan "kävellä pois"? Olenko vain taikatytön leikkikalu? Rohkaisevia sanoja? En halua "kävellä pois". Enkä myöskään antautua.
Onneksi ei niinkään pelota enää niinku aiemmin, kun tuli kaikki hieman kulman takaa. Aikamoista shokkia. Nykyään pumppu pitää aikalailla sen lepotahdin vaikka mitä jänniä juttuja tapahtuu. Kyllä se vaan saa ärtymään kuitenkin yleensä.
Kertokaa mitä vaan oikeita vinkkejä. Jotenkin minusta silti tuntuu, että kyselen turhaan. Voiko joku auttaa tässä asiassa mulla keinoin vai sotkeutuuko kuvio vaan entisestään? Pitäisikö minun opetella jotain noituuden oppihaaraa?

2

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bible is true

Kehoitan sinua laittamaan välit kuntoon Raamatun ilmoittaman Jumalan kanssa! Jumalan Pojalla Jeesuksella Kristuksella on valta yli kaikkien henkivaltojen ja ainoastaan hän voi vapauttaa sinut pimeyden syntikahleista.

• Jinx346789

Ei kiitos. Näyttäisi siltä, että omilla jaloilla seisominen auttaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe